استانی

نماینده مردم رفسنجان: اقتصاد و فرهنگ مهمترین اولویت‌های مجلس یازدهم است

نماینده مردم رفسنجان: اقتصاد و فرهنگ مهمترین اولویت‌های مجلس یازدهم است

به گزارش دنیای 77 کرمان: حجت الاسلام حسین جلالی با اشاره به اولویت های اعضای شورای اسلامی مشاوره ایران در جلسه یازدهم: حل مشکلات اقتصادی از مهمترین اولویت های مجلس یازدهم است.

وی ادامه داد: به گفته مقام معظم رهبری ، موضوع اقتصاد و فرهنگ در اولویت قرار دارد و رهبر معظم انقلاب به چند نمونه از موضوعات اقتصادی اشاره کرده اند که در واقع دغدغه نمایندگان مردم در یازدهمین دوره مجلس ملی است.

نمایندگان مردم شهرستان های رفسنجان و آنا در مجلس شورای اسلامی اشتغال را یکی از این موارد دانستند و افزودند: “اشتغال و بیکاری جوانان موضوعات مهمی برای کشور است که برای آن شورای اسلامی باید یک برنامه جدی داشته باشد.”

وی وضعیت معیشت و رفاه مردم را از دیگر موضوعات مهم مورد علاقه مجلس یازدهم عنوان کرد و گفت: “وضعیت معیشت مردم در حال حاضر بسیار نگران کننده است و بسیاری از مردم زیر خط فقر هستند.”

جلالی با اشاره به اینکه تقسیم طبقاتی بین قشرهای پایین و بالاتر جامعه بسیار زیاد شده است ، افزود: متأسفانه زندگی انسان رو به زوال رفته است ، زندگی انسان رو به کاهش است و تورم به طور پیوسته بالا رفته است.

وی با بیان اینکه یکی از دلایل اصلی تورم در جامعه عدم نظارت بر بازار است ، گفت: هیچ منطقی و منطقی در پشت این تورم وجود ندارد و کاهش پول ملی تورم ، تورم ، حقوق مردم و زندگی را نشان داده است.

نمایندگان مردم رفسنجان و شهرستان انار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه کارها در چهار سال مجلس یازدهم قابل انجام نیست ، بلکه باید تلاش کنیم و راهکارهای خبرگان را دنبال کنیم ، اضافه کرد: از نظر اجتماعی تعریف شده است.

جلالی خاطرنشان کرد: جدا از این سه موضوع ، اقدامات دیگر پزشکان است: پول باید برای این سه سرویس ، تولید و سرمایه گذاری یا توانمندسازی افراد محروم هزینه شود.

وی با ابراز تاسف از اینکه امروز پول به روش هایی تهیه می شود که در مورد قرآن کریم صحیح نیست ، افزود: خرید و نگهداری سرمایه های ثابت مانند زمین باعث می شود فروش و سپس فروش آنها برای آنها دشوار شود.

نمایندگان مردم رفسنجان و انار در جلسه شورای اسلامی ادامه دادند: “خرید ماشین ، دلار ، ارز ، زمین و مسکن و افزایش قیمت و سپس فروش آنها کار درستی نیست و مشکل اقتصادی نیست که امروز در کشور شاهد آن هستیم. “

وی با بیان اینکه برای صرفه جویی در این سرمایه و جلوگیری از ثبات در کشور باید سود حاصل از سرمایه در زمین و مسکن ایجاد شود ، افزود: نقدینگی باید تولید شود تا هم اشتغال و هم تولید روزانه افزایش یابد.

48

دکمه بازگشت به بالا