حوادث و رویداد

نجات نوجوانی که به داخل شکاف بین دو ساختمان سقوط کرده بود

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات پسر 12 ساله ای که شب گذشته بین دو ساختمان دراز کشیده بود ، خبر داد.

به گزارش دنیای 77 ، سید جلال ملکی گفت: ساعت 23:57 شب گذشته مردی بین دو ساختمان در محله مشیریه تهران سقوط کرد و به 125 سامانه آتش نشانی شهرداری تهران گزارش شد.

وی افزود: دو ایستگاه با امکانات کامل ارسال شده است. آتش نشانان در عرض سه دقیقه به محل حادثه رسیدند و متوجه شدند پسر نوجوانی حدودا 12-13 ساله در محل اتصال دو ساختمان که کمی استانداردتر و احتمالا 40 تا 45 سانتی متر بود، سقوط کرده است. دو ساختمان مسکونی پنج طبقه ، چهار طبقه ، یک طبقه کمی بیش از سه متر ارتفاع داشتند.

نجات نوجوانی که به داخل شکاف بین دو ساختمان سقوط کرده بود

ملکی گفت: همکاران ما با توجه به علائم و اطلاعات ارائه شده توسط سایر کودکان و برآورد صحیح آنها توانسته اند محل این نوجوان را مشخص کنند. ملکی گفت که به نزدیکترین مکان مرد رسیدند تا آسیبی به او نرسد. و یک عملیات بسیار حساس او را نجات داد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تاکید کرد: کوچکترین سهل انگاری و اشتباه می تواند خسارت های جبران ناپذیری به فرد وارد کند. خوشبختانه با تلاش همکاران پسر با کمترین جراحات جان سالم به در برد و به آغوش خانواده بازگشت و عملیات در ساعت 50 دقیقه بامداد به پایان رسید.

ملکی گفت: اگر چنین چیزی وجود داشته باشد، فاصله زیادی بین این دو ساختمان وجود دارد. قابل تعمیر نیست. حتما سیم کارت را با مواد مناسب پر کنید تا از حضور افراد جلوگیری شود که فاصله بین دو ساختمان است. و حیواناتی از پاییز که حذف آنها بسیار دشوار است.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا