جامعه و خانواده

نباید در تهران حساسیت مردم و مسئولان کاهش یابد

نباید در تهران حساسیت مردم و مسئولان کاهش یابد

فرمانده قرارگاه تاج گذاری تهران با تأکید بر اینکه نباید از حساسیت مردم و مسئولان تهران کاسته شود ، گفت: در روزهای اخیر شاهد روند رو به رشدی در آمار بیماران ملی در مقایسه با هفته گذشته هستیم اما آن الگوی را در تهران نمی بینیم. بنابراین ، به دلیل اینکه فعالیت های عمرانی در تهران از یک هفته با تأخیر آغاز شده است ، می توانیم تغییرات آماری را در روزهای آینده مشاهده کنیم.

به گزارش دنیای 77 ، فرمانده قرارگاه تاج گذاری در کلانشهر تهران با اعضای انجمن خیریه کشور دیدار کرده است. دکتر علیرضا زالی تاقران ، از تلاشهای ارزشمند انجمن خیرین کشور به ویژه در بحران تاج گفت: “سابقه ارزشمند انجمن خیرین کشور به ویژه در اولین بحران تاج بسیار جذاب است.” با دخالت منطقی ، سازنده و محتاطانه سازمان خیریه کشور ، برنامه های بسیار مترقی در زمینه پیشگیری ، پشتیبانی ، درمان و لجستیک را در مواجهه با بیماری Quaid-19 اجرا می کنیم.

وی با اشاره به تلاشهای زیاد خیرین کشور ، ضروری دانست که اقدامات انجام شده در کشور برای ایجاد بایگانی مکتوب و مستند تحت خیرین مستند سازی شود که این یک سند ارزشمند برای خدمات رسانی به مردم در سالهای آینده خواهد بود. مورد سوء استفاده قرار بگیرد

دکتر زالی با اشاره به اقدامات انجام شده برای مقابله با تاج ، از دولت و استاندار تهران بخاطر همکاری و تلاش خود در ایجاد و نهادینه کردن مصوبات ستاد تاج تشکر و قدردانی کرد و دستاوردها را بدون همکاری ذکر کرد.

وی با تأکید بر اینکه تهران شرایط کاملاً متفاوتی نسبت به سایر استانها و شهرها دارد: “تا زمانی که بیماری تاج در شهر کنترل نشود ، حتی اگر به یک سطح قابل قبول از نسبیت برای کنترل بیماری در هر شهر و شهرک کشور برسیم.” کار ناقص است و بیماری کنترل نمی شود.

دکتر زالی با اشاره به شرایط ویژه تهران ، توجه ویژه ای به این استان و شهر داشت و تراکم بالای جمعیت تهران در مقایسه با همه استان ها ، کل استان حومه تهران (مناطق سیستم های اجرایی ، زیرساخت ها) را احاطه کرده است. و بهداشت ، اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی حداقل دارای معیارها هستند) ، نبود مراکز درمانی در برخی از مناطق محله ، 13-18٪ مسکن غیررسمی ، بیشترین تعداد شهروندان ، هر روز یک میلیون نفر را شناور می کند ، آسیب های اجتماعی. او چیزهای مختلفی را بیان کرد.

فرمانده قرارگاه تاج گذاری استان تهران با اشاره به سوابق عالی وزارت بهداشت تهران در زمینه بحران تاج ، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در رابطه با این موضوع ارائه داد و افزود: “میانگین سنی جان باختگان تاج تهران 71 نفر است که بالاتر از میانگین دولت است.” واقع شده است دامنه سنی مراجعین بین 49 تا 55 سال است که این نشانگر تلاش موثر و کارآمد کارکنان درمان است.

وی گفت: 68 درصد از مرگ و میرهای تهران ناشی از یک بیماری زمینه ای است و شایعترین بیماریهای زیربنایی فشار خون ، دیابت ، بیماری قلبی ، چاقی و چاقی است.

دکتر زالی با اشاره به اینکه تهران یک شهر آلوده و سرخ است ، اظهار داشت: “تهران هنوز در تهران با موارد جدیدی از تاج مواجه است. بنابراین ما هنوز در موج اول بیماری غوطه خورده ایم و این بیماری هم شکست خورده است.” متأسفانه ، عجله آزاد شدن و بازگشایی بسیاری از الگوهای ما تغییر کرده است.

وی نباید در تهران از حساسیت مردم و مسئولان کاسته شود ، تصریح کرد: در روزهای اخیر شاهد روند رو به رشدی در آمار بیماران ملی در مقایسه با هفته گذشته هستیم اما این مدل را در تهران نمی بینیم و همین است. فعالیت های غیرنظامی و تجاری تهران یک هفته با تأخیر آغاز شد و ما می توانیم تغییرات آماری را در روزهای آینده شاهد باشیم.

به گفته فرمانده قرارگاه تاج گذاری علیه کلانشهر تهران ، ما در این بحران اتفاقات خوبی داشته ایم ، مانند تنها همبستگی اجتماعی که در بین اعضای جامعه بوجود آمده است و نمونه های واضح و نمادی برجسته آن را در جهاد وفادار می بینیم. وی بر لزوم تقویت نیاز به ایجاد فرهنگ و ملکه شدن جامعه تأکید کرد.

وی با اشاره به فرهنگ جدیدی که با کمک خیرین در زمینه های مختلف در کشور پدید آمده است ، خواستار حمایت و مشارکت مجمع تا پایان تاج شد.

دکتر زالی در ادامه سخنان خود با تأکید بر اولویت اساسی و نیاز به ایجاد یک اردوگاه متمرکز برای دانشگاه ، و برنامه ها ، برنامه ها ، اقدامات انجام شده و چالش های موجود در این راستا را تشریح کرد.

براساس گزارش روابط عمومی شهید بهشتی از دانشگاه علوم پزشکی ، در ادامه این جلسه اعضای فعلی به موضوعات مختلفی از جمله پروژه ساخت پردیس متمرکز دانشگاه و برنامه ها و برنامه ها ، مستند سازی رویدادهای بهداشتی و درمانی در کورونا و … پرداختند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا