عمومی

نامه‌ای از نادر ابراهیمی؛ سازمان مجاهدین، فاسدترین گروه شبه سیاسی

نامه‌ای از نادر ابراهیمی؛ سازمان مجاهدین، فاسدترین گروه شبه سیاسی

متن این نامه را در ادامه می خوانید:

“یا راست

بهبودی عزیز و محترم سلام!

صمیمانه، از نظر احساسی، فعالیت‌ها و پاسخ‌هایی که مدیران، افسران و کارمندان صنعت به اینجانب جوان‌تر زمانه ابراز می‌کنند، به دو گروه «دوست» و «دشمن» و گاهی «بومی» تقسیم می‌شوند. و «غیر بومی». من به اشتراک می گذارم. اما متأسفانه من هرگز قوم شناس درستی نبودم و بارها و بارها در زندگی ام اتفاق افتاد که می دانستم قضاوت من در مورد این یا آن شخص کاملاً اشتباه است.
ادب و مهربانی شما در دلبستگی و نامه دوستانه ای که برایم ارسال کردید یک بار دیگر به من ثابت کرد که قاضی خوبی نیستم و خصومت و کینه ای که نسبت به شما داشتم (که می خواستم به خاطر آن احساس از هم جدا شوم اینطور نیست) درست است که شش جلد و شش جلد بعدی را زیبا منتشر کنم. اکنون برای کفاره گناه ناخواسته روحی خود، شما را در وکالتنامه خود وکیل و وکیل می‌کنم تا نسخه جدید را در تاریخ انتشار دهید. هر طور که می خواهید و از طرف من قرارداد را امضا کنید.

(البته توصیه صمیمانه من این است که در صورت امکان تصاویر ناشیانه را از کتاب حذف کنید یا آنها را تغییر دهید.) به نظر من حقیقت این است که ما زمانی معتقد بودیم که مجاهدین و فداییان احزاب سیاسی صادقی هستند و نمی کنیم. ‘t باور کنید امروز و به ویژه مجاهدین که به فاسدترین و گمراه ترین حزب نیمه سیاسی تاریخ تبدیل شده اند، نباید دلیلی برای تجدید نظر در یک تکلیف باشند. از برخی نقطه نظرات. شاید من تحت فشار و تأثیر ممیزی شکل کتاب را تغییر ندادم تا در صحت آن تردید کنم. بازم ممنون نادر ابراهیمی 15/7/73.

دکمه بازگشت به بالا