ورزش

میثاقی: ۵ – هیچ از «نود» عقب بودیم اما بالاخره بردیم

OFWNEWS:

بیش از یک سال از عملکرد محمد حسین میشاقی در برنامه برتر فوتبال می گذرد. برنامه ای که جایگزین نود و آدل فردوسی پور شد و البته به گفته میشاکی با یک نگهبان عجیب از طرف مردم روبرو شد. اکنون میثاقی در مورد همه چالش های خود در یک سال گذشته صحبت کرده است. تلاش او از ابتدای چرخه مجازی برای تمایز خود از برنامه 90. مصاحبه وی با روزنامه جام جم در مورد مسیر دشواری که وی برای قرار گرفتن در معرض یکی از بهترین داوری های تاریخ تلویزیون طی کرد ، صحبت می کند.

برنامه ها و چالش های برتر فوتبال

فوتبال برتر با فرمت جدیدی در هوا بالا رفته است. یک تصمیم اداری سازمانی وجود داشته و ما کار خود را در قالب آنالیز فوتبال ادامه داده ایم که کار سختی بود. ما می خواستیم تجارت جدیدی را در رسانه ها و فضای مجازی آغاز کنیم. ببینید ، من از سال 1984 در این سازمان کار می کنم. من 15 سال تجربه دارم تهیه‌کننده این برنامه همچنین با 20 سال تجربه به جلو آمد. ما تیمی را جمع کردیم که در آن روزهای ابتدایی کار با آن بسیار سخت بود. نکته آخر این بود که مکان ساخته شد ، ما 5-0 عقب بودیم و بازی را شروع کردیم. جو به حدی منفی بود که اگر بهترین برنامه ها ، بهترین موارد و بهترین مکالمات را بدست آوریم ، آنها سعی می کنند در فضای مجازی ما را نابود و آزار دهند. آنها می خواستند مردم و تماشاگران را به سمت تهمت زدن به ما و فوتبال بالاتر سوق دهند. آنها هر کاری که می کردند مخالف برنامه بودند. آنها کار نکردند! همین الان ادامه دارد هنوز یک تیم رسانه ای سعی در نابودی فوتبال برتر دارد. سم فضایی خدا را شکر که خود عوارض برنامه را می بینیم و می پذیریم. میهمانان ، موارد و بسیاری از برنامه های جدید و ویژه در برنامه گنجانده شده بودند. ما منتقدان اصلی خودمان هستیم. ما میدانیم چه کنیم. در این محیط بد ، غیر منتظره و عمدی ، کار ما سخت تر و هنوز سخت تر شد. هدف این نیست که 5-0 عقب بمانید و هر کاری برای گفتن مخاطب ، در میدان انجام دهید و کارت را از احترام نگه دارید. کار فنی ما خوب است

میشاقی: 5 - ما

طبیعی بود که مخاطبان ما وقتی محیط ایجاد می شود یک نگهبان بیاورند. این کار را دشوار کرده است. متأسفانه ، برخی افراد محلی را برای فوتبال برتر مسموم کردند و افرادی که در این نزدیکی هست حتی خرابکاری های زیادی انجام دادند. به طور خاص ، برخی از افرادی که با آنها ارتباط برقرار کرده ایم نمی خواهند به جلو بروند. می توانید آنچه را که در فضای مجازی مانند اینستاگرام و برخی صفحات مشاهده می کنید ، مشاهده کنید. آنها ما را با خرابکاری آزار دادند. برای هر کسی غیرقابل باور بود که می توانستیم 5: 0 تساوی بگیریم. به نظر من ، ما نیز در برنامه های اخیر از صفر به صفر رسیده ایم. این به خاطر تلاش فرزندان و یاری خداوند بود. ما آن را صادقانه انجام دادیم. کار ما عمدی است و خصمانه نیست. مافیا هم نیست. ما تنیس فوتبال خود را بازی می کنیم. بگذارید قلبمان را با مهارت و احترام به جلو حرکت دهیم. اینها با هم ما هزاران کار خوب انجام می دهیم ، آنها دوباره این کار را انجام می دهند. اگر برنامه نادری را انجام دهیم ، تعدادی از دوستان مشهور هستند که در تلاش برای از بین بردن برنامه هستند. این افراد آنقدر بزرگ هستند که نیازی به معرفی ندارند. یک زنجیره ثابت است. تمام تلاش این تیم رسانه ای برای از بین بردن برنامه و ایجاد ذهنیت بود. از این پس آنها در برابر بهترین فوتبال کار خواهند کرد. ما مانند Corona به این محیط سمی عادت کرده ایم و می خواهیم برنامه را به بهترین شکل و با بالاترین استعداد و احترام و کارآیی ایجاد کنیم. ما می دانیم که چالش ها ادامه دارند ، اما شما با شجاعت پیشرفت کرده اید. ما با اخلاص و احترام پیش می رویم. این عمل ماست ما مافیایی را نمی شناسیم و همانطور که گفتم ما تنیس فوتبال خود را بازی می کنیم.

ما اختراع کردیم

ما آمار و اطلاعات را از طریق نوآوری ارائه می دهیم. مشخص است که هدف هر تیم چند شوت بود. مربیان این حقیقت را برای گفتن حقیقت به خود گرفته اند زیرا شماره ها دروغ نیستند. تجزیه و تحلیل مشخص می کند که کدام تیم فوتبال واقعاً بازی می کند. بحث های داوری که شما دیده اید … ما از چندین متخصص استفاده می کنیم. با ریتم سریع و سریع. مصاحبه ها نیز متفاوت بود. قبل از شروع لیگ برتر ، از همه استان ها بازدید کردیم. هرکدام از ما گزارش های ویدئویی و مصاحبه هایی با تیم داریم. یک کرومکی گرفتیم. همه همکاری کرده اند. خرابکاری بود ، اما خدا را شکر که اکنون به مرحله ای رسیده ایم که همه با هم هماهنگ باشیم. ما توانسته ایم کار را به جلو سوق دهیم. محیط استودیو نیز متفاوت است. ما همچنین در مصاحبه ها در فضای مجازی پاسخ هایی می بینیم.

بهترین شب اجرا

شب مصاحبه رئیس جمهور پیشین فدراسیون یک شب خاص بود. مردم خواستار این بودند که سوالات خیلی واضح مطرح شود. آنها گفتند که ما باید مستقیماً به موضوع برویم و در مورد معامله سؤال کنیم. مسوولان فدراسیون یک رفتار معتبر داشتند.

مردم ناراحت و عصبانی بودند. فدراسیون عامل این محیط بود. به همین دلیل آنها خواستار این بودند كه ما مغرضانه نباشیم. شما همچنین نگاه های باورنکردنی دوستانتان را دیده اید و همگان اکنون می دانند که اجاره را انتخاب کردند و با این چند سال به کار آمدند و بعد از انتخابات خود چه حمایتی کردند و چه پوشش عجیبی از رسانه ها داشتند؟ سپرهای رسانه ای که من در این برنامه حضور دارم باعث می شود رفقای ما در فدراسیون از اعتبار برخوردار شوند. آنها انتظار نداشتند رسانه ها بیایند و از مردم سؤال کنند. فکر می کنم شب مصاحبه با تاج شب خوبی برای فوتبال برتر بود. ما کجا رفتیم تا در مورد معامله بحث کنیم یا چطور دوستان دور هم جمع شدند و چابک شدند و سطح گرفتند ، چه شد ؟! (شرمندگی با تاجهای معروف) با اتصال به دید باورپذیر آنها می توانید به اهداف زیادی برسید. با این حال ، با این مانع ، همیشه نظر مدعی آنها وجود دارد. برای آنها شگفت انگیز است که هر کس در ملاء عام سخن می گوید و ادعا می کند. من حتی پس از آن مکالمه واکنش خوبی از طرف مردم دیده ام. فقط امیدوارم که این داستان به درستی دنبال شود و ما دیگر هرگز چنین تجربه‌ای نخواهیم داشت. با تشکر ، برنامه برتر فوتبال جای خود را گرفته است و شما تاثیر آن را در جریان های مختلف فوتبال دیده اید. با توجه به حاشیه های لیگ ، بحث های داور ، توافقنامه ویلموتس ، قانون اساسی فدراسیون و انتخاب آن و غیره ، میهمانان سرگرم کننده و خنده دار را دعوت کردم که برای تماشاگران جالب بود و سال خوبی داشتیم. البته من همیشه به همکارانم می گویم که سال اول را نگویید و همیشه خود را با بهترین کیفیت مقایسه کنید. شما هیچ بهانه ای ندارید مصاحبه ها خدا را شکر ، پاسخ عجیب بود. شما ویدئوی مصاحبه با رئیس جمهور سابق فدراسیون مهدی تاج یا ویدئوی مصاحبه با ردوزویچ ، مهرداد محمدی ، علیرضا حقیقی یا دیابت را مشاهده کرده اید. هر بازدید کننده رکورد عجیبی دارد.

آمار خنده دار است

فکر می کنم آمار بالاتر از خنده دار تماشاگران فوتبال بود. هرکسی که این ارقام را ببیند می تواند بخندد. این بزرگنمایی فقط در فوتبال برتر است. تنها چیزی که جالب تر از آمار AFC است در مورد فوتبال برتر تبلیغ می شود. به عنوان مثال ، کنفدراسیون 20 سال پیش بهترین هافبک چپ را رأی داد و بازیکنی از نپال ، ویتنام یا بنگلادش بهترین شد. جهت رأی وی بیشتر از خورشید است. آیا یک بازیکن هندی که به ناکاتا صعود کند ، نبود؟ آمار برتر فوتبال دقیقاً به همان اندازه که نظرسنجی ها جالب است. عددی را که دروغ نمی گوید ببخش. پاسخ این برنامه در رسانه های اجتماعی مشخص است.

برنامه اول و حمله شدید

فکر می کنم اولین برنامه ما در آوریل سال گذشته بود. محیط عجیبی بود. افراد ورزشی و غیر ورزشی در رسانه ها جاسوسی می کردند. دوستان از همه جنبش های زندگی آمده بودند و درباره آنچه نمی دانستند اظهار نظر می کردند. آنها توییت ها و داستان های زیادی را رها کردند. در این فضای مجازی افرادی هستند که همیشه می خواهند گشت و گذار کنند. وسط دو دنبال کننده خود را بدست آورید البته فصل گشت و گذار در کنار هم به پایان می رسد. برخی از امواج خیلی زیاد بودند و برخی از دوستان هنوز در حال گشت و گذار بودند.

مافیای فضای مجازی

همه کسانی که در رسانه کار می کنند می دانند. شبکه ها و شبکه هایی از افراد مختلف و مکانهای مختلف وجود دارد که به هم متصل شده و دارای علایق مشترکی هستند. آنها سعی می کنند در تمام تصمیمات زمین فوتبال و باشگاه ها شرکت کنند و سعی می کنند از آنها سود ببرند. این چیزها در سراسر جهان وجود دارد.

پاسخ برنامه در انسان

مردم معمولاً عالی هستند. خوب ، بسیاری از مردم درباره آنچه اتفاق افتاده سؤال می کنند. در فضای مجازی افراد بی ادب نیز وجود دارند که می توانید 30 ثانیه با آنها صحبت کنید و موارد ساده ای را برای شما پیش می آید. متأسفانه جایی برای احترام در فضای مجازی وجود ندارد. آنها بسیار بی ادب هستند ، به خصوص در فوتبال. این جمله بسیار مهم است. از این گذشته ، هر کسی که در فوتبال فعالیت می کند بی احترامی خواهد کرد یا خواهد شد. همه مانند مربی ، بازیکن ، مجری ، گزارشگر و غیره در حالی که کار می کنید به شما قسم می خورند ، اما می توانند هنگام ترک شما شما را بکشند. از این گذشته ، برای همه اتفاق می افتد و آنها قسم می خورند. هرکسی که در فوتبال کار می کند باید خود را آماده کند. دیر یا زود ، او شاهد بی احترامی خواهد بود. در خارج اما داستان متفاوت است. مردم احترام می گذارند ، اما برخی از افراد در فضای مجازی به همان اندازه که با شخصیت و درک آنها رفتار می کنند با آنها رفتار می کنند

بازی را بردیم

خانواده من در آن زمان تحت فشار زیادی قرار داشتند. مورد آزار و اذیت قرار گرفت. همسرم از ابتدا بسیار کنجکاو بود و در آن مکان و در این مشکلات با من کار می کرد. به هر حال ، من یک پسر کوچک دارم. جالب است که پسرم در اواخر شب می نشیند و بهترین فوتبال را تماشا می کند. هر وقت عنوان اول برنامه را می بیند ، فوتبال را به زبان شیرین و کودکی خود می گوید. خلاصه اینکه خانواده با من بودند. دلیل ماندن من حمایت خانواده و مهربانی مردم و همچنین تلاشهای فوق العاده بچه های برتر فوتبال و همچنین حمایت تیم ورزشی شبکه بود. ما با هر شرایطی ادامه داده ایم و توانسته ایم حتی یک بازی عقب مانده را مساوی کنیم و برنده شویم. خدا را شکر.

دکمه بازگشت به بالا