عمومی

مهمترین خطر این است که مردم شرایط را عادی فرض کنند

مهمترین خطر این است که مردم شرایط را عادی فرض کنند

با توجه به پایگاه اطلاع رسانی دنیای 77 ،
دکتر حریریچی درباره برنامه شبانه دنیای 77 امشب گفت: “ما در Qovid 19 در نرخ بیکاری افت قابل توجهی داریم. ما از هفته دوم فروردین روند رو به نزولی داشته ایم ، هم در تعداد بیماران بستری و هم در تعداد کشته ها.” همکاری شهروندان و تلاش همه کارکنان بیمارستانها و آزمایشگاهها احمقانه بود و این اتفاق در شرایطی رخ داد که در حال مجازات ناجوانمردانه هستیم.

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه انتظار کاهش شرایط تا ژوئن را داریم ، افزود: این پیروزی و دستاورد بزرگ شکننده است و مهمترین عامل همکاری حماسی مردم و شرکت هایی است که چهل مورد نیاز و استانداردهای بهداشتی را رعایت می کنند.

حریریچی اظهار داشت: تا زمانی که واکسن موثر باشد ، ما با این ویروس روبرو هستیم و باید مراقب باشیم.

وی با مقایسه نرخ مرگ و میر در انگلیس و ایران ، افزود: “براساس معتبرترین روزنامه پزشکی انگلیس در انگلیس ، 33٪ از مرگ و میرها رخ می دهد ، اما میزان مرگ و میر ما 6.6٪ است.

حریریچی در مورد رنگ شهرها بر اساس رنگ سفید (کم خطر) ، زرد (خطر متوسط) و قرمز (پرخطر) توضیح داد:

در مورد ساخت واکسن تاج ، معاون وزیر بهداشت گفت: “ما قبل از اینکه واکسن تاج را پیدا کنیم ، مسیری طولانی در پیش داریم. ما سالانه به میلیاردها دوز واکسن احتیاج داریم ، بنابراین باید سعی کنیم خودمان واکسن را تهیه کرده و به گونه ای درمان کنیم که نیاز به واکسیناسیون کمتری داشته باشد.

حریری همچنین از مردم خواست در صورت ابتلا به بیماری های مزمن و جدی ، تحت درمان قرار گیرند. “با توجه به روند نزولی در تاج ، افراد باید راحت باشند. هر بیمارستانی که اعلام می کنیم آماده پذیرش بیماران عادی است ، ایمن است و برای تاج خطری ندارد.” .

دولت قول داده است بودجه تخصیص سریعتر و سالم تری را در سال جاری فراهم کند: “اساس برنامه های ما پیشگیری است تا بیماری با کمترین هزینه قابل کنترل باشد.

حریرچی گفت: “پیشنهاد ما به دولت این است که همه امکانات در زمینه سلامت را برای افراد آسیب دیده از ولیعه فراهم کند.” “درخواست ما این است که وام های اداری و وام های قبلی را نیز بازپرداخت کنید.”

معاون وزیر بهداشت با تأکید بر لزوم پیروی از کلیه دستورالعمل های بهداشتی ، گفت: “مهمترین خطر این است که افراد فرض کنند شرایط عادی است. دوم اینکه افراد بدون علامت وجود دارند که اکثراً جوانان و کودکان هستند و این بیماری می تواند در افراد آسیب پذیر و سالمند گسترش یابد.” برای انتقال

دکمه بازگشت به بالا