ورزش

مهاجمان در پرسپولیس مسحور شدند!

مهاجمان پرسپولیس ، پرسپولیس

پرسپولیس طی دو فصل گذشته تعداد مهاجمان خارجی داشته و عملکرد آنها جالب است.

به گزارش ایلنا ، بررسی مهاجمان خارجی پرسپولیس از آغاز فصل گذشته تا به امروز نکات جالبی دارد. پرسپولیس فصل گذشته را با فرشاد احمدزاده ، محسن مسلمانان و وحید امیری در تابستان ترک این تیم آغاز کرد. دومی ، امیری ، به تدریج در یک فرم 2-4-4 به عنوان مهاجم دوم برانکو تبدیل شد و پس از آن برانکو می خواست از نعمتی علیپور شریک سیاماک استفاده کند ، اما مصدومیت یک هافبک پرسپولیس منجر به ابتدای فصل شد. سرچشمه به زودی به ترکیب اصلی می رسد.
از مبدأ گرفته تا بودیمیری؛ موثر اما نه به ثمر رساند
مانشا در هر بازی در طول لیگ بود اما فقط برابر یک فولاد یک گل به ثمر رساند. البته منشا برای داهیل یک گل بسیار مهم و تاریخی به ثمر رساند که آن را به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان پرسپولیس رساند ، اما در لیگ برتر ، گل های مانشا همچنان یکسان بود و به او 3 پاس گل داد و برانکو را در زمستان در این لیست قرار داد. بیش از حد قرار دهید. مانشا در 15 مسابقه گذشته برای 11 سایت میانگین امتیاز فنی 6.67 را در 15 مسابقه ثبت کرده است.
بودیمیر پس از مانشا ، با بازیکنان تیم بود که وارد اردوی زمستانی پرسپولیس در دوحه شد. او با تکنیک های زیادی بازیکن خوبی بود اما در این مسابقه خیلی سریع و شدید نبود. بودیمیر در تهران در پختاكور یك گل بزرگ برای تهران به ثمر رساند ، حریف او پرسپولیس به زودی در یك مسابقه او را خواهد بخشید اما او با گل بودیدر در اولین فصل لیگ قهرمانان 2019 یك امتیاز گرفت. با این حال ، در لیگ برتر ، همانطور که در اینفوگرافیک مشاهده می شود ، یک گل و دو پاس گل تعداد کلیدی رکورد بودیومیر را در نیمه اول فصل پرسپولیس تکمیل کرد. البته گل بودیمیر وارد آخرین بازی فصل لیگ برابر پارس شد ، بنابراین پرسپولیس سومین قهرمانی پیاپی لیگ برتر را کسب کرد. میانگین نمره فنی بودیمدر 6.72 بود. این مهاجم چندین بار برای برانکو بازی کرد اما پرسپولیس برای 10 بازی لیگ و چندین بازی لیگ قهرمانان اروپا بیش از 400000 دلار به بودیمیرار پرداخت می کند.
سه مهاجم رو به جلو کالدرون و یحیی
بعد از جوانی ، پرسپولیس یک انتقال خطرناک دیگر انجام داد. استوکس مهاجمی بود که در ساخت تراکتورسازی گلهای خوبی به ثمر رساند اما نشان داد که خوب نظم ندارد. با این حال ، پرسپولیس با این بازیکن قرارداد بست. در لیگ برتر ، استوکس دقایقی مقابل استقلال بازی کرد و البته در تساوی بشار نقش مهمی داشت. در لیگ قهرمانان اروپا ، استوکس چند دقیقه در زمین بود اما بعد از آن او در دبی ماند و دیگر به تهران برنگشت. امتیاز متوسط ​​یازده استوکس 6.3 است و بعید به نظر می رسد که این مسئله بازگرداندن استوکس را به پیراهن پرسپولیس تغییر دهد. پنجمین مهاجم خارجی اهل پرسپولیس طی دو فصل گذشته اوساگونا است. بازیکنی که در ترکیب ذوب آهن پتانسیل بسیار خوبی برای پیوستن به پرسپولیس نشان داده است. سبک بازی اوساگونس که بیشتر به دنبال قطع توپ های اول و شرکت در دوئل ها است ، به تدریج تبدیل به اولین مهاجم علیپور در پرسپولیس شد. این تیم وارد 4 بازی لیگ برتر مقابل پرسپولیس نشد ، اما علیپور پاس خاطره انگیز را ارائه داد. میانگین امتیاز کلی 11.7 است ، مهاجمی که برای گلزنی تحت فشار قرار دارد ، اما گل محمدی می گوید از این کار راضی است.
در سالهای اخیر پایدارترین مهاجم پرسپولیس علی علیپور بوده است که مهاجمان بسیاری از مهدی طارمی و امیری گرفته تا منشا ، نعمتی ، اوزاگونا ، براندو و استوکس بوده اند. با این حال ، پرسپولیس بارها و بارها بازیکنان خارجی را برای یافتن یک موفقیت دیگر استخدام کرده است و قرارداد 5 مهاجم خارجی در طول سال گذشته بیش از یک میلیون تا صد هزار دلار ارزش داشته است.
منبع: یازده

دکمه بازگشت به بالا