ورزش

مهاجری: خدا به دل مردم مسجدسلیمان نگاه می‌کند

مهاجری: خدا به دل مردم مسجدسلیمان نگاه می‌کند

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: با این انگیزه بازیکنانم باید به بازی خود ادامه دهند، تیم باید در لیگ بماند و خدا حواسش به دل مردم مسجدسلیمان باشد.

به گزارش دنیای 77، رضا مهاجری، سرمربی نفت مسجد سلیمان پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل تراکتورسازی در هفته بیست و پنجم لیگ برتر گفت: و این تلاش مقابل تراکتورسازی که سابقه برد و ماندن در آسیا را دارد و محبوب ترین تیم آسیا، قابل ستایش است. تراکتورها باید از همه لحاظ محترم باشند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: بازیکنانم به قدری از نظر فنی خوب کار کردند که فکر می کنم بیکارترین بازیکن زمین، دروازه بان و تراکتورسازی ما بودند که بدون هیچ موقعیتی به ما گل زدند و چندین فرصت گلزنی داشتیم. ” ما به اعتماد به نفس تیم نیاز داریم. برخی از بازیکنان مانند جبوری و میری از بازی خارج شده اند و باید بیشتر تلاش کنند.

وی ادامه داد: در نیمه دوم بازی خوب پیش رفتیم و موقعیت را به دست آوردیم و حتی یک گل هم زدیم. به تماشاگران تعظیم می کنم. به هر حال برای ادامه بازی با الهام از بازیکنانم، تیم باید بماند و در لیگ بماند و خدا قلب مردم سلیمان را در مسجد می بیند.

مهاجری می گوید: به تیم داوری خسته نباشید می گویم و امیدوارم همچنان موفق باشند. شاید به نظر من پنالتی برای تراکتور درست نبود اما شاید از نظر داور درست بود. به هر حال امیدوارم تیم نفت همچنان دل هواداران عاشقش را شاد کند.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا