عمومی

منازل توزیع موارد مخدر در تهران با کمک قوه قضاییه مصادره می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

منازل توزیع موارد مخدر در تهران با کمک قوه قضاییه مصادره می شود - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، انوشیروان محسنی بندوپادیایی عصر چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تهران ، با اشاره به لزوم توجه به اقدامات پیشگیرانه در مورد اعتیاد اظهار داشت: یک رویکرد جامع برای مقابله با مواد مخدر و اقدامات پیشگیرانه لازم است.

وی افزود: اعتیاد ماهیت پیچیده ای دارد ، بنابراین ، مقابله با این پدیده بویژه پیچیده است و نیاز به هماهنگی و هماهنگی سازمان های عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر دارد.

استاندار تهران می گوید: جمع کنید بیاپذیرش ، غربالگری و آزمایش تاجگذاری معتادان به مواد مخدر و نگهداری از این افراد گامی ارزشمند است ، اما این چرخه باید ادامه یابد تا این افراد از حمایت های اجتماعی و حرفه ای برخوردار باشند.

محسنی بندوپادیایی اظهار داشت: با توجه به اهمیت سن و جنس در مورد اعتیاد ، اولاد و بچه‌ها اولویت دارند و بر این اساس تعدیل لازم برای پذیرش زنان معتاد با توجه به اهمیت جلسه انجام خواهد شد. طبق این شورا جلسات باید در سطح شهرستان شورا برگزار شود.

وی همچنین به مصادره خانه های مجاور شوشا ، هرندی ، مولوی و غیره اشاره کرد که به مرکز فروش و عرضه مواد مخدر تبدیل شده است. این یک اقدامات پیشگیرانه است.

دکمه بازگشت به بالا