ورزش

مقابل صنعت نفت محتاط نبودیم/ آن‌ها از این یک امتیاز خوشحال‌تر هستند

مقابل صنعت نفت محتاط نبودیم/ آن‌ها از این یک امتیاز خوشحال‌تر هستند

به گزارش شفاف، مجتبی سرسیایی سرمربی گل گهر در نشست خبری پس از بازی با صنعت نفت آبادان که امشب (پنجشنبه) با تساوی بدون گل در هفته پنجم لیگ برتر به پایان رسید، گفت: قطعا از نتیجه راضی نیستیم. شرایط را آنالیز کردیم و می دانستیم با کدام تیم بازی می کنیم. سعی کردیم برق روغن را قطع کنیم و از فضاهایی که به دست آوردیم استفاده کنیم که از آن هم استفاده کردیم.

او گفت: «تیم حریف واقعاً شانس داشت. پنالتی خود را به گل تبدیل نکردیم. بازی امروز خوب، فیزیکی و هیجان انگیز بود و هر دو تیم می خواستند حمله کنند و هیچ کدام دفاعی نبودند. موقعیت های خوبی خلق کردیم اما متاسفانه تبدیل به گل نشدیم و به یک امتیاز بازی راضی بودیم.

ما در این بازی دقت نکردیم و از شرایط خود استفاده کردیم و حتی برای نیمه دوم برنامه داشتیم، اما گاهی اوقات آنچه فکر می کنیم اتفاق نمی افتد و البته در نیمه دوم جلو می رویم. اما استانداردهای ما باید بهتر باشد و باید از موقعیت های خود بهتر استفاده کنیم تا در آخرین دقیقه بازی و در شرایط بازی گرفتار نشویم.

سرآسیایی افزود: به آقای منصوریان به خاطر تیم خوبش تبریک می گویم. این تیم فوتبال خوب بازی کرده است اما فکر می کنم نفتی ها برای یک امتیاز بیشتر از ما خوشحال هستند. البته نفت هم شانس خوبی داشت به همین دلیل تیم ما تهاجمی بود، طبیعی است که به نفت فرصت بدهیم.

به گزارش شفاف، مدیر رسانه ای تیم گل گهر آبادان نیز از تیم فوتبال به دلیل در اختیار قرار دادن فضای تمرینی این تیم و تیم داوری تشکر کرد.

دکمه بازگشت به بالا