استانی

مصرف برق در کردستان رکورد زد

مصرف برق در کردستان رکورد زد

دنیای 77/ کردستان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: روز گذشته مصرف برق استان از 508 مگاوات گذشت که نسبت به مدت مشابه پارسال 8 درصد افزایش داشته است که 37 مگاوات است.

هیوا در گفت وگو با دنیای 77 از ثبت رکورد جدید مصرف برق در استان لهونیان خبر داد و گفت: رکوردهای جدیدی به ثبت رسید.

وی افزود: در ساعت 21:35 شب گذشته میزان مصرف برق استان از مرز 508 مگاوات فراتر رفت در حالی که میزان مصرف برق در مدت مشابه سال گذشته 471 مگاوات بود.

لهونیان با اشاره به افزایش 8 درصدی مصرف برق در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: با این حال هیچ خاموشی با برنامه ای در سطح استان اجرا نشده و صرفاً برای مدیریت بار در شبکه و بر اساس اداری است. ، اطلاعیه های هیئت دولت و موافقت نامه های امضا شده صنعت و کشاورزی میزان و روند هزینه های مصرف کننده را مدیریت می کنند.

وی میانگین مصرف برق استان را در هفته جاری معادل 475 مگاوات اعلام کرد که این رقم در هفته گذشته 435 مگاوات بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان در ادامه به پایداری شبکه های برق در تمام نقاط استان اشاره کرد و گفت: همکاری نیازمند مراکز حساس و مهم و تامین برق مطمئن و پایدار برای بخش های خانگی و صنعتی است. و لوازم جانبی ساز. و مراکزی که دارای ژنراتورهای خودتامین (دیزل ژنراتور) هستند باید مدیریت بار را به نحو احسن در استان اجرا کنند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه حداکثر زمان هزینه یعنی از ساعت 12 الی 17 و 20 تا 24 تاثیر بسزایی در مدیریت صرفه جویی بار شبکه دارد از شهروندان خواست دستگاه های سرمایشی خود را حفظ کنند. در حالت پایدار برای ادامه استفاده از برق به شیوه ای پایدار. میانگین و درجه سرمایش کولرهای آنها باید در دمای راحت تنظیم شود تا علاوه بر تامین هوای مطبوع، امکان استفاده همگانی و مستمر از انرژی الکتریکی نیز وجود داشته باشد. مابقی را شهروندان پرداخت می کنند.

گفتنی است، رکورد مصرف برق کشور در ساعت 6:14 صبح روز گذشته 30 تیرماه شکسته شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا