سلامت

مصرف این ۵ خوراکی در صبحانه ممنوع!

مصرف این ۵ خوراکی در صبحانه ممنوع!

آفتاب نیوز:

آلگا دککر ، متخصص تغذیه روسی لیست غذاهای رایج را که می توان در صورت خوردن ، به بدن معده خالی آسیب رساند ، لیست کرد.

این متخصص توصیه می کند از خوردن جو دوسر به عنوان صبحانه جلوگیری کنید. این محصول دارای شاخص قند خون بالا (90٪) است که باعث افزایش سریع قند خون می شود (عمدتا به دلیل زیاد کربوهیدرات ها).

دومین ماده غذایی ناخواسته گرانولوم با کشمش است. دلایل آن یکسان است: شاخص گلیسمی بالا (80٪) و همچنین 77 گرم کربوهیدرات در 100 گرم محصول (این بیش از نیمی از ارزش روزانه است) دلایل از بین رفتن این محصول به عنوان میان وعده است.

“همچنین ، کشمش حاوی هشت برابر قند بیشتر از انگور تازه است و اگر بعد از 15 دقیقه ورزش نکنید ، بدن شما در معرض چاق شدن بیش از حد قرار می گیرد. احساس گرسنگی در طی دو ساعت. این امکان وجود دارد.”

بسیاری روز خود را با كروسان و قهوه شروع می كنند اما اولگا دكر توصیه می كند هر چه سریعتر مرخص شود. به گفته وی ، تورم مخمر و حتی مشکلات گوارشی شدید ممکن است رخ دهد. آرد پریمیوم حاوی کالری زیادی است که منجر به اضافه وزن می شود.

حتی آب تازه فشرده (جذب مقدار زیادی کربوهیدرات و قند ، تقریباً فیبر) ، همچنین سبزیجات تازه ای که برای افرادی که دارای مشکلات گوارشی هستند منع مصرف می شود و اسیدهای موجود در این سم زدایی ها می توانند مخاط را تحریک کرده و در معرض خطر قرار دهند. این موارد بروز گاستریت را افزایش می دهد.

دکمه بازگشت به بالا