حوادث و رویداد

مصدومیت ۲ آتش‌نشان در عملیات اطفای حریق یک بارانداز در خیابان شوش

مصدومیت ۲ آتش‌نشان در عملیات اطفای حریق یک بارانداز در خیابان شوش

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران گفت: دو آتش نشان در حین مهار آتش سوزی اسکله در خیابان شوش مصدوم شدند.

سیدجلال ملکی در گفت وگو با دنیای 77، اظهار کرد: ساعت 16:38 امروز یک فقره آتش سوزی در اسکله واقع در خیابان شوش، خیابان تختی به سامانه 125 سازمان آتش نشانی و ایمنی تهران گزارش شد. بلافاصله چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه یک دستگاه تانکر آب و یک دستگاه خودروی حامل دستگاه تنفسی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ایستگاه شماره 91 در فاصله کمی از محل قرار داشت، ایستگاه اول در کمتر از یک دقیقه به محل رسید و بقیه ایستگاه ها لحظاتی بعد به محل رسیدند.

ملکی گفت: محل حادثه گاراژی با سقف شیروانی بود که اطراف آن را انبارهای کوچک و بزرگ احاطه کرده بود که برخی خالی و برخی پر از مصالح بود. در قسمت بیرونی این گاراژ، حدود 200 متر کاغذ و مقوا باطله به مقدار زیاد ذخیره شده بود که با فلز ریز و بدون مقاومت پوشیده شده بود. آتش سوزی در این محل رخ داده و بخشی از انبار داخلی نیز دچار حریق شده است، باید بررسی شود که آتش از کدام قسمت شروع شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: آتش نشانان از جهات مختلف عملیات را آغاز کردند و قسمت هایی از سقف ریزش و سقوط کرد که برای آتش نشانان مشکل ایجاد کرد. در حال حاضر با انجام اقدامات عملیاتی مناسب آتش خاموش شده و شناسایی و ایمن سازی محل نیز در حال انجام است.

وی افزود: دو آتش نشان مجروح شدند که برای رسیدگی به وضعیت آنها به عوامل اورژانس منتقل شدند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا