عمومی

مشخصات داکت اسپلیت ال جی بدون اینورتر با دیگر مدلهای این برند

داکت اسپلیت ال جی به منظور تامین هوای سالم و مطبوع، در طیف وسیع و گسترده ای مورد استفاده واقع می شود. این مدل سیستم تهویه مطبوع به صورت مخفی و پنهان در سقف کاذب نصب می شود. فرآیند توزیع هوای گرم یا خنک در فضا، از طریق اتصال کانالها به داکت اسپلیت صورت می گیرد. لازم به ذکر است که داکت اسپلیت LG، قابلیت توزیع و تهویه هوای فضاهای مختلف اعم از تجاری، اداری و مسکونی را به صورت همزمان امکان پذیر می سازد.

مشخصات داکت اسپلیت ال جی بدون اینورتر با دیگر مدلهای این برند

داکت اسپلیت ال جی متناسب با نوع نیاز، نحوه کاربری و مساحت محیط، در ظرفیت ها و مدل های مختلفی طراحی و تولید می شود. همچنین، اسپلیت های برند LG در دو نوع معمولی و اینورتر یا کم مصرف موجود می باشند. مدل های برخوردار از تکنولوژی اینورتر علاوه بر بازده و راندمان بالا، مصرف برق را تا 60 درصد کاهش می دهند. علاوه بر این، مدل های اینورتر به نسبت اسپلیت های معمولی از قیمت بیشتری برخوردار می باشند.

شایان ذکر است که داکت اسپلیت ال جی به سبب برخورداری از قابلیت سرمایش و گرمایش، از بهترین گزینه ها برای اقلیم آب و هوای حاره ای و گرمسیری محسوب می شود. استفاده از فیلترهای مخصوص در ساختار این مدل سیستم تهویه مطبوع، با جذب ذرات معلق و گردوغبار، هوای سالم و عاری از هرگونه آلودگی را برای کاربر به ارمغان می آورد.

مشخصات فنی که در هنگام خرید داکت اسپلیت های ال جی باید برسی شود

مشخصات فنی داکت اسپلیت ال جی
گاز مبرد R410
گرید انرژِی A+ ( اینورتر )
مدت گارانتی 18 ماه – 60 ماه کمپرسور
نصب رایگان ندارد
نوع کمپرسور روتاری
وزن کمپرسور 103 kg
کمپرسور اینورتر yes
موقعیت دستگاه سقفی توکار
کشور صاحب برند کره جنوبی
تحت ضمانت شرکت شرکت گلدیران
ظرفیت سرمایشی Ton 5
مشخصات کمپرسور.عمق mm 330
شرایط آب و هوایی کمپرسور معتدل (T1)
حداکثر طول لوله کشی 75 m
حداکثر ارتفاع لوله کشی 30 M
مشخصات پنل.عمق 700 mm
مشخصات پنل.ارتفاع 270 mm
مشخصات پنل.وزن پنل 62 kg
مشخصات پنل.عرض 1250 mm
حداکثر صدا یونیت خارجی- Db 51/55
مشخصات کلی. سایز لوله رفت 9.52 (3/8″)
مشخصات کلی. سایز لوله برگشت 15.88 (5/8″)

ظرفیت دستگاه داکت اسپلیت LG

ظرفیت یک اسپیلت کانالی یا داکت اسپیلت برای خنک کردن می‌تواند محدود به  منطقه باشد که در آن نصب شده‌است. اگر یک سیستم قدرتمند را انتخاب کنید و تعداد کمی دیوار داخلی داشته باشید، این مساله چندان مشکل نیست.

با این حال، ظرفیت سیستم تقسیم شما برای فشار هوای سرد فراتر از حوزه‌های نزدیک به برخی ملاحظات مهم است:

  • چقدر انرژی مصرف خواهد کرد
  • چقدر پر هزینه خواهد بود،
  • موقعیت واحد در دیواره داخلی وخارجی

رفع مشکلات ظرفیت داکت اسپلیت اینوتر ال جی

برخی سیستم‌های گران‌تر (سیستم‌های انشعاب چند سر)تا حدی این مشکل را کم می‌کنند. آن‌ها اجازه می‌دهند که داکت اسپیلت یا اسپیلت کانالی بیش از یک اتاق یا منطقه را یک‌بار خنک کنند.

با این حال، نیاز به داشتن واحد بیرونی نسبتا نزدیک به واحدهای سر، بر این که این یک راه‌حل مناسب برای دارایی شما است، تاثیر خواهد گذاشت.

با این وجود، یک اسپیلت کانالی چند رشته‌ای ممکن است یک گزینه عملی باشد که در  یک داکت اسپیلت به دلیل فضای محدود برای ducting امکان پذیر نیست .

یک راه‌ حل جایگزین برای این مشکل نصب بیش از یک سیستم تقسیم در داکت اسپیلت اینورتر است. با در نظر گرفتن این که این گزینه برای شما مناسب است، باید تعدادی از عوامل را مد نظر قرار دهید:

  • افزایش هزینه‌های نصب مرتبط با داشتن سیستم‌های انشعاب اضافی،
  • محدودیت‌های مربوط به فضای داخلی دیوار و تاثیر بالقوه مضر آن به داشتن چندین واحد داخلی،

نیاز به واحدهای اضافی کندانسور اصلی در خارج از آن قرار دارد.

  • هر گونه سرو صدا از سیستم شما ممکن است بر استفاده و لذت همسایگان خود از اموال خود داشته باشد

با این وجود، قطعا شرایطی وجود دارد که در آن یک داکت اسپیلت راه‌حل ایده‌آلی برای معضل خنک کردن موثر اموال شما و به طور موثر است.

نقاط قوت داکت اسپلیت ال جی

بدون تردید، داکت اسپلیت ال جی برای تامین سرمایش و گرمایش ایده آل در محیط، از بهترین انتخاب ها تلقی می گردد. ابعاد باریک و جمع جور این دستگاه فضای بسیار کمی را در سقف کاذب اشغال می نماید. استفاده از گاز مبرد و خنک کننده R410A، علاوه بر افزایش قدرت خنک کنندگی دستگاه، سازگاری کاملی با محیط زیست و لایه اوزون دارد. همچنین، کارکرد کم صدا و آرام در هنگام کارکرد، بسیاری از خریداران را به خرید داکت اسپلیت ال جی ترغیب می نماید.

نصب آسان و سریع، به انضمام نگهداری و سرویس راحت، از نقاط عطف داکت اسپلیت LG قلمداد می گردد. برهمین اساس، برای انجام سرویس های دوره ای، امکان دسترسی راحت به قطعات و متعلقات دستگاه به راحتی فراهم می باشد.

نحوه تعیین ظرفیت داکت اسپلیت ال جی

تعیین ظرفیت داکت اسپلیت ال جی متناسب با متراژ و مساحت محیط صورت می گیرد. بر این اساس، داکت اسپلیت دارای ظرفیت 18000 btu برای مساحت 25 الی 40 متر مربع مناسب می باشد. اسپلیت های دارای ظرفیت 24000 مناسب متراژ 40 الی 60، ظرفیت 30000 برای فضاهای 60 الی 80 متر، ظرفیت 36000 مناسب برای محیط 80 تا 100، ظرفیت 42000 برای متراژ 100 تا 120، 48000 برای مساحت 120 الی 150 و ظرفیت 60000 پاسخگوی متراژ 150 الی 190 می باشد.

سایت مرجع :

https://tasisat.com/product-category/cooling/duct-spilit/lg-duct-split/

دکمه بازگشت به بالا