کسب و کار دنیای 77عمومی

مشاوره کنکور کی خوبه؟

یک مشاور تحصیلی خوب (مانند محمدرضا پوردستمالچی) و یک مشاور خوب کنکور باید ویژگی های زیر را داشته باشد، بهترین مشاوران کنکور ایران، بهترین مشاوران کنکور، بهترین مشاوران کنکور ابتدا باید یک محقق حرفه ای باشند، اما دارای ضریب هوشی و عالی باشند. افراد باهوش تا دانش آموزان و افراد باهوش بتوانند به سرعت دانش کسب کنند.

بهترین مشاوران کنکور ایران معمولا اطلاعات و اطلاعاتی در مورد وضعیت دانش آموزان خود جمع آوری می کنند. باید اطلاعات کافی در مورد سن، جنسیت، سال های قبل از تحصیل، مشکلات روانی و همچنین موقعیت های خاص خانوادگی آنها وجود داشته باشد. به عنوان مثال ممکن است دانش آموزی در خانواده ای زندگی کند که والدینش جدا از هم زندگی می کنند یا دانش آموزی ممکن است در خانواده ای زندگی کند که پدرش ماه ها به دلیل مشغله کاری از خانه دور باشد یا دانش آموزی در خانواده باشد. در صورت زنده بودن، خدای ناکرده، اگر یکی از اعضای خانواده از دنیا رفته است، اطلاعات کلی و اولیه در مورد روحیات و علایق دانش آموز و همچنین اطلاعات اولیه در مورد شرایط خانوادگی دانش آموز و همچنین سطح تحصیلات. نوع برنامه ریزی و سطحی که مشاور از دانش آموز انتظار دارد.

در واقع مشاوران خوب کسانی نیستند که با کلمات مهیج دانش آموزان را هیجان زده کنند، بلکه یک مشاور خوب کنکور باید سعی کند با کسب اطلاعات کافی از وضعیت و عملکرد دانش آموز بهترین و درست ترین تصمیم را برای آینده دانش آموز بگیرد. البته بهتر است جمله قبلی را کمی اصلاح کنیم. توصیه خوب مشاوری است که:

با گرفتن داده ها و اطلاعات دانش آموز و توصیه های او، به او کمک می کند تا بهترین تصمیم را بگیرد. ضمناً بهترین مشاوران تحصیلی ایران و بهترین مشاوران کنکور ایران باید در مرحله دوم تمام عادات دانش پژوه را ثبت کنند البته سبک زندگی دانش آموز و همچنین عادات روزمره و سبک زندگی شخصی دانش آموز. ، موفقیت یا شکست او اما تأثیر زیادی دارد. یک مشاور حرفه ای کنکور هرگز سعی نمی کند دانش آموز را به طور کامل تبدیل کند، زیرا با تغییر عادات افراد در یک بازه زمانی کوتاه یک یا دو ساله نمی تواند موفق باشد. بنابراین مشاور حرفه ای کنکور و بهترین مشاور کنکور ایران کسانی هستند که بتوانند بر اساس عادات مشتریان خود بهترین برنامه های آموزشی را بر اساس همان عادات راه اندازی کنند، مثلا ممکن است دانش آموزی عادت مطالعه داشته باشد. دیر خوابیدن شب و صبح زود.

اگرچه از نظر مشاور کنکور این روش مطالعه صحیح نیست، اما گاهی تغییر برخی عادات در مدت زمان کوتاه می تواند آرامش و نظم روانی دانش آموزان را بر هم بزند. بنابراین یک مشاور خوب کنکور و بهترین مشاور کنکور پزشکی و بهترین مشاور کنکور تجربی و بهترین مشاور کنکور ریاضی باید سعی کند بدون ایجاد تنش و بدون برهم زدن نظم روانی دانش آموزان، عادات غلط و عادات درست را در نظر بگیرد. . عبارت اشتباه را با تمایل بسیار ملایم و با انعطاف بسیار بالا تصحیح کنید. همچنین بهترین مشاوران کنکور پس از کسب اطلاعات و آشنایی با سبک زندگی دانش آموز، پس از آشنایی با رفتارها و پس از آشنایی با اخلاق دانش آموز و آشنایی با نکات نقاط ضعف و قوت باید دانش آموز را در تعیین کوتاهی خود یاری کنند. -برنامه های بلند مدت، میان مدت و میان مدت.

این برنامه باید با توجه به توانایی افراد تنظیم شود و همچنین در تنظیم این برنامه باید دقت شود که این برنامه آنقدر سفت و سخت و مخرب نباشد که پس از مدتی دانش آموز از انجام آن خسته شود و این برنامه نه چندان باز و معقول از نظر راحتی چیزی که او را از رسیدن به هدف باز می دارد دانش آموز است. همچنین تنظیم سرعت مطالعه و تسریع در افزایش ساعات مطالعه کاملاً علمی است تا دانش آموز متضرر نشود. باید باشد. شکست تحصیلی بهترین مشاوران کنکور پزشکی و بهترین مشاوران کنکور مشاوران باتجربه و برتر پذیرش ریاضی معمولا سعی می کنند با نظرخواهی دانشجو برنامه ای طراحی کنند که مورد تایید دانشجو باشد. اگر ساختار برنامه به گونه ای است که دانش آموز برنامه را قبول نمی کند، مطمئن شوید که چنین برنامه ای شکست می خورد.

اما از دیگر ویژگی های بهترین مشاوران تحصیلی ایران و بهترین مشاوران تحصیلی رقیب می توان به رشد اعتماد به نفس و افزایش اعتماد به نفس دانشجویان اشاره کرد. در این حرفه دانش آموز و تشویق او به تلاش بیشتر بسیار مهم است. معمولا دانش آموزانی که نتوانسته اند راه درست را بیابند و مسیر درست را طی کنند به مشاور مراجعه می کنند و به احتمال زیاد این افراد فاقد اعتماد به نفس هستند; بنابراین، پس از پی بردن به نقاط ضعف و قوت و شناخت عادات و حالات روانی دانش آموز، باید با راهنمایی های آموزشی و برنامه ریزی صحیح، اعتماد به نفس را در دانش آموزان ایجاد کند.

بنابراین، وظیفه یک مشاور خوب آزمون این است که دانش‌آموزان خود را با نمونه‌های موفق سال‌های گذشته آشنا کند و ببیند افراد هم‌جنس خود در سال‌های اخیر در مسیر موفقیت بوده‌اند. اغراق در ویژگی های مثبت این یکی از مشکلات برخی از مشاوران است. یک مشاور خوب امتحانی نباید دانش آموزان خود را ناامید کند، از طرفی اگر دائماً مشغول تشویق دانش آموزان با کلمات هیجان انگیز باشد، به تدریج این تصور را در دانش آموزان ایجاد می کند که با هر سطح و تلاشی می توان به موفقیت رسید. مشاور خوب و بهترین مشاوران امتحان نهایی ایران نباید در دادن روحیه و اعتماد به نفس اغراق شود. اضافه بار در چنین شرایطی می تواند سم مهلکی برای دانش آموز کنکور باشد و مشاور کنکور نیز باید به دانش آموزان خود در انتخاب اهداف بلند مدت و کوتاه مدت کمک کند. به عنوان مثال، یک مشاور ممکن است برای دو هفته آینده با دانش آموز خود قرار ملاقات بگذارد، درس هفتگی خود را به 5 ساعت در هفته افزایش دهد یا با دانش آموزان خود صحبت کند و از آنها بخواهد در کلاس های خاصی نمره دهند. تعادل خود را بهبود بخشید.

اطلاعات بیشتر در مورد انتخاب رشته کنکور: https://pourdastmalchi.net/services/انتخاب-رشته-سراسری/

البته انتخاب هدف باید مناسب و با توجه به توانایی دانش آموز باشد، اگر هدف بیش از حد بلندپروازانه و غیرممکن باشد، شاید بعد از مدتی دانش آموز موفق نباشد و از نظر به هدف نرسد. . از نظر روحی و روانی، او غمگین خواهد بود، او قادر به بهبود و تغییر وضعیت نخواهد بود. اطلاعات دقیق سریع و اطلاع دقیق از وضعیت تحصیلی دانش آموز، که باید تراز و درصد تمام دروس را در این زمان ثبت کند، این آمار را به صورت لحظه ای می داند. برای دانش آموز باید راه درست را هدایت کند و اگر شاگردانش از مسیر درست منحرف شوند به سرعت می بیند با دادن زنگ خطر از هدف و برنامه خارج نمی شود. خود دانش آموزان بسیار باهوش و بسیار باهوش هستند، یک مشاور آموزشی خوب باید تمام نقاط ضعف و قوت دانش آموزان را در کمترین زمان شناسایی کند و به موضوعات خاصی فکر کند و برای ساختن نقاط قوت و رفع نقاط ضعف بنویسد. دوره به منظور دستیابی به نتایج مورد نیاز در زمان مناسب.

مشاوره کنکور کی خوبه؟

بهترین مشاوران کنکور ایران، بهترین مشاوران کنکور پزشکی، بهترین مشاوران کنکور ریاضی و بهترین مشاوران کنکور علوم انسانی به طور کلی باید توانایی پیش بینی رفتار دانش آموزان خود را در مقاطع مختلف سال تحصیلی داشته باشند. مشاوران حرفه ای و برتر کنکور می دانند که دانش آموزان آنها در بهمن و اسفند احساس ناامیدی می کنند و ممکن است ساعات مطالعه و تلاش آنها کاهش یابد. همچنین بهترین مشاوران کنکور ایران به خوبی می دانند که دانش آموزان در فروردین و اردیبهشت برخی از دروس را حذف می کنند. . بنابراین باید با پیش بینی های لازم خود را برای رفتار آینده دانش آموزان آماده کنند. همچنین بهترین مشاوران کنکور در ایران کلاس های مشاوره هفتگی و ماهانه را برای دانش آموزان خود تدارک می بینند تا بتوانند در زمان مناسب به آنها مشاوره و راهنمایی های لازم را ارائه دهند و همچنین یک مشاور و مشاور خوب کنکور برای مشاوره خوب و موثر متخصصان امتحان باید از قبل آماده شود. به عنوان مثال بهترین مشاوران کنکور از دانش آموزان خود می خواهند که گزارش عملکرد خود را به صورت هفتگی یا روزانه ارائه دهند.

همچنین بهترین مشاوران تحصیلی کنکور و بهترین مشاوران تحصیلی در ایران به صورت بلادرنگ دانش آموزان را رصد می کنند و از تیم پشتیبانی و مشاوره استفاده می کنند، یعنی احتمالا با افراد گروه که هر روز با دانشجویان تماس می گیرند و گزارش زمان مطالعه را دریافت می کنند. از دانش آموزان و آن را در اختیار مشاور ارشد گروه قرار داد. بهترین مشاوران تحصیلی در ایران معمولاً ارتباط بسیار مؤثری با والدین دانش آموزان دارند زیرا وقتی دانش آموز متوجه می شود که والدینش بر تمام اصول راهنمایی مسلط هستند و وضعیت او را در زمینه تحصیل کاملاً کنترل می کنند اعیان معمولاً کار خود را جدی تر می گیرند. . بنابراین یک مشاور خوب کنکور باید جلسات آموزشی و جلسات منظمی را با والدین و سرپرست فرزندان ترتیب دهد.

آیا بدون مشاور خوب می توان نتیجه گرفت؟

این امکان وجود دارد که شما نیز آگهی و مصاحبه افرادی را ببینید که در کنکور سراسری قبول شده اند که برخی از آنها ادعا می کنند بدون شرکت در کلاس و استاد راهنما، بدون پشتوانه تحصیلی و بدون شرکت در آزمون های آزمایشی در رشته های خوب پذیرفته شده اند. از سوی دیگر برخی مشاوران به دروغ تبلیغ می کنند که تعداد زیاد نمرات یک رقمی و دو رقمی کنکور سراسری حاصل تلاش آنهاست.

همچنین به اطلاع می رسانیم که هر دو گروه یک دروغ بزرگ می گویند و این یک دروغ مضحک است، نه اینکه ادعای گروه اول اشتباه است یا ادعای گروه دوم، هر دو گروه دروغ خود را منتشر می کنند. به دلایلی است که در مورد آن بحث خواهیم کرد. جامعه دانشجویی، در حال حاضر تعداد دانشجویانی است که دروس دانشگاهی خوبی را از دانشجویان خارج از تهران گذرانده‌اند و برخی در رسانه‌ها می‌گویند که می‌خواهند آن را تعمیق کنند، زیرا این دانشجویانی که در شهرستان و پایتخت تحصیل می‌کنند، درس نمی‌خوانند. در حال حاضر آنها بدون هیچ وسیله ای می توانند موفقیت را در آغوش بگیرند که دروغ است و همه ما به خوبی می دانیم که دانش آموزان خارج از تهران و در نتیجه دانش آموزان شهرستانی نیز از اولین کتاب ها و فیلم های آموزشی خوب بهره می برند. در بازار آموزش ایران اما عده ای وانمود می کنند که دانش آموزی در شهر نیست که بتواند درس و کتاب و فیلم آموزشی بخواند و اگر دانش آموزی در خارج از تهران موفق شد، این موفقیت فقط به خاطر زحمات اوست. .

در جلسات مشاوره بارها به دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان هشدار داده‌ام که در بسیاری از شهرها و حتی مناطق دوردست، افراد ثروتمندی مانند تاجر و مسئولان وجود دارند که پول خرج می‌کنند و برای موفقیت فرزندانشان هزینه می‌کنند. پس با شنیدن نام یک شهر و شنیدن نام روستاهای دورافتاده هرگز به فکر فقرا و بدبختان نمی افتید. زیرا افراد موفق برای موفقیت هزینه های مادی و معنوی می پردازند

دکمه بازگشت به بالا