ورزش

مسی کاپیتان بارسلونا باقی می‌ماند

مسی کاپیتان بارسلونا باقی می‌ماند

OFWNEWS:

به گزارش B Soccer ، بارسلونا اعلام کرد که کاپیتان های تیم در فصل آینده تغییری نخواهند کرد. این بدان معناست که لیونل مسی در آخرین سال تصدی خود (طبق قرارداد) کاپیتان نیل دالیم خواهد بود.

ستاره آرژانتینی پس از جدایی آندرس اینیستا به اولین کاپیتان تیم تبدیل شد. وی پس از رأی گیری از اعضای حزب همچنان عنوان را حفظ خواهد کرد. این تصمیم پیش از بازی دوستانه بارسلونا مقابل ژیمناستیک اتخاذ شد.

در کنار مسی ، جرارد پیکه ، سرخیو بوسکتس و سرگئی روبرتو کاپیتان دوم ، سوم و چهارم تیم هستند. آنها و هم تیمی هایشان نیز دوباره انتخاب شدند.

تیم کاتالان پس از تابستان مهیج از ستاره آرژانتینی حمایت کرد. مهاجم شماره ده بارسا در اواخر ماه اوت اعلام کرد که می خواهد تیم را ترک کند و 12 روز بعد تصمیم خود را پس گرفت زیرا نمی خواست در دادگاه علیه این باشگاه حاضر شود. با این حال او همچنان رهبر تیم خواهد بود.

مسی امشب می تواند در یک بازی دوستانه بازی کند. رونالد کومان مهاجم آرژانتینی را فراخوانده و به نظر می رسد برای چند دقیقه فرصت بازی خواهد داشت. ستاره بار بعداً از برخی از هم تیمی هایش تمرین را شروع کرد زیرا او نمی خواست در بارا بماند. او دوشنبه گذشته تمرینات خود را آغاز کرد. مسی احتمالاً در دومین بازی دوستانه نیل دالیم برابر خیرونا حداقل 45 دقیقه بازی خواهد کرد.

دکمه بازگشت به بالا