ورزش

«مسی» به فریاد آرژانتین رسید/ بازگشت به جام با پیروزی برابر مکزیک – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

«مسی» به فریاد آرژانتین رسید/ بازگشت به جام با پیروزی برابر مکزیک - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، دومین دیدار روز دوم گروه C بین تیم های آرژانتین و مکزیک از ساعت 22:30 روز شنبه در ورزشگاه لوسیل برگزار شد که شاگردان لیونل مسی به برتری 2 بر صفر دست یافتند.

آرژانتین پس از قبول شکست در بازی افتتاحیه مقابل عربستان سعودی، راهی جز پیروزی مقابل مکزیک برای بازگشت به جام حذفی پس از ناکامی بزرگ روز اول نداشت، تیمی که برای گلزنی در برابر آن مشکل داشت.

با وجود برتری آشکار آرژانتین، نیمه اول این دیدار بدون گل به پایان رسید اما در دقیقه 64 آنخل دی ماریا توپ را به سمت راست برد و مسی با یک سانتر توپ را در پشت محوطه جریمه پیدا کرد و این ستاره آرژانتین بود. او با یک ضربه فنی و زیبا دروازه مکزیک را باز کرد.

در دقیقه 87 فرناندز خیال آرژانتینی ها را راحت کرد و با یک ضربه زیبا دروازه را برای دومین بار باز کرد تا امید مدعیان قهرمانی به پیروزی پایان یابد.

در ادامه مکزیکی ها تلاش کردند بازی را به تساوی بکشانند اما موفق نشدند و در نتیجه سه امتیاز به یاران مسی رسید.

در این نتیجه تیم ملی آرژانتین 3 امتیازی شد و با عربستان هم امتیاز گرفت. در این گروه لهستان با 4 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و شانس بالایی برای قهرمانی دارد.

آرژانتین و لهستان با یکدیگر دیدار می کنند و عربستان و مکزیک در روز پایانی که تیم های صعود کننده مشخص می شوند به مصاف هم می روند.

دکمه بازگشت به بالا