عمومی

مسئولان با جدیت پیگیر رفع مشکلات صیادان استان بوشهر باشند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

مسئولان با جدیت پیگیر رفع مشکلات صیادان استان بوشهر باشند - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرنگار آنلاین گفت: سردار رمضان زیر شلواری وی شامگاه شنبه در دیدار با صیادان بسیجی استان بوشهر گفت: صیادی یک توانمندی مهم در استان بوشهر است و باید از کارگران این بخش حمایت های لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه صیادان استان بوشهر در زمینه های مختلف با مشکلات فراوانی مواجه هستند، تصریح کرد: صیادان جزو پرتلاش ترین مردمی هستند که برای امرار معاش خود با مشکلات زیادی مواجه هستند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواستار و ادامه تلاش همه مسئولان برای ارتقای معیشت صیادان شد: مسئولان باید با جدیت پیگیر مسائل و مشکلات معیشتی صیادان باشند.

بیمه ماهیگیران باید رسیدگی شود

وی بیمه صیادی را موضوع و مشکل مهمی دانست و افزود: برخی از اسکله های صیادی در استان بوشهر از حداقل امکانات محروم هستند و این وضعیت قابل قبول نیست.

سردار زیر شلواری وی از دیگر خواسته های صیادان استان بوشهر، طولانی شدن طرح توسعه اسکله های صیادی را برشمرد و افزود: افزایش قدرت موتور و افزایش زمان صید از دیگر خواسته ها است.

چیدمان قایق های ناشناس

وی بازنگری در قوانین شیلات مصوب چند دهه اخیر را از دیگر مطالبات عنوان می کند: اقدامات لازم برای رفع مشکل ساماندهی شناورهای ناشناس.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نیروی دریایی سپاه از تمام توان خود برای ارائه خدمات به مردم به ویژه جامعه صیادی استفاده می کند.

در این مراسم از صیادان بسیجی قدردانی شد.

دکمه بازگشت به بالا