استانی

مدیر کل امور ورزشکاران و هنرمندان کشور منصوب شد

    مدیر کل ورزش و امور هنرمندان کشور منصوب شد

ماجیار کوشوند به عنوان مدیرکل کمیته ورزشکاران و هنرمندان بنیاد عدالت و کرامت منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری دنیای 77 از تهران، طی حکمی از سوی دکتر احمد عامری مزیر، یکی از بستگان وی به عنوان مدیرکل امور ورزشکاران و هنرمندان کشور منصوب شد.

یادآور می شود، مجیدارخواند سوابقی چون مدیرکل پزشکی و رفاهی خانه هنر ایران، مدیر کمیته ورزشکاران و هنرمندان آینده دار، مدیرکل امور پزشکی هنرمندان آینده دار را در کارنامه دارد.

متن این حکم به شرح زیر است

به نام خدا

برادر ارجمند آقای ماجیارخایسوند:

انقلاب مقدس اسلامی در مرحله دوم با ناملایمات به دستاوردهای چشمگیر و مهمی دست یافته است و در مسیر کامل توسعه و پیشرفت و در مسیر حل مشکلات کشور قرار دارد و این روند نیازمند برنامه ریزی های جدید و فعالیت های انفجاری و تحول آفرین است. و به همین دلیل است که ظهور نیروهای ارزشی و انقلابی با رویکرد تمرکز بر مشکلات جاری کشور امری اجتناب ناپذیر شده است، لذا با توجه به سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی، توان و توان سیاسی و اجرایی شما. به عنوان مدیرکل کمیته ورزش و هنرمندان بنیاد عدالت و کرامت منصوب شد. من کشوری را تعیین می کنم.

این دستور در راستای پیگیری امور بنیاد به شما داده می شود و انتظار می رود با تعامل انقلابی در شناسایی و جذب نیروهای ولایی و انقلابی کوشا باشید و از شما و همه همراهان عزیز انتظار دارم رویکرد و رویکرد را اتخاذ کنند. اصول سياسي جهادي فرهنگي سرمشق عمل باشيد و جامعه اي سالم و نمونه را ايجاد و سامان دهيد.

دکمه بازگشت به بالا