ورزش

مدیران و کادر فنی پرسپولیس بیشتر مراقب باشند/ جایگاه استیلی در فوتبال ایران مشخص است

سایروس بارمک در گفتگو با برنر

مدیران و تکنسین های پرسپولیس هوشیارتر باشند/ جایگاه فولاد در فوتبال ایران مشخص است

بزرگ باشگاه پرسپولیس در دفاع از استیلی تاکید کرد: استیلی و امثال او در فوتبال ایران جایگاه ویژه ای دارند و باید در همه امور حرمت آنها رعایت شود.

کروش برمک پیشکسوت فوتبال در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری دنیای 77 به تشریح وضعیت تیم ایران در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا پرداخت: سپاهان و کلا گل ها تا به امروز در وضعیت بدی قرار نگرفته اند. البته باید بگویم که وضعیت کلی گل ها بهتر از سپاهان است و با وجود تیم محرم نویدکیا با بهره گیری از شرایط سخت افزاری و توان فنی خوبی که در اختیار دارد، کاستی هایی دارد که امیدواریم ایرانی ها هیئت می تواند به خوبی عمل کند. این فصل از رقابت برای فوتبال ما در زمین باشگاه.

او اضافه کرد: به نظر من تجربه بیشتر در تیم فولاد نکونام نسبت به نویدکیای سپاهان، جواد و شاگردانش را مجبور کرد تا شرایط بهتری را در بازی های خود ایجاد کنند و نتایج بهتری کسب کنند.

پیشکسوت سرخ پوشان در خصوص غیبت پرسپولیس در این رقابت ها تاکید کرد: الان بیشتر از غیبت پرسپولیس در این بازی ها متاسفم. جای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا واقعا خالی است و الان که بازی و وضعیت تیم ها را می بینم از غیبت پرسپولیس بیشتر اذیت می شوم.

آقای گل درباره شرایط فعلی پرسپولیس در سال های طولانی لیگ ایران به خبرنگار دنیای 77 گفت: 6 بازی مهم و سرنوشت ساز را پیش رو داریم و همه باید به تیم کمک کنیم تا این 6 فینال را با بهترین شرایط و نتایج ممکن به پایان برسانیم. در این میان مدیران و کادر فنی نقش مهمی در ایجاد آرامش برای تیم و باشگاه دارند. درخواست من از مدیریت باشگاه و کادر فنی این است که در مصاحبه ها دقت بیشتری داشته باشند. نمی خواهیم بگوییم مدیران فعلی یا کادر فنی مقصر هستند، بلکه باید بیشتر مراقب حواشی خود باشند و حرف هایشان ناخواسته آرامش و تمرکز را بر هم نزند. هواداران و پیشکسوتان قول داده اند در هر شرایطی از تیم حمایت کنند، اما باید بدانیم که مصاحبه و نقل قول می تواند هواداران را مرعوب کند. طرفداران آنها نباید مرعوب شوند. همه ما می دانیم که باشگاه چه مشکلاتی دارد، اما اکنون زمان طرح برخی مسائل نیست.

برمک در پایان ضمن حمایت از حمید استیلی درباره حواشی پیش آمده برای سرمربی تیم ملی گفت: فولاد و فولاد غنائم این فوتبال است و حیثیت و حیثیت و شخصیت آنها بر همگان روشن است. استیلی، خداداد، عابدزاده، جرینچه و… در جایگاهی هستند که حق دارند مثل یک مربی درجه یک از این فوتبال پول بگیرند. کسانی که به خاطر پول فولاد را جلوی مردم می گذارند، پس زمینه بازی را با فولاد و امثال آن مقایسه کنند و بعد در مورد آن صحبت کنند. خدا رحمت کند پدر خدایی که در مصاحبه از استیل حمایت کرد. همه پیشکسوتان باید از استیل و افرادی مثل او حمایت کنند. در شرایط کنونی مطرح کردن نام استیلی و حقوق او باعث غفلت من است. بدون شک کسانی که استیل را به این اتفاق سیبیلی ربط داده اند به دنبال بهانه ای هستند تا اطلاعات زیادی به گوش اهالی فوتبال و افکار عمومی نرسد.

پایان پیام //

دکمه بازگشت به بالا