استانی

مدیران در هفته دولت عملکرد خود را بازگو کنند

امام جمعه اردستان: مدیران عملکرد خود را در هفته دولت گزارش دهند

امام جمعه اردستان گفت: انتظار ما از مدیر این است که در جایی که مردم هستند حضور داشته باشد، باید بدانیم که با وجود همه دشمنی ها کشور اسلامی سربلند است و افرادی که آب به شیر آب بریزند در هیچ کجا پیدا نمی شوند.

به گزارش خبرگزاری دنیای 77 از اردستان، حجت الاسلام حسن دسری در خطبه نماز جمعه این هفته اردستان در مسجد جامع اردستان اظهار داشت: ایشان هفته رسمی و روز کارمند را به فرمانداران و مدیران شهرستان تبریک گفتند و بدین منظور چند نکته ضروری است. با محوریت صفات ارزشمند این دو شهید دولت که ایمان، شفافیت، اخلاص و انسانیت است.

وی افزود: دولتمردان باید به کارنامه یک ساله خود نگاه کنند و نقاط ضعف خود را بپوشانند و موارد خوب خود را به مردم گزارش دهند. کسانی که در جلسه اجرای دستورات رئیس جمهور بودند، توجه کنند که چقدر انجام شده و یکی از آنها عدالت است. و مبارزه با فساد و دیگری حکومت مردمی است.

امام جمعه اردستان گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند دولت باید پای برنامه بماند و در مقابل جنگ رسانه ای دشمن قوی باشد و یکی از پشتوانه های ما اراده ملت است. اما دشمن پشتوانه رسانه ای قوی دارد و باید با بیان واقعیت ها جنگ رسانه ای آنها را خنثی کنیم.

حجت الاسلام دشیری با گرامیداشت روز اصناف و کشتی گفت: ورزش جوانان باید مورد احترام قرار گیرد تا آن افتخارات قبلی به کشور و شهر بازگردد و جوانان در همه رشته های ورزشی مدال های بیشتری کسب کنند.

امام جمعه اردستان تاکید کرد: با آمدن فرماندار جدید شاهد تجدید نظر مدیران شهرستانی بوده ایم و این حرکت را ارج می نهیم و برای آنها آرزوی سلامتی داریم. مدیران باید خادم باشند و به مردم خدمت کنند و سعی کنند کار مردم را باز کنند. و این فقط یک شعار نیست.

وی تصریح کرد: انتظار داریم مدیر در جایی که مردم هستند حضور داشته باشد و می دانیم که با همه دشمنی ها کشور اسلامی سرافراز است و کسانی که آب به شیر آب بریزند راه به جایی نخواهند برد.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتایج 0 رای دادن به و 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا