ورزش

مخالفت شهردار آستارا با استعفای مدیرعامل باشگاه شهرداری – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گفته میهر ، با حکم شهردار شهر مرزی آستانه و اعضای شورای اسلامی ، آرش بابولیان به عنوان مدیرعامل باشگاه شهرداری آستارا ابقا شد.

علی کارگر همچنین با تصمیمات و احکام شهردار و اعضای شورای اسلامی آستارا به عنوان رئیس باشگاه شهرداری آستارا به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

مخالفت شهردار آستارا با استعفای مدیرعامل باشگاه شهرداری - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

سرمربی موفق تیم فوتبال شهرداری آستارا حسن اشجاری قرارداد خود را برای یک فصل دیگر تمدید کرد و فرهاد خالدی به عنوان سرپرست جدید تیم فوتبال شهرداری آستارا منصوب شد.

در همین راستا با توجه به حضور پررنگ تیم فوتبال شهرداری آستارا در لیگ دسته اول فوتبال کشور ، جستجوی استعداد در بین بازیکنان مستعدی که تجربه بازی در لیگ معتبر فوتبال ایران را دارند و در بین بازیکنانی که تجربه بازی در لیگ معتبر فدراسیون فوتبال را دارند ، آغاز شده است. شناسنامه ، کارت ملی و بیمه ورزش باید در دفتر هیئت فوتبال آستارا ذکر شود. با نظارت حسن اشزاری ، سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا ، استعدادهای متقاضیان جویا می شود و تیم به زودی تمرینات خود را برای حضور در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های ایران آغاز می کند.

مخالفت شهردار آستارا با استعفای مدیرعامل باشگاه شهرداری - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

وقتی به مسابقات لیگ دسته اول فوتبال های ایران نزدیک می شدیم ، مسئول مدیریت مسابقات لیگ دسته اول کشور برای بازدید از شرایط میزبانی ورزشگاه بهادر آستارا لیگ ، از ورزشگاه بهداد آستارا دیدن کرد. نیمکت های مناسب برای بازیکنان ذخیره ، نقاط ورود و خروج ، روشنایی و محل قرارگیری خبرنگاران از نقایص ورزشگاه وحدت آستارا بود.

مردم شهر مرزی آستارا امیدوارند که مسئولان شهری و استانی برای رفع نواقص استادیوم بهادر آستارا گام بردارند تا بازی های خانگی شهرداری آستارا در این ورزشگاه برگزار شود.

بازی های لیگ دسته اول فوتبال در تاریخ 6 نوامبر 2010 آغاز می شود.

دکمه بازگشت به بالا