ورزش

مخالفان من را بزنند/ استعفا برای آدم‌های ضعیف است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

مخالفان من را بزنند/ استعفا برای آدم‌های ضعیف است - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، علیرضا دبیر در حاشیه قرعه کشی لیگ برتر کشتی اظهار داشت: معتقدم کشتی بزرگتر از فدراسیون است و شما و سایر مسئولان باید به کمک فدراسیون بیایید تا برای عظمت کشتی تلاش کنیم. . .

وی ادامه داد: خطاب به کسانی که با من مشکل دارند چرا کشتی گیر می کنید بیایید مرا بکوبید. کشتی ما از سال 1393 تا 1397 در مجموع 2 مدال طلا در مسابقات آزاد و آزاد کسب کرد اما 9 مدال را کسب کردیم. مدال طلا در دو سال اخیر و نتیجه بهتر از گذشته نیست که می گویند درست نیست.

منشی تصریح کرد: متأسفانه رسانه‌ها حق یا باطل را بدون تأیید منتشر می‌کنند و نشر باطل گناه است. البته انتقاد سازنده ای که ما حمایت می کنیم صمیمانه است، اما کسی که بخواهد کشتی را نابود کند، قطعا در مقابل او می ایستم.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: قبلا گفتم کشتی گیر هستم و مسخره ام کردند اما به کشتی گیر بودنم افتخار می کنم چون نیامده ام کشتی بگیرم و همیشه با هم صحبت می کنم. راستش شما و من از کسی اجازه نمی گیرم. من وزیر نیستم و می خواهم رئیس هیئت من هم وزیر نشود. من معتقدم کار برای خدا جایز نیست.

دبیر در خصوص حضور تیم مقاومت در لیگ گفت: دو سال است که به دنبال حضور تیم مقاومت در لیگ هستم زیرا استان البرز به خانه کشتی نزدیک است و قهرمانان ما به عنوان سرباز می توانند در آن به تمرینات خود ادامه دهند. تیم

وی درباره لیگ کشتی گفت: لیگ کشتی 7 سال تعطیل شد و وضعیت اقتصادی کشتی را ببینید باید به فکر قهرمانان جهان و المپیک و وضعیت اقتصادی آنها باشیم.
بعدها که عباس جدیدی وارد سالن پرشین شد، دبیر گفت: عباس جدیدی بهترین کشتی گیر آزاد ایران از زمان انقلاب است و این را به خاطر اینکه در کنارش بودم می گویم.

منشی در ادامه بحث قبلی خود گفت: من به لیگ اعتقاد دارم و اهمیت آن را بعد از المپیک و مسابقات جهانی می دانم.

وی ادامه داد: اگر لیگ تعطیل نمی شد قرارداد کشتی گیران بیش از 5 میلیارد تومان بود و ما به دنبال منافع قهرمانان در لیگ نیستیم و سایر کشتی گیران و مربیان سود می بردند و احتمالا این تعداد از لیگ 3 نفر سود می برد.

دیوی درباره حق غذا خوردن در لیگ می گوید: آیا می توانیم بگوییم در کشتی حق غذا خوردن نیست؟ خوردند عباس هادی چقدر قدرت داشت و باید وزنش را بالا و پایین می کرد، اما ایستاد. و با 5 تا 6 مدال از کشتی به حق خود دست یافت.

وی خطاب به نمایندگان باشگاه ها گفت: اگر حقی تضییع شود عمدی نیست و من به شما می گویم هر اتفاقی افتاد عصبانی نشوید و در نهایت بایستید، من هم می ایستم و برخورد می کنم. متخلفان.” من کلاهبرداران را حذف و خاتمه داده ام. اگر اشکالی دیدید با مستندات به من بگویید تا رسیدگی شود. ما همیشه محکوم به انجام کارهای سالم هستیم.

منشی اضافه کرد: اگر مربی از کشتی گیر درصدی می گیرد باید به من بگویید و اگر نگویید باید به خدا پاسخگو باشیم، البته همه ادعاها باید با سند و مدرک درست باشد.

وی تصریح کرد: نمونه تقلب در بازی یونس امامی مقابل حریف آمریکایی رخ داد که داوران تذکر ندادند و من به رئیس کمیسیون داوران اعتراض کردم و با داور وسط روبرو شدم.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: کشتی گیران حق مبارزه ندارند و باید خط قرمز رعایت شود، کشتی ها باید از همه لحاظ با نظم و انضباط خوب انجام شود.

دبیر درباره نتایج تیم ملی کشتی فرنگی گفت: من می گویم همه شکست ها در کشتی مال من است و همه بردها برای اولی هاست، ادعایی نداریم، بررسی کنید وضعیت کشتی خوب است یا الان بد. هر که چیزی می گوید بداند که از من است درخواستی غیرعادی از طرف و من تسلیم نشدم من عاشق کشتی هستم و همین برای من کافی است و برای دیگران مدال و قهرمانی.

وی گفت: سازمان لیگ زمانی موفق است که سودآور و مستقل باشد و معتقدم لیگ برای تک تک شماست.

منشی با تاکید بر اینکه مردم برای نابودی کشتی های ملت تلاش می کنند، گفت: اگر اعتراض می کنید، مرا بزنید. کشتی برای همه است و باید بزرگ باشد و آن را خراب نکنید. حسادت نکنید و کینه نداشته باشید.

وی ادامه داد: استعفا برای افراد ضعیف است، من می روم اما استعفا نمی دهم، به حزب بی احترامی نمی کنم، شاید برای سری بعدی ثبت نام نکنم و شاید مجمع به من رای ندهد، اما شما به او کمک می کنید. اما من معتقدم بعد از لیگ فوتبال، چه لیگ کشتی، امسال 10 مدال گرفتیم و شوخی نیست و لیگ ما باید برابر با قهرمانی و مدال آوری ما باشد.

وی همچنین افزود: تعجب می کنم از عده ای که می گویند شکست خوردی، در سال 1378 با حضور من تیم ما علیرضا حیدری و عباس جدیدی 2 مدال نقره و یک مدال برنز کسب کردند و حالا به نتایج نگاه کنید.

منشی گفت: کسی که دروغ می گوید، راست نمی گوید، دنیا باید پاسخگوی حرف او باشد.

رئیس فدراسیون کشتی خطاب به مسئولان برگزاری لیگ گفت: سالن مسابقات باید زیبا و زیبا باشد، از تشک کشتی و پخش چروک پرهیز کنید و هر کاری می توانید انجام دهید تا برگزاری این مسابقات عالی باشد، زیرا این مسابقات پخش می شود. کانال 3 و شهرت ورزش و کشتی.

وی ادامه داد: 50 درصد برای میزبان آگهی است و باید کسب درآمد کنید. در مسابقات انتخابی تیم ملی از طریق تبلیغات درآمد خوبی داشتیم که هم هزینه مسابقات را پرداخت کرد و هم از کشتی در کشور حمایت کرد.

دبیر گفت: در دوره قبلی فدراسیون کل آگهی مسابقات سال به مبلغ 3 تا 4 میلیارد تومان در اختیار یک بانک قرار گرفت و چندین سال کل فدراسیون را فروختند.

رئیس فدراسیون کشتی با بیان اینکه باید کمک کنید کشتی بالا بیاید، گفت: به جز یک تیم نظامی که با ستاد مشترک به توافق رسیده ایم سایر تیم ها باید نظر بدهند. البته نه به این دلیل که ما به این ورودی نیاز داریم، بلکه باید حیثیت و جایگاه کشتی حفظ شود.

وی تصریح کرد: کشتی امروز کشتی 4 سال پیش نیست، لیگ باید صعود کند. چون فدراسیون قبلی به شکایت یک شرکت تبلیغاتی به ارزش 50 کرور توجه نکرد، اکنون باید 1.5 میلیارد تومان به دستور دادگاه پرداخت کنیم. این کار باید در فدراسیون قبلی جمع آوری می شد و نمونه است و می طلبد که حرف ها را یکی یکی بگویم و در مورد تشک و چیزهای دیگر صحبت کنم.

منشی خطاب به روسای هیئت کشتی گفت: به همه هیئت ها به ویژه عسکری محمدیان می گویم اگر پول بیشتری در کشتی می شود باید رضایت بدهید وگرنه من وارد می شوم و این اختیار را می گیرم. هیئت مدیره

وی ادامه داد: از طرفی اگر یک کشتی گیر در جایی قرارداد ببندد و آن را فسخ کند و به جای دیگری برود، نمی گذارم لگد بخورد و محرومش می کنم و از کشتی گیر و باشگاه می خواهم که مرد باشند. و پای حرفشان بایست.

منشی گفت: قراردادها را محکم و مشخص کنید تا کسی نتواند آن را نقض کند، هر دو طرف متعهد می شوند و به کشتی گیران پول می دهند.

رئیس فدراسیون کشتی درباره اهمیت لیگ گفت: در اوج شیوع ویروس کرونا به عنوان کارمند به وزارت بهداشت رفتم تا مجوز برگزاری مسابقات را بگیرم و بعد از فوتبال نفر اول هستیم. برای گرفتن مجوز برای برگزاری مسابقات و لیگ ها و مجوز برگزاری لیگ دو سال پیش به ما داده شد و به ما کمک کرد تا در المپیک 4 مدال کسب کنیم.

وی گفت: من، دبیر و کادرفدراسیون ملزم به کمک به لیگ کشتی هستیم زیرا اگر کشتی رشد کند و رشد کند همه ما رشد می کنیم.

دبیر همچنین گفت: از سازمان لیگ خواهش می کنم برای مسابقات لیگ از بهترین داوران استفاده کند تا مشکلی از این بابت پیش نیاید.

دکمه بازگشت به بالا