عمومی

مجازات‌های متخلفان پروتکل‌های بهداشتی اعلام شد

مجازات‌های متخلفان پروتکل‌های بهداشتی اعلام شد

براساس پایگاه داده دنیای 77 ،
دکتر حریریچی تأکید کرد: ارائه خدمات توسط دولت و سازمانهای غیردولتی برای افراد یا مشتریانی که ماسک نمی پوشند یا مسافت اجتماعی را حفظ می کنند ممنوع است و متخلفین به دلیل ارائه خدمات مجازات می شوند.

دکتر ایرج حریریچی در مورد مجازاتهای مربوط به مجازاتهای نقض كننده روند سلامت كه در جلسه اخیر ستاد مدیریت ملی كرونا تصویب شده است ، بیان كرد: جلسه‌ای كه در روز شنبه در ستاد مدیریت ملی كرونا تصویب شد ، جریمه هایی را برای عدم رعایت رویه های بهداشتی اعلام شده توسط ستاد مدیریت كرونا تصویب كرد.

در صورت اداره و اجرایی:
دکتر حریریچی در مورد مجازات های اعمال شده به بخش اداری و دستگاه های اجرایی گفت: تصویب روالهای بهداشتی و آئین نامه های ابلاغی توسط کارمندان و مدیران اجرایی کرونا یک تخلف محسوب می شد و وزارتخانه ها مجاز به رسیدگی به این تخلفات بودند. بنابراین ، در مرحله اول ، اخطار کتبی با وارد کردن پرونده ، در مرحله دوم ، در مرحله سوم یک توبیخ ورودی در پرونده ، یک سوم حقوق و کار فوق العاده به مدت یک ماه ، در مرحله چهارم ، یک سوم حقوق و چنین عنوانی چشم پوشی و پنجم رد.

معاون وزیر بهداشت اظهار داشت: طبق مصوبه ستاد ملی کورنور مجازات تحت این بخش نهایی و غیرقابل تغییر است.

در مورد اتحادیه های کارگری:
حریرچی همچنین در مورد مجازات های اعمال شده به اتحادیه های کارگری گفت: “عدم رعایت رویه های بهداشتی و قوانین ابلاغیه ستاد مدیریت کرونا توسط اتحادیه های صنفی و مشاغل ، یک اتحادیه صنفی و نقض حرفه ای تلقی می شود.” مجازات این تخلف در مرحله اول اخطار کتبی از ورود به اتحادیه های کارگری و پرونده های حرفه ای است ، در مرحله دوم این واحد به مدت پنج روز بسته می شود و در مرحله سوم فعالیت حرفه ای به مدت 10 روز بسته می شود.

وی تصریح کرد: طبق تصمیم ستاد مدیریت ملی تاج ، در این حالت تشخیص تخلف بر عهده مرجع بازرسی و نظارت اتحادیه و سازمان محکوم است.

در جامعه:

در مورد مجازاتی که در جامعه تصور می شود ، معاون وزیر گفت: در مورد مردم ، برای کلیه اعضای جامعه اجباری است که ماسک بپوشند و فاصله اجتماعی را در وسایل حمل و نقل عمومی ، مراکز مونتاژ و محیط های اتحادیه (مانند مغازه ها) رعایت کنند.

وی تأکید کرد: نکته مهم این است که سازمان های اداری ، انضباطی ، قضایی ، رفاهی ، بانکی و دولتی و خصوصی تمهیداتی را برای ارائه خدمات به افراد و مشتریانی که ماسک نمی پوشند یا فاصله اجتماعی گرفته اند ، ترتیب داده اند. ممکن است ممنوع باشد و متخلفان مقررات سرویس مانند دادخواست مطابق دو بند قبلی مجازات شوند.

دکمه بازگشت به بالا