ورزش

لیگ بیستم چگونه برگزار می‌شود؟

لیگ بیستم چگونه برگزار می‌شود؟

به گزارش خبرگزاری دنیای 77؛ سهیل مهدی درباره قرعه کشی مرحله بیستم لیگ برتر فوتبال کشور به رادیو Varghese گفت: “در برهه ای از زمان باید در شرایط عدم اطمینان تصمیم بگیریم. اکنون به دلیل چالش های خارجی در شرایطی قرار گرفته ایم که مهمترین آنها شیوع ویروس کرونا و همچنین مسئله بلایای هوایی است که بر برنامه ما تأثیر می گذارد.”
وی افزود: چون لیگ گذشته دیر تمام شد ، این لیگ با تأخیر آغاز می شود. ما باید این لیگ را به موقع به پایان برسانیم. با توجه به اینکه سال آینده سال جام جهانی است ، اگر سال آینده نتوانیم لیگ خود را به موقع شروع کنیم ، به موقع به پایان نمی رسد و آن سال بیش از هر چیز دیگری مهم است.

مهدی افزود: زیرا انشاالله باید تیم ملی خود را هر چه زودتر در جام جهانی شرکت دهیم.
مهدی تاکید کرد: با بقیه مواردی که در مسابقات در نظر می گیریم ، سعی می کنیم کمترین فشار و هیجان را به تیم ها وارد کنیم. به نوعی ، ما قصد داریم بیشتر اوقات را صرف کنیم و آن را به محل استراحت طرفین منتقل کنیم. امیدوارم در این امر موفق باشیم.
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اضافه کرد: “ما برنامه خود را به صورت گسترده سازماندهی کرده ایم. با این حال ، شیوع ویروس قابل پیش بینی نیست. ما برنامه نهایی خود را به صورت نیمه وقت و ظرف چند هفته اعلام می کنیم تا تیم ها از نظر هزینه سفر و آماده سازی دیگر با چالش روبرو نشوند.
وی در پاسخ به این سال که چگونه در حین نگه داشتن پایتخت پیش بینی کرد ، گفت: “ما تمام روزهای بین المللی را از جمله فینال لیگ قهرمانان در برنامه خود گنجانده ایم و تمام تلاش خود را می کنیم تا تیم ها شروع منطقی داشته باشند.” رقابتی باشید اکنون نمی توانم تاریخ دقیق برگزاری شهرآورد را اعلام کنم. سعی می کنیم برنامه را هر 3 هفته یا 4 هفته اعلام کنیم تا تیم ها برنامه ریزی های لازم را داشته باشند.

256 251

دکمه بازگشت به بالا