حوادث و رویداد

لزوم حضور مقتدرانه پلیس در گمرکات/ نقش تاثیرگذار پلیس امنیت اقتصادی در اقتصاد کشور

لزوم حضور مقتدرانه پلیس در گمرکات/ نقش تاثیرگذار پلیس امنیت اقتصادی در اقتصاد کشور

فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت: برای تصمیم گیری در مورد ورود قاچاق باید تمام زیرساخت ها و امکانات گمرکی فراهم شود ، بنابراین پلیس امنیت اقتصادی باید از مقامات مربوطه در این زمینه مطالبه کند

به گزارش دنیای 77 و به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار حسین آستاری برای بزرگداشت شهدای دفاع مقدس ، انقلاب اسلامی ، انضباط و حفاظت از پلیس امنیت اقتصادی نجف دیدار ویژه کرد و روح آسمانی امام خمینی (ره) را گرامی داشت و با احترام سلامتی و طول عمر گفت: تا آن زمان با مجرمان برخورد کنید و جنگ کنید. وی در سخنرانی خود در سال 1332 مباحثی را مطرح كرد كه نه تنها در آن زمان ، بلكه امروز نیز می توانیم از دستورات ارزشمند و نبوی وی استفاده كرده و آنها را در راس دستور كار خود قرار دهیم.

مرحله دوم انقلاب و بیان نقش تأثیرگذار ناجا

فرمانده نیروی انتظامی با تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: انشاالله ما بتوانیم در مرحله دوم انقلاب اسلامی با تمام توان و قدرت راه امام خمینی (ره) را دنبال کنیم تا جایی که می توانیم. “و منوها را ادامه دهید.

سردار آستاری با اشاره به اهمیت تحقق مرحله دوم انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: برنامه نجف باید بر اساس مرحله دوم انقلاب اسلامی برنامه ریزی شود. در واقع ، این کشور باید برای 5 سال آینده با برنامه ریزی دقیق و خط مشی کلی تخمین بزند و نقش و موقعیت نیروی پلیس را در آن تعیین کند.

برای مقابله با قاچاق از تمام توانایی های خود استفاده کنید

این مقام ارشد پلیس تصریح کرد: علاوه بر بورس و گمرک ، پلیس امنیت اقتصادی باید به سایر موارد نیز توجه ویژه داشته باشد ، در حالی که در این حالت تعیین سهم سایر آژانس ها ضروری است ؛ از طرف دیگر ، برای حل مشکلات موجود ، باید تجزیه و تحلیل و راه حل در زمینه های مختلف ارائه شود و مقامات مربوطه ارائه شوند.

گمرک باید زیرساخت ها را فراهم کند

سردار آستاری تأکید کرد: همه زیرساخت ها باید به ترتیب فراهم شود و باید حضور گسترده پلیس برای مبارزه با قاچاق وجود داشته باشد. اگر با کمبود مزایای تعرفه روبرو هستیم ، باید از مقامات مربوطه تقاضا کنیم.

این مقام ارشد پلیس در ادامه تأکید کرد که پلیس امنیت اقتصادی باید نقشی تأثیرگذار در اقتصاد کشور داشته باشد و با مفسدان اقتصادی کلان برخورد قاطع داشته باشد.

مشکلات زندگی کارکنان را حل کنید

سردار اتریش با تأکید بر اشتغال مجدد افراد جوان و متخصص در پلیس امنیت اقتصادی و همچنین توجه ویژه ای به معیشت کارمندان داشت و گفت: حمایت از کارگران و حل مشکلات معیشتی آنها ضروری است زیرا در انجام مأموریت ها به درستی. اراده؛ ایمنی و پشتیبانی کارکنان مسئله مهمی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا