استانی

لاستیک بارز کردستان بیش از 30 درصد تایر سواری کشور را تامین می کند

تایر کردستان بیش از 30 درصد لاستیک های کشور را تامین می کند

رئیس باراژ کردستان تایر می گوید: شرکت باراژ کردستان تایر بیش از 30 درصد لاستیک سواری کشور را تامین می کند.

به گزارش خبرگزاری دنیای 77 از کردستان؛ رئیس کارخانه لاستیک باراژ کردستان می گوید؛ شرکت باراژ کردستان تایر با بیش از 30 درصد سهام در کشور به عنوان بزرگترین تولید کننده تایر در صنعت تایر شناخته می شود.

طاهر یوسفی تصریح کرده است. این شرکت با بهره مندی از ماشین آلات مدرن و پرسنل متخصص یکی از بزرگترین مجتمع های تولیدی پیشرو در استان می باشد.

او گفت؛ این شرکت طی سالیان متمادی به همت کارگران زحمتکش با تاکید بر تولید قوی بالاترین پیشرو و رکورد تولید 6 ماهه خود با تولید روزانه 16260 حلقه لاستیک در روز به نقطه عطفی دیگر در تاریخ لاستیک کردستان دست یافته است. افزایش تنوع محصول

یوسفی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی و جذب حدود 60 نفر نیروی انسانی که در ماه های اخیر مورد بررسی کلی قرار گرفته و در مرحله تکمیل مراحل اداری است، درصدد افزایش تولید تا پایان سال است.

همچنین ضمن تجلیل از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و قشر زحمتکش این شرکت بر اساس بخشنامه سازمان تامین اجتماعی نسبت به تغییر رتبه کارکنان خود اقدام کرده است. لازم به ذکر است که این اقدام نه تنها برای شرکت بار مالی ایجاد می کند، بلکه انگیزه بزرگترین دارایی آن یعنی سرمایه انسانی را نیز افزایش می دهد و متعهد به برنامه ریزی های جدی تری برای بهبود وضعیت معیشتی کارکنان خود است. .

در پایان از مدیران ارشد سازمان تامین اجتماعی و شرکت سرمایه گذاری اجتماعی که در راستای تکریم کارکنان و دارایی های خود و تعمیق هویت اجتماعی و سازمانی خود چنین اقداماتی را انجام داده اند تشکر می کنم.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا