عمومی

قیمت میلیاردی برای شماره های لاکچری

قیمت میلیاردی برای شماره های لاکچری

هزینه سیم کارت با شماره همراه اول با کد 1 (نخستین شماره بعد از 0912 عدد 1) با 5 رقم آخر آن یک میلیارد و 900 میلیون تومان است. قیمت یک سیم کارت دیگر با کد 2 که 4 رقم آخر آن 2000 است یک میلیارد و 300 میلیون تومان است.

به گزارش دنیای 77 خراسان وی نوشت: اگرچه این روزها تعداد بسیار کمی از افراد شماره تلفن همراه دیگران را نگه می دارند زیرا تلفن های آنها معمولاً همه شماره ها را ذخیره می کند، اما بازار شماره سیم کارت های رند همچنان داغ است به عنوان مثال خرید یک خط 0912 با همان 5 رقم آخر. 1.5 میلیارد تومان است.اگر به اینترنت و بستر خرید و فروش مراجعه کنید و کلمه “رند سیم کارت” را جستجو کنید پیشنهادهای هیجان انگیز و گران قیمتی به شما می دهد.قیمت های سیم کارت های رند محاسبات خاص خود را دارد و در این بازار آینه رند سیم کارت، سیم کارت دو رند، STEPPED اصطلاحاتی مانند سیم کارت رند و غیره وجود دارد.

کرایه سیم کارت چنده؟

برای فروش سیم کارت رند به چندین سایت و پلتفرم مراجعه می کنم. برخی از قیمت های سیم کارت من را ناراحت می کند! به عنوان مثال قیمت سیم کارت با کد تلفن همراه اول 1 (نخستین شماره بعد از 0912 عدد 1 است) و 5 رقم آخر 5 یک میلیارد و 900 میلیون تومان است. قیمت یک سیم کارت دیگر با کد 2 که 4 رقم آخر آن 2000 است یک میلیارد و 300 میلیون تومان است. در مورد معیارهای ارزیابی سیم کارت رند، جالب است بدانید که چند نکته مهم وجود دارد پیش شماره یا استان محل صدور سیم کارت، وضعیت صفر یا استفاده شده آن، نوع آن مانند دائمی یا اعتباری و از همه مهمتر اپراتور آن تأثیر زیادی دارد. جدای از همه اینها نوع رند است که معیار اصلی قیمت گذاری در نظر گرفته شده و در قسمت دیگری از این فایل توضیح داده خواهد شد. قیمت سیم کارت رند ایرانسل مثلا 0901 با چهار رقم آخر 1111 900 میلیون تومان است. برای سایر اپراتورها این رقم به کمتر از 300 میلیون تومان می رسد.

30 میلیارد عدد هم داریم!

یکی از فروشندگان سیم کارت در گفت و گو با تجارت نیوز با اشاره به اینکه تعداد رند شماره های خیلی خاص و کامل خیلی زیاد نیست، توضیح داد: در نهایت 5 تا 6 رقم است. این فروشنده گفت: هیچ کدام از این اعداد را نداریم، اما اگر داشته باشیم بین 30 تا 40 میلیارد تومان قیمت دارد، مثلا عددی با 7 1 یا 7 2 حدود 30 تا 40 میلیارد تومان است.

فرارو در گزارش منتشر شده در سال جاری به نکات جالب توجهی اشاره کرده و نوشته است که برای خرید خط 0912 چهار رقم اول 1111 و سه رقم آخر 330 نیاز به دو میلیارد و 500 میلیون تومان ارز جاری کشور دارد. . فروشندگان می گویند قیمت سیم کارت کد 1 بین 40 تا 46 میلیون تومان است و در صورت تطابق اعداد زیر قیمت خط به 300 تا 500 میلیون تومان افزایش می یابد. برای خرید خط 0912 با کدهای 2 و 3 حداقل 14 میلیون تومان نیاز است. قیمت سیم کارت 0912 مورد استفاده با کدهای 4 و 5 از 10 میلیون تومان شروع می شود و حداقل قیمت سیم کارت کد 6 همراه اول به 9 میلیون تومان می رسد. سیم کارت 0912 را می توانید با هشت میلیون تومان خریداری کنید و قیمت خرید خط 0912 با کد هشت به حداقل هفت میلیون تومان می رسد.

رایج ترین اصطلاحات سیم کارت های رند

یک سیم کارت Rend محاسبه قیمت خود را دارد. در این بازار عبارات سیم کارت آینه رند، سیم کارت دو رند، سیم کارت رند پله ای، سیم کارت هزار رند، سیم کارت رند معمولی و … را مشاهده می کنید که قیمت سیم کارت را مشخص می کند. در زیر، تعاریف رایج‌ترین اصطلاحات سیم‌کارت‌های رند را می‌بینید که با هم گروه‌بندی شده و بر اساس آن قیمت‌گذاری شده‌اند.

کرایه سیم کارت pele

این مدل شامل اعدادی است که چهار رقم اول یا آخر آنها یکی است اگر دو عدد را دو رقمی از هم جدا کنیم و رقم یک یا ده آنها یکی باشد و به دو دسته گام از اول و گام از آخر تقسیم می شوند. مثلا چهار رقم آخر 4544 یا 3332 و …

سیم کارت آینه رند

چنین رندهایی حداقل شامل چهار رقم اول یا آخر عدد هستند. به عنوان مثال: 1551 … 0912. اگر سه رقم اول و آخر عدد یکسان باشد، عدد رند آینه محسوب می شود.

سیم کارت میلیون رند

اعدادی که بین آنها حداقل پنج صفر وجود دارد، میلیون خوانده می شوند و کیفیت بالایی دارند.

سیم کارت رند کپی

اگر عددی پشت سر هم در یک عدد تکرار شود به آن رند تکراری می گویند. هر چه تعداد دفعات تکرار عدد مورد نظر بیشتر باشد، کیفیت عدد بالاتر خواهد بود.

Rend سیم کارت شماره از پیش تعیین شده را تکرار می کند

اعدادی که در ابتدا یا انتهای آنها پیشوندهای تکرار شونده دارند برای سهولت به خاطر سپردن اعداد رند در نظر گرفته می شوند.

سیم کارت رند تاریخ تولد

اعدادی که با تاریخ تولد شروع می شوند یا به تاریخ تولد که معمولاً یکی از سال های شمسی است ختم می شوند، تاریخ تولد نامیده می شوند. مثلا 1380…0915.

سیم کارت رند لیبرا

عددی که سه رقم اول آن دقیقاً با سه رقم آخر یکسان باشد لیبرا رند نام دارد. مثلا 917. 917…

سیم کارت تصادفی

اگر حداقل سه رقم از عدد به طور متوالی در ابتدا یا انتهای عدد قرار گیرد، آن را رند متوالی می نامند و این اعداد به دو مدل اول به اول و آخر به اول تقسیم می شوند. مثلا 6789 … 0912.

سیم کارت رند به صورت جفت

به عددی که دو رقم بعد از اولین رقم یا در انتهای آن دو رقم یکسان باشد، جفت رند می گویند. به عنوان مثال: 6565…0915 یا 2626…0915. انواعی از این اعداد رند مانند جفت اول به زوج، زوج آخر به زوج، زوج اول به سه و جفت آخر به سه وجود دارد.

سیم کارت 10 رند

در این نوع، ارقام تشکیل دهنده عدد مضربی از 10 یا مضربی از 10 هستند که به صورت مرحله ای در ابتدا یا انتهای عدد قرار می گیرند. مثلا 6070 …. 0915.

سیم کارت 10000 رند و 10000 رند

همانطور که از نام آن پیداست، اعداد در ابتدا یا انتهای اعداد به صورت هزاران، 10 هزار یا مضرب آنها قرار می گیرند. مثلا 50000…0913.
سیم کارت رند 2 رقمی است

اگر عدد فقط از دو رقم تشکیل شده باشد، مقدار بیشتری دارد و رند در نظر گرفته می شود.

سیم کارت RAND 2 رقم از یک را تکرار می کند

اگر چهار رقم اول یا آخر عدد xxyy باشد، این نوع عدد رند را تشکیل می دهند.

رند چند رقمی از اول یا آخر یا…

به طور کلی، اگر عددی دارای عددی باشد که پشت سر هم تکرار می شود، در این دسته قرار می گیرد; می تواند از 3 رقم تا 7 رقم باشد. می توان آن را در ابتدا، وسط یا انتهای شماره قرار داد. به عنوان مثال 222 … 0913 یا … 999 … 0910 یا … 0912222 و …

رند ساویر

خطوطی هستند که دارای زیبایی، ظرافت، اصالت و ویژگی های دیگر هستند، اما در هیچ تعریفی از نوع رند ذکر شده نمی گنجند.

بنابراین به ناچار در سایت قرار می گیرد تا این دسته از خطوط را در یک کلاس خاص قرار داده و از خطوط معمولی متمایز کند.

سلبریتی ها این اعداد را نمی خواهند، از صدها میلیون تخفیف

آقای «احمدی» نخواست خودش را معرفی کند و خواست صحبت کند و در ابتدای سخنانش گفت: هر جا خبرنگاران شما پیدا شوند دردسر می شود! اما او حاضر شد به چند سوال من در مورد بازار سیم کارت لوکس پاسخ دهد. او فروشنده تلفن همراه است و در زمینه خرید و فروش سیم کارت رند نیز فعالیت می کند. از او می‌پرسم آیا واقعاً برای این سیم‌کارت‌های میلیاردی مشتری دارد یا نه، می‌گوید: «حدود 15 سال است که در این کار هستم، مشتری دارد، خوب مشتری دارد، مخصوصاً اگر نوع شماره رند وسوسه‌انگیز باشد. موردی بود که 4 رقم آخر عدد 4 و بقیه 123 بود. در کمتر از یک ساعت فروختمش. اخیراً تعداد مشتریان کم است و فروشندگان به شرطی که مشتری تخفیف های صدها میلیونی می دهند. پول نقد است مثلاً چند روز پیش یک سیم کارت یک میلیاردی 750 میلیون فروخته شد».

از او در مورد خریداران این سیم کارت ها پرسیدم و اینکه آیا تا به حال برای خرید این سیم کارت ها به شخص رسمی یا معروفی مراجعه کرده است؟ وی گفت: خریداران این سیم کارت های رند بیشتر شرکت های تبلیغاتی و هلدینگ های بین المللی هستند، همچنین دسته ای از افراد فوق ثروتمند هستند که به دلیل تجمل گرایی، این گونه سیم کارت ها را به عنوان هدیه یا برای استفاده شخصی خریداری می کنند، همانطور که من تا به حال هیچ سیم کارتی نداشته ام. مشتری های سلبریتی خودم هیچ وقت رسمی نبودم و از سلبریتی هایی که دنبال شماره رند در بازار می گردند هم نشنیده ام چون بعداً مشکل پیدا می کنند “تا جایی که می دانم علاقه ای به خرید شماره رند ندارند.”

هیچ توضیحی درباره درآمدش از این شغل و… نمی دهد و می ایستد».

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا