عمومی

قاضی و وکیل، دو بال فرشته عدالت

قاضی و وکیل، دو بال فرشته عدالت

قضات عزیز ، سلام ،

پس از تماس متفکرانه و دلسوزانه شما برای ارائه و پیشنهاد موضوعات قابل توجه به دادگستری ، وی مدتی است که در رسانه ها به عنوان یک شهروند و به عنوان یک وکیل مدافع در حال تحصیل است ، پس از خانه اتحادیه خود ، وی دادگستری را به یک خانه مسکونی تبدیل کرد ، موارد زیر را برای شما دارم:

بیشتر همکاران من که در دهه هفتاد دانشجوی حقوق بودند ، تصویری ایستاده را به خاطر می آورند که بدون شک تأثیرگذارترین نماد دادگاه و دادگاه برای آنها است. در واقع ، در ذهن ما این تصویر به عنوان شجاعت و عقل شما به عنوان قاضی دادگاه درک می شود و شما به عنوان شهردار تهران. جلسه دادرسی اجازه پخش مستقیم را صادر کرد ، بنابراین ما که علاقه مند به پوشیدن لباس وکیل هستیم ، تشنه تبدیل شدن به وکیل مدافع می شویم. عنوان قاضی مخالف محسنی AG و درجه افتخاری آقای وکیل با همان دانش و تجربه ارزشمند در ذهن فارغ التحصیلان آن زمان ثبت شد. قبل از صحبت ، مایلم برخی از وظایف اساسی یک وکیل ، که به دنبال حقوق شهروندان هستند و از آنها محافظت می کنند:

قضات محترم ، مدتی است ، با ارائه هشدار نسبت به شروع بحران و به چالش کشیدن مراحل قضایی ، روشی را ارائه داده اند که می توانند آمار پرونده های مختومه دادگاه را ارائه دهند و بازخورد مثبت و منفی را درباره تعداد پرونده های مختومه هر ماه در نظر بگیرند. . علیرغم تلاش قضات محترم ، کیفیت عدالت مدتهاست که به محراب کمیت فرا خوانده می شود. گواه این ادعا مقایسه قرارهای رسمی (عدم رسیدگی ، رد دعوا و …) با قوانین صادر شده است. با تجهیز دستگاه قضایی به سیستم الکترونیکی ، به راحتی می توان تعداد تصمیماتی را که از طریق صدور قرارهای رسمی به دست آمده اند ثبت کرد قضات محترم اکثر افرادی که با دستگاه قضایی کار می کنند ، صدور دستورات رسمی را به دلیل این موضوع در نظر می گیرند ، گرچه قابل تعمیم نیست اما صادر می شود در آخرین روزهای هر ماه. تعداد پرونده های شکایت شده را در نظر بگیرید.

قابل ذکر است که علاوه بر شاکیان ، همکاران اداری – قضایی شما نیز از این موضوع ، تمایل غیر منطقی به تصویب نمرات منفی و پرونده های مختومه برای افزایش آمار در یک رقابت نامطلوب در نتیجه آمار وجدان و بسته ، ناراضی هستند. کارشناس باید قضاوت در مورد دعاوی جریمه را آزمایش کند ، با تمرکز بر آمار و کمیت و نه نتایج تحویل ، از جمله احکام و احکام در دهه گذشته.

مشکل دیگر بهانه ای برای مذاکره با شورای حل اختلاف در صلاحیت دادگاه. که گهگاه صادر می شود قرار نادر و خاص را دعوت به سازش می نامند این در اکثر پرونده هایی که از طرف دفتر خدمات قضایی به معاون محترم ارجاع می شوند ، وجود دارد یا به دستور رئیس شعبه ، پرونده پس از یک یا دو جلسه دادرسی در دادگاه منتفی می شود.

مسئله آمار یکی از پیامدهای منفی است ،مشتری ها برای مطالبه پول باید در یک شرکت داوری ویژه شرکت کننددفاتر خدمات قضایی مطابق دستورالعمل های صادر شده قبل از تشکیل پرونده شاکیان پرونده را مجبور می کنند به مراجع داوری مراجعه می کند و موسسه با ارسال دعوت نامه یا پیام متنی از مدعی دعوت می کند تا داوری را بپذیرد. با این فرض که متهم (متهم) از قوانین مطلع شده باشد ، به معنای عدم حضور و ممانعت از عمل است و در این مورد اطلاعاتی غیر از احتمال نقض حقوق هر شخص در مورد پرونده وجود ندارد ، اضافه می شود به دلایل تأخیر در دادرسی. و چنین تصمیماتی در مورد تورم و غیره اتخاذ می شوند.زیرا بدون استثنا می توان ادعا کرد که کلیه احکام صادره از مراکز داوری در قالب دادخواست ابطال رای داوری دادگاه ارائه می شود که با بررسی درخواست و آمار پرونده داوری نیز فاقد اعتبار است.

قضات محترم ، این سوال توسط اکثر شهروندان درگیر در ساخت و ساخت توافق نامه پیش فروش پرسیده شده است:کدام مقامات به بنگاه های بازرگانی و بنگاه های املاک و مستغلات اجازه می دهند اتحادیه های املاک و مستغلات را بدون اطلاع و اطلاع طرفین قرارداد معرفی کرده و هزینه دادرسی در برابر مردم را چند برابر کنند؟

اگرچه فلسفه شورای داوری و حل اختلاف بر اساس اصل تسریع در رسیدگی و پیشبرد دعاوی مدنی است و نشانه توسعه قضایی است ، اما تصدیق کنید که برای اجرای این ایده ها ابزارها و امکانات ویژه ای لازم است. نیاز به حمایت قضایی تحقق اهداف تعریف شده در آن سند به منظور تأمین حداقل و مهمترین موارد در این موارد است. تمرکز بر منابع انسانی و سپس فراهم آوردن فضای مناسب و فضا برای دادگستری جمهوری اسلامی ایران. تجربه حضور من در دادگستری دوم اثبات می کند که هر یک از همکاران قضایی – اداری شما برابر با منابع انسانی مختلف است آنها سازمان های دولتی هستند : آنها صادقانه تلاش می کنند ، گاهی خصمانه حتی در شرایطی که موقعیت آنها در دادگستری هیچ شباهتی ندارد.عالیجناب ، شما از دادگستری هستید و بهتر از هر کس می دانید که تعریف تلاش برای رسیدگی به پرونده های مختلف یا مشابه به صورت کمی امکان پذیر نیست ، ممکن است دو پرونده با موضوع یکسان وجود داشته باشد از نظر دادرسی و زمان و مایل از نظر زمان و تلاش. دور از آن ، که تأکید بر آمار نامناسب به نظر می رسد.

با توجه به زمان محدود جنابعالی و نیاز به جمع بندی سایر موارد بحث برانگیز ، من در زمان مناسب حاضر می شوم اما موضوعاتی که علیه سازمان حمایت مطرح شده است ،

قاضی عزیز ، مرور روزنامه ها و مجلات این روزها برای مواجهه با حمله گسترده به یک شرکت حقوقی کافی است. به راستی ، کدام نهاد حقوقی خدمات ملکی در جامعه ایران اینقدر مورد چالش و حمله قرار گرفته است؟ اما وکیلی که نمایندگان مجلس هر روز و هر لحظه با یک طرح و مفهوم جدید این سازمان مدنی دیرینه را به چالش می کشند چیست؟ برخی از مواردی که در چند ماه گذشته شرکت وکالت را به شدت به چالش کشیده است ، برنامه هایی برای اصلاح برخی از قوانین وکالت ، برنامه هایی برای مزایای تجارت ، تصویب شورای کنترل و غیره است.

عالیجناب ، شما بخوبی می دانید که بیش از یک قرن است که مأموران اجرای قانون این کشور بدون هیچ گونه فسادی ، با کمترین تلاش ، خدماتی را ارائه می دهند و وظایف حرفه ای و حرفه ای خود را بدون اعمال یک قضاوت در مورد دولت مستقل و دولت انجام می دهند. دادگستری احیای عدالت و حقوق مردم وجود دارد. در مکالمات اخیر خود در مورد هموطنان مورد علاقه خود صحبت کرده اید که قادر به گرفتن وکیل برای بحث در مورد حقوق وکیل نیستند ، شما باید آگاه باشید بدون کوچکترین انتظاری ، نه تنها به دلیل تعهدات قانونی بلکه به دلیل تعهدات اخلاقی ، هزاران دادخواست در قالب مشاوره رایگان ، کمک حقوقی و پیروزی به رسمیت شناخته شده است. همکاران محترم من هیچ قانونی جز این خدمات رایگان ندارند. وکلا بر اساس حس خدمت و نوع دوستی و بعضاً هزینه های دادرسی را نیز به دوش می کشد.

اغراق آمیز است اگر بگوییم هیچ شهروندی را نمی توان یافت که به دلیل سختی و ناتوانی مالی به کانون وکلا مراجعه کرده و از خدمات همکاران من محروم شده باشد..

گواه این ادعا آماری است که توسط قوه قضائیه ، محافل مددکاری ، انجمن های حمایت از زندانیان ، بهزیستی و سایر آژانس های امدادی ، وکلا و کانون های وکلا در صورت بروز حوادث غیر مترقبه مانند سیل و زلزله ارائه شده است. این سازمان های مدنی از ظاهر شدن این مراحل در رسانه ملی جلوگیری می کنند.

همکاران من در ایام نوروز در منطقه سیل زده حضور داشتند و میهن پرستان آنها به طرق مختلف کمک می کردند و دوربین رسانه ملی حتی یک ثانیه از این واقعه را ثبت نمی کند.چالشی است که مطمئنا نیروی انتظامی سالهاست با رسانه ملی روبرو شده است. مشکلات و حملات به اجرای قانون. کمبود اطلاعات در مورد و انتقال اخبار هرگز قابل مشاهده نیست.

وکلا و قضات اعتقاد و اطمینان دو فرشته عدالت را تأیید می کنند وکلا و مدیران وکلا و سازمان ها دادگستری و کانون های وکلا را حافظ عدالت می دانند و معتقدند تعامل و همکاری این دو سازمان منوط به تحقق عدالت است. و احیای حقوق. ممکن نیست که یکی از این دو مخالف دیگری باشد. با این حال ، اعلامیه اخیر قوانین اجرایی منجر به سو mis استفاده برخی از رسانه ها در قلب حقیقت با عناوین غیرواقعی شده و نهاد حقوقی سعی کردم فکر کنم که عناوین ضد روزنامه هستند. وقتی شما موضوع را بهتر از دیگران می دانید ، وی از اجرای قوانینی که با قوه قضائیه اعلام شده است خودداری کرده است.

اطاعت از قانون و حمایت از حقوق ، جوهره یک سازمان حمایت است ، بدون این دو اعتقاد ، معنا ، مفهوم و مفهوم وکالت باقی نمی ماند ، بنابراین فصل های ترکیبی چنین سازمانی همیشه خلاف قانون هستند و در برابر آن سکوت نخواهند کرد. در مقابل ، تعریف و ماهیت نهاد حقوقی ثابت نیست. موضوع قوانین تصویب اخیر مسئله مهم و قابل توجهی است که همکاران محترم شما در حد لزوم مطرح کرده اند و امیدوارم جناب عالی منافع کانون وکلا را برای اجرای لایحه استقلال کانون وکلا در نظر بگیرند ، بسته به تعامل و خرد جمعی

وکیل

دکمه بازگشت به بالا