ورزش

فکری:به من گفتند بازیکنان استقلال گستاخ شدند/هواداران خائن و خادم را بشناسند/برای قهرمانی می جنگیم

طبق این گزارش شفافمحمود فکری در مورد حضورش در استقلال و گمانه زنی ها مبنی بر اینکه روزی به عنوان سرمربی تیم انتخاب خواهد شد ، گفت: اولین تجربه مربیگری خود را در لیگ برتر در سال 1986 زمانی که بازی می کردم بدست آوردم. در آن زمان ، ما با آقای یاسیک به شیرین فاراژ رفتیم و بعد از جدایی او چندین بازی مربیگری در لیگ برتر را تجربه کردم.

حضور در لیگ 2 تجربه خوبی برای من بود

وی افزود: از آن زمان من به عنوان دستیار آقای قلال نایار کار کردم و کارم را به عنوان مربی آغاز کردم. سال بعد ، وقتی من دوباره در شیرین فاراژ به لیگ یک رفتم ، ما به عنوان دستیار آقای مجلومی استقلال و مس کارمن حضور داشتیم. سپس به صباح رفتم و یک سال بعد به تیم شهرداری لیگ 2 جویبار رفتم. ما در آن سال عملکرد خوبی داشتیم و حضور در لیگ دسته دوم تجربه خوبی برای من بود.

سیاست های من نقض شده است ، حتی در شرایط خوبی قرار گرفته ام

سرمربی استقلال گفت: ما بعد از بازی در لیگ 2 با آقای لله نویی به استقلال برمی گردیم. پس از آن ، من با نساجی ، آلومینیوم اراک ، روغن مسجد سلیمان ، نساجی ، خوشه طلایی ، شاهین بوشهر ، دوباره نساجی و سپس آزادی رسیدم. ما در شاهین تیم خوبی داشتیم ، اما من دوست ندارم به هر قیمتی جایی باشم ، اگر سیاست هایم نقض شود می توانم شرایط بهتری را ترک کنم.

فكری اندكی پس از خداحافظی گفت: “مثل بازی مربیگری است.” به عنوان مثال ، در طول فوتبال ، بازیکنان از نوجوان به بزرگتر می رسیدند و در مورد مربیگری نیز درست است.

مدیران نساجی می گویند آنها می خواستند آزادی به ما کمک کنند

وی با بیان اینکه می خواهد زیباتر از نساجی به استقلال برود گفت: سال گذشته که من به نساجی رفتم ، مدیران این باشگاه به من گفتند که به هیچ چیز فکر نکن و اگر روزی می خواهی به استگالاله بروی ، ما به تو کمک خواهیم کرد. من هم با آقای حدادیان و هم با امیری دوست هستم و دیدید که در لیگ گذشته نتایج خوبی را با هم داشته ایم. همه چیز خوب بود تا اینکه من گزینه هدایت استقلال را پیدا کردم.

برای من ، یک رابطه استعلایی بین منسوجات و آزادی وجود دارد

سرمربی بخش نساجی فصل گذشته اصرار داشت: من تمام بحث هایم را با استقلال به مسئولان نساجی منتقل کردم ، اما نمی دانم چرا مسیر خوب پیش نرفت. سرانجام استعفا دادم ، اگرچه می خواستم انتقال از نساجی به استقلال زیباتر شود. من در حین بازی از پارچه هم مستقل شدم. نساجی اولین خانه من است و فوتبال حرفه ای را از تیم استان خود شروع کردم. من حرفه مربیگری حرفه ای خود را دوباره از منسوجات آغاز کردم و بدیهی است که بین من و نساجی و آزادی رابطه متعالی وجود دارد. این ایده همیشه برای من مقدس بوده است.

فکری به صراحت می گوید: البته هنوز اتفاق بدی رخ نداده است. آنها دو گزینه دارند ، یکی شکایت از من به نمایندگی از شرکت نساجی و دیگری این که مسئولان نساجی بهترین راه را انتخاب کنند و با بحث و گفتگو موضوع را حل کنند.

منسوجات 7 میلیارد پوند می خواست و به همین دلیل گفتم که خانه من باید فروخته شود

وی با بیان اینکه خانه خود را می فروشد و هزینه منسوجات را پرداخت می کند ، گفت: “من به استقلال گفتم که نباید به معنای واقعی کلمه غرامت دریافت کنم.” رضا حدادیان اهل دانش است ، اما آنها 7 میلیارد روپیه غرامت خواسته اند. جریمه قرارداد من 3.5 میلیارد پوند است که باید پرداخت شود ، بنابراین مبلغ درخواستی با قرارداد جدید من مطابقت ندارد و به همین دلیل گفتم شاید باید خانه من فروخته می شد (خنده)

* این باشگاه برای جذب بازیکن به موقع عمل کرد

سرمربی استقلال در مورد نظر بازیکنان جدید این تیم گفت: بین جدایی مجیدی و حضور نامجو مطلق فاصله ای وجود داشت. باز هم برای پیوستن من بعد از بازی های آسیایی فاصله ای وجود داشت ، اما من فکر می کنم مسئولان استقلال کار خوبی انجام دادند زیرا بازیکنان خوب می توانند شکست بخورند. امیدوارم پنجره نقل و انتقالات استقلال باز شود تا همه ما بتوانیم از آن استفاده کنیم.

فکری:به من گفتند بازیکنان استقلال گستاخ شدند/هواداران خائن و خادم را بشناسند/برای قهرمانی می جنگیم

اگر از تیم راضی نبودم ، هدایت استقلال را قبول نمی کردم

فكری تأكید كرد: وقتی می خواهید بازیکنانی را زیر میز قرار دهید ، نمی توانید انواع بازیکنان را بدست آورید ، اما Estegalale باید بازیکنان با کیفیتی را جذب کند. به عنوان مثال ، هیچ مربی نمی تواند بگوید که راشد مظاهری دروازه بان ملی پوش را نمی خواهد. نمی توانم بگویم اگر از انتقال راضی هستم ، اما اگر این کار را نمی کردم مسئولیتی بر عهده من نبود. سال گذشته ، استقلال بسیار مغذی بود ، اما فکر نمی کنید با آجیل موفق شوید.

افتتاحیه های استقلال باید حذف شود و هواداران باید خادم و خائن را بشناسند

سرمربی استقلال ادامه می دهد: مشکلات استقلال موضوع دیگری است. به عنوان مثال ، مشکلات از درون باید حل شود. من امیدوارم که در این سال ما در برابر مشکلات صبور باشیم و نگرانی ها برطرف شود و همه ما “موفق” شویم. هواداران باید خادمان و خائنان آزادی را بشناسند تا انشاالله در پایان فصل آنها و حزب افتخار کنند.

5-6 ماه گذشته یکی از سخت ترین روزهای استقلال بود

وی در برنامه برتر فوتبال گفت که خلیل زاده ادعا کرد که مبلغ قرارداد شفر پرداخت شده است: “من باید از خلیل زاده و اعضای هیئت مدیره که سخت تلاش می کنند تشکر کنم.” این 5-6 ماه یکی از سخت ترین سالهای استقلال بود. من مدرکی دریافت کرده ام که همه بدهی ها پرداخت شده است. ممکن است از نظر اخلاقی مسیری طولانی را طی کرده باشیم ، اما خارجی ها نباید این کار را انجام دهند. آنها به شفر پول دادند و او را به خاطر پسرش تحسین کردند ، که خیلی چیز خوبی نیست. امیدوارم هرچه سریعتر نامه را به ما بدهد تا مشکل ما حل شود.

از بدو ورود تو را در هواپیما ندیدم

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه سال گذشته هیئت ها با یکدیگر مشکل داشتند و شرایط امسال چگونه بود ، خاطرنشان کرد: از وقتی من به اینجا آمدم جو خوب شده است. من کمتر استکبار دیده ام و کسی که بخواهد کار را به نام خودش تمام کند. هر موفقیتی مطمئناً یک کار تیمی است.

3 بازیکن کرونا تا هفته اول مشکلی ندارند

فقری برای هفته اول در مورد آمادگی تیمش و اینکه آیا بازیکنان تاج در تیمش بهتر شده اند ، تصریح کرد: مهدی پور ، دانشگر ، اسماعیلی در این دو هفته تاج گرفتند ، اما تست آنها منفی بود و مشکلی با تیم ما ندارند.

افراد غیر بیننده به دلیل نادر بودن استرس کمتری دارند

وی در مورد حضور نادری در استقلال گفت: نادری یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران است. اگر او آسیب نبیند ، می تواند به ما کمک کند. ما در سمت چپ با مشکلاتی روبرو بودیم اما حضور نادر ما ، با بازگشت ملیک ، مشکلات ما را حل می کند. با توجه به شرایط کرونا ، تماشاگران دیگر در ورزشگاه نیستند ، ممکن است فشار بر نادری کمتر شود اما او مجبور است فشار مجازی را خودش کنترل کند. ما همچنین از بازیکنان بزرگسال تیم خواسته ایم که به این بازیکن کمک کنند.

خطیب احتمالاً به معنای 21 میلیارد قرارداد دیابت است

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد تعداد قرارداد بازیکنان استقلال حرف ها و حدیث های زیادی را مطرح کرده و خطیبی ادعا می کند که استقلال 21 میلیارد بازیکن دارد: “شاید او مانند شیخ دیباته بود زیرا می توانست با نرخ ارز به این رقم برسد.” . ما با منسوجات 13-13 میلیارد بستیم. این مسئله همیشه در استقلال و پرسپولیس وجود دارد و وقتی بازیکنی قصد دارد به این دو تیم برود ، تعداد قراردادهای او بیشتر می شود. اوضاع در رئال و بار نیز به همین ترتیب است و وقتی بازیکنی پیدا می کنند ، تعداد قرارداد او بیشتر است

ما برای لغو قرارداد بازیکنان به چالش کشیده خواهیم شد

برخی از بازیکنان استقلال در فصل گذشته عملکرد خوبی نداشتند ، اما تعداد قرارداد آنها در این فصل افزایش یافته است ، وی اظهار داشت: باید دید چقدر مربی به بازیکن احتیاج دارد. من همچنین می خواهم هر مدیری بیاید و قرارداد من را برای فصل آینده از این پس تمدید کند! باید به مدیر پاسخگو باشد. اکنون قرارداد بازیکنان ما بسته شده و اگر مجبور باشد تعداد قراردادها قطع شود ، چالشی برای ما ایجاد می کند. طبیعتاً این می تواند مشکلاتی را در ذهن بازیکنان ما ایجاد کند.

فکری:به من گفتند بازیکنان استقلال گستاخ شدند/هواداران خائن و خادم را بشناسند/برای قهرمانی می جنگیم

بهتر است بازی ها را به موقع انجام دهید

وی با اشاره به اینکه آموزش ها و بازی ها از پروتکل پیروی نمی کنند ، گفت: “درست است.” مطمئناً ، اگر آنها بازی ها را به مدت 10 روز به تعویق بیندازند ، تاج ناپدید نمی شود ، بنابراین اگر بازی ها به موقع برگزار شود بهتر است.

ما پزشکان تیم می خواستیم مشکل را حل کنیم ، اما آنها نیامدند

دکتر نوروجی ، سرمربی استقلال در مورد این جدایی گفت: وقایع قطر و استقلال پس از یک سال سخت ، مشکلات بوجود آمده و اتفاقی افتاده است. پس از معرفی خودم ، از کادر پزشکی در زمین عذرخواهی کردم و از تیم خواستم که به یکدیگر احترام بگذارند. متأسفانه ، سو the تفاهم بین کادر پزشکی و بازیکنان وجود داشت ، اما ما تمام تلاش خود را کردیم تا این مسئله حل شود. کادر پزشکی در استگل چیز زیادی در مورد آن مطالعه نکردند ، بگذارید فقط بگویم که من یک سفر خانوادگی با دکتر نوروجی داشتم.

من بیشتر انرژی خود را صرف حل مشکلات دکتر نوروجی کرده ام

وی یادآور شد: دکتر نوروزی سابقه دارد و فکر می کنم نیمی از باشگاه ما باید به نام دکتر نوروزی نامگذاری شود! من خودم از سید حسین حسینی خواسته ام که از پزشکان تیم عذرخواهی کند و حتی از هیئت مدیره بخواهم که مداخله کند تا انرژی بیشتری در این زمینه صرف نشود ، اما اکنون بیشترین انرژی را برای این موضوع صرف کرده ام. باز هم می خواهم دکتر ناروجی را خصوصی نگه دارم. بازیکنان خودشان نگرش بسیار مثبتی نسبت به تیم دارند. من فکر می کنم هر دو طرف این اتفاق را مقصر آنچه در آنجا اتفاق افتاده است می دانند ، اما اگر دکتر نوروجی معتقد باشد که این بازیکنان مانند بچه های او هستند ، از آنها اجتناب نخواهد کرد.

حسینی در استقلال زندگی می کند و جایی نمی رود

فیکری در پاسخ به این س ifال که آیا حسینی استقلال را ترک می کند ، گفت: حسین حسینی در تیم خواهد بود ، ما آنها را حفظ خواهیم کرد و هیچکس را از دست نخواهیم داد. در مورد مظاهری ، باید بگویم که رای به نفع او بود ، اما ما باید مشکل پنجره نقل و انتقالات را حل کنیم ، در غیر این صورت فکر نمی کنم هیچ مشکلی در رابطه با مظاهری باشد.

سرمربی استقلال در مورد اینکه آیا امکان اضافه شدن بازیکنان جدید به تیم وجود دارد گفت: هیچ بازیکن لیگ برتری نمی تواند اضافه شود اما اگر او بازیکن خارج از ایران باشد می توانیم او را جذب کنیم. اگر با چنین بازیکنانی ارتباط برقرار کنیم ، به هم متصل خواهیم شد.

باید ببینیم آیا هر مسلمانی می تواند به ما کمک کند

وی در پاسخ به این سال که آیا محسن مسلمان می تواند به تیم اضافه شود ، گفت: هنوز نه ، اما می توانیم به او فکر کنیم تا ببینیم آیا می تواند به ما کمک کند.

کریمی البته برای استقلال در ایران بازی کرد

فیکری در مورد جدایی کریمی از استیگل گفت: من باید از هیئت مدیره استیگل به خاطر تلاش و زحمتشان تشکر کنم. علی نامداری نیز به تیم ما کمک کرد. ما در کل تیم خوبی داریم اما نتوانستیم کریمی را حفظ کنیم. اگر او در ایران می ماند برای ما بازی می کرد. او با ما معامله ای نکرد و برای او آرزوی موفقیت داریم.

سرمربی تیم استقلال با بیان اینکه شخصاً هزینه قرارداد نادری را پرداخت می کنم گفت: مطمئناً استقلال به نادری کمک خواهد کرد اما در قرارداد وی آمده است که او رضایت نامه خود را پرداخت خواهد کرد.

قبل از آمدن استقلال گفتند بازیکنان بی ادب هستند

وی در مورد شایعات درگیری اش با ووریا گفوری گفت: من دیدم همه قبل از آمدن به استقلال در مورد رفتارهای بد بازیکنان صحبت می کنند. به من گفتند بازیکنان استقلال بی ادب هستند اما آنچه می بینیم بسیار منظم و قابل احترام است. আমি নিজেও শৃঙ্খলা সম্পর্কে অনেক যত্ন নিই, তবে এই সময়ে আমি তাদের কাছ থেকে সম্মান ও দয়া দেখা ছাড়া কিছুই দেখি না। আমি নিজে গাফৌরিকে বলেছি যে বিষয়গুলি এমনভাবে এগিয়েছে যে এমনকি আপনার জাতিসত্তাকেও প্রশ্নবিদ্ধ করা হচ্ছে।

পিছনে পড়লে কেউ কেউ স্বাধীনতার মার্জিনে চলে যায়

ফেকরি আরও বলেছিলেন: আমি তাকে বলেছিলাম যে তারা আপনার কুর্দিদের বিষয়ে প্রশ্ন করতে চায় যখন তারা খুব দয়ালু ছিল। কুর্দিরা খুব দয়ালু মানুষ এবং আমি বখতিয়ারি লোরসের সাথে সময় কাটিয়েছি। এস্তেগলাল গঠন করছিলেন এবং অন্যান্য দলগুলি পিছনে পড়েছিল, তবে তারা তত্ক্ষণাত এই মার্জিনগুলি আমাদের কাছে স্থানান্তর করেছিল এবং দুর্ভাগ্যক্রমে তাদেরও স্বাগত জানানো হয়েছিল। একটি উদাহরণ হ’ল চিকিত্সা কর্মীরা যার সমস্যাগুলি সমাধান হবে hope

* দীন মোহাম্মদী আমাদের সাথে কাজ করতে পারেননি

এস্তেগলাল দলের প্রধান কোচ, দলের কারিগরি কর্মীদের পরিস্থিতি উল্লেখ করে বলেছিলেন: “সিরাস দীন মোহাম্মদী আমাদের সাথে কাজ করতে পারেননি এবং আমরা অন্য একজনকে যুক্ত করতে পারি। ওমিদ দফতারি, হানিফ ইমরানজাদেহ, আজিজিয়ান, বোরহানি প্রমুখও আমাদের সাথে কাজ করেন।” এবং আমি আশা করি আমরা তাদের ক্ষমতাটি ব্যবহার করব।

তিনি বলেছিলেন যে আমি যখন বিয়ে করেছি তখন আমার স্ত্রীর বোনকে বলা হয়েছিল যে আপনার বোনের স্বামী হিংস্র ছিল: “আমার সত্যিই মমতাময়ী হৃদয় আছে তবে যখন আমি বাইরে খেলছিলাম তখন আমি মাঠের অভ্যন্তর থেকে খুব আলাদা ছিলাম।” আমাকে এস্তেগালাল প্রবীণদের ধন্যবাদ জানাতে হবে, তারা আমাকে সমর্থন করেছিল এবং আমি তাদের সবাইকে প্রশিক্ষণে আসার জন্য আমন্ত্রণ জানিয়েছি যাতে আমরা একটি ভাল পরিবেশ তৈরি করতে পারি এবং তাদের এবং আমাদের ভক্তদের সহায়তায় একটি ভাল বছর কাটাতে পারি।

* আমরা জয়ের চেষ্টা করছি

বিংশতম লিগে এস্তেগালাল কী অবস্থান অর্জন করবে এমন প্রশ্নের জবাবে ফেকরি বলেছিলেন: এস্তেগলালের সর্বদা শেষ দিন অবধি চ্যাম্পিয়নশিপ দাবি করা উচিত। আমরা চ্যাম্পিয়ন হওয়ার চেষ্টা করছি, তবে অবশ্যই অন্যান্য দল চ্যাম্পিয়নশিপের জন্য বন্ধ রয়েছে। যে টিমগুলি বিশদটি অনুসরণ করতে পারে তারা সফল হয়। এস্তেগলালের সর্বদা চ্যাম্পিয়নশিপ দাবি করা উচিত এবং আমরা এটির জন্য কাজ করছি। আমাদের দলের খেলোয়াড়দের ক্ষেত্রে জয়ের সম্ভাবনা রয়েছে, তবে আমাদের ভালভাবে চলার জন্য সমস্ত কিছু দরকার।

دکمه بازگشت به بالا