اقتصادی

فعالیت کدام شغل ها از فردا ممنوع است؟

فعالیت کدام شغل ها از فردا ممنوع است؟

از فردا فعالیت های سه گروه تجاری و گروه های حرفه ای در شهرهای دارای وضعیت قرمز عروق کرونا ویروس کاملاً محدود می شود و طبق تصمیم ستاد مبارزه با تشریفات ملی تا یک هفته دیگر نمی توانند فعالیت کنند.

به گزارش دنیای 77 ، در ماه های اخیر ، تعدادی از شهرها به تاج سفید بازگشته اند ، اما عدم امکان پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی در چندین شهر موج گسترده ای از تاج را ایجاد کرده است. امواجی که باعث افزایش تعداد تاج شد و منجر به بستری شدن افراد بیشتری شد و این استانها از سطح هشدار فراتر رفتند و به حالت قرمز تاج تبدیل شدند.

به دنبال وخامت اوضاع و رعایت پروتکل های بهداشتی و شرکت در اجتماعات غیرضروری ، سخنگوی رسمی از تشدید نظارت و محدودیت های کرونا ویروس خبر داد و اعلام کرد که “فعالیت های گروه اشغالگر 2 ، 3 و 4 از روز دوشنبه ممنوع و در صورت عدم” توجه و تداوم فعالیت ، این مشاغل مشمول جرایم جدی و خاتمه طولانی مدت خواهند شد.

این تصمیم در 43 شهر مهم به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت فعالیت های گروه های 2 ، 3 و 4 به مدت یک هفته از 24 نوامبر گرفته شده است. نام تجاری اعمال شده است

اما کدام مشاغل در این گروه های شغلی گنجانده شده اند و کدام مشاغل از فردا امکان فعالیت ندارند؟

طبق فرمان ستاد ملی مدیریت و کنترل ویروس کرونا ، مشاغل به چهار گروه تقسیم می شوند که براساس وضعیت شهر به کار خود ادامه می دهند. در این دستور ، چهار رنگ برای نشان دادن گسترش تاج در استانهای مختلف مشخص شده است و با توجه به این رنگ ، برای فعالیتهای چهار گروه حرفه ای در استانها بر این اساس تصمیم گرفته شده است. به عنوان مثال ، در شرایط سفید ، هر چهار گروه فعال هستند ، در حالت نارنجی ، گروه سه ممنوع است ، در حالت زرد ، گروه چهار ممنوع است و در شرایط قرمز ، فقط یک گروه مجاز به کار است.

لیست های تجاری و گروه های حرفه ای دو گروه هستند که از فردا تا حدودی گسترش می یابد و شامل مراکز خرید ، معابر ، مراکز خرید کالاهای غیر غذایی ، مراکز شماره خودرو ، مراکز آماده سازی و پخت و پز مقدس با پذیرایی از مشتری ، مراکز مقدس و بقاع متبرکه ، مساجد و مساجد ، محدودیت های مراکز آموزشی و مسابقات ورزشی ، لوازم خانگی مرکز فروش ، فروشگاه شیرینی سازی و شیرینی سازی ، فروشگاه میوه و بستنی ، آرایشگاه مردانه ، بازار فروش اتومبیل ، فروشگاه فرش و فرش ، خدمات چاپ دیجیتال ، دکوراسیون داخلی ، فروشگاه هدیه ، عمده فروشان مدیریت اسباب بازی ، عمده فروشان و پوشاک ، پارچه فروشی ، صفحه نمایش مغازه ، اختصاص داده شده به فروشگاه های مبلمان ، کیف و کفش ، فروشگاه های لوازم التحریر ، خیاطی و دوخت ، استودیو و عکاسی ، مشاوران املاک و مستغلات ، فروشگاه های لوازم آرایشی و فروش و خرده فروشی ها و وسایل آجیل و آجیل.

گروه کاری سه، مدارس ، دانشگاه ها ، سمینارها ، هنرستان ها ، آموزشگاه های زبان ، مدارس و کتابخانه ها ، کودکستان ها ، استخرهای سرپوشیده ، سینما و تئاتر ، موزه ها و موزه ها ، سالن های پذیرایی ، آرایشگاه ها و سالن های زیبایی و فعالیت های مترو و حمل و نقل. حمل و نقل عمومی درون شهر را شامل می شود.

کارگروه چهارم همچنین شامل باشگاه های ورزشی مرتبط با ورزش های معروف مانند همایش ها ، رویدادهای اجتماعی ، فرهنگی و مذهبی ، مدارس شبانه روزی ، ورزش هایی مانند کشتی ، کاراته و جودو ، کافه ها ، چایخانه و محصولات دخانیات ، باغ وحش ، کافی شاپ های تأمین کننده پارک تفریحی و مراکز تفریحی به رنگ آبی در می آیند. می رود

به گزارش دنیای 77 ، محدودیت های گروه های حرفه ای فوق از روز دوشنبه اعمال می شود ، اما احتمالاً فقط فعالیت های گروه های حرفه ای ادامه دارد. با توجه به این در این مدت فعالیت های مهم و ضروری مربوط به زندگی روزمره مردم مانند مراکز درمانی و امدادی ، اورژانس ها ، مراکز ایمنی ، مراکز اداری و خدماتی ، فروشگاه های زنجیره ای ، سوپرمارکت ها و مراکز تهیه غذای عمومی ، نانوایی ها و داروخانه ها باز است و آنها خدمات را مدیریت و تأمین می کنند. می توان.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا