حوادث و رویداد

فعالیت مشروط تالارهای پذیرایی تهران از هفته آینده در صورت موافقت استانداری

فعالیتهای مشروط تالارهای پذیرایی تهران از هفته آینده با تصویب استاندار

جانشین ناظر پلیس امنیت تهران بزرگ گفت: در صورت موافقت استاندار ، سالن های پذیرایی در مسیر هستند تا هفته آینده فعالیت خود را از سر بگیرند.

به گزارش دنیای 77 ، سرهنگ نادر مرادی خاطرنشان کرد متأسفانه با شیوع بیماری عروق کرونا ویروس قلب ، کلیه واحدهای صنفی در تهران و سالن های پذیرایی کشور تعطیل شدند که خسارات جبران ناپذیری به این واحدها وارد کرد. در همین راستا کلیه جوانب تحقیقات کارشناس ارایه شده و تصمیم بر این شد که اگر سالنهای پذیرایی در تهران با یک سوم ظرفیت خود میهمان بپذیرند فعالیتهای واحدهای این انجمن از سر گرفته شود.
وی خاطرنشان کرد: تصمیم نهایی این جلسه طرح این موضوع در استانداری تهران است که در صورت موافقت استانداری ، سالن های پذیرایی اگر بتوانند برای کنترل این فاصله یک سوم کارآمد کار کنند ، هفته آینده فعالیت خود را از سر می گیرند. . پروتکل های بهداشتی نیز باید در این واحدهای صنفی کاملاً رعایت شود.
معاون نظارت بر اماکن عمومی در تهران بزرگ با یادآوری تعداد تالارهای پذیرایی در تهران خاطرنشان کرد: متأسفانه بیش از 60 هزار تالار پذیرایی در اواخر سال گذشته در تهران تعطیل شد و نیروی انسانی آن بیکار شده و سالن های پذیرایی به شدت آسیب دیده اند.
به گفته وی ، بسیاری از مشکلات اتحادیه های صنفی با برگزاری جلسات کارشناسی با مسئولان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم و شهروندان برطرف شده است و امیدواریم با موافقت استاندار تهران مشکلات این اتحادیه های صنفی برطرف شود.
مرادی درباره رعایت پروتکل های بهداشتی در اتحادیه های صنفی تهران گفت: بازرسی منظم از اتاق اصناف و اتحادیه ها و پلیس در اماکن عمومی نشان می دهد خوشبختانه همه اتحادیه های صنفی متعهد به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند ، به طوری که اکنون هر دو افراد بدون نقاب می توانند وارد اتحادیه های صنفی تهران شوند. نه
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا