عمومی

فرصت طلایی برای توسعه شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر فراهم است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

فرصت طلایی برای توسعه شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر فراهم است - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام موسی احمد یکشنبه شب در جمع خبرنگاران در کنگان اظهار داشت: برنامه های مهمی برای سفر به قطر داشتیم و دیدار خوبی با مسئولان قطری داشتیم.

وی توسعه تعامل با قطر را اولویت اصلی برشمرد و ادامه می دهد: دیدارهای خوبی با مقامات قطری به ویژه در حوزه صنعت، انرژی و دریا داشته ایم و به بهره برداری کامل از پتانسیل های جنوب ادامه خواهم داد. استان در این تعامل

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی از تقویت زیرساخت ها در جنوب استان با همکاری مدیریت برنامه و بودجه استان خبر داد و خاطرنشان کرد: از همه توان برای بهبود وضعیت استفاده می شود. جنوب استان.

وی بهبود شرایط استخدامی نیروهای بومی جنوب استان بوشهر را اولویت کلیدی خواند و تصریح کرد: نظارت لازم را بر روند جذب خواهیم داشت تا حق نیروهای بومی ضایع نشود.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به دیدار با مدیران پتروشیمی ها و هلدینگ ها برای استفاده از اختیارات قانونی برای استخدام نیروهای بومی، تاکید کرد: در سفر رئیس جمهور و تمامی صحبت های انجام شده بر استفاده از نیروی انسانی بومی در منطقه تاکید کردیم. صنعت.”

وی از پیگیری برای بهبود وضعیت بیمارستان کنگان خبر داد و افزود: بیمارستان کنگان و مشکلات آن از اولین روز ورود مجدد به مجلس دغدغه من بوده و به طور مستمر برای رفع مشکل تلاش می کنیم.

نماینده مردم کنگان، جم، عسلویه و دیر در مجلس گفت: 100 میلیارد تومان به ورود مشترک وزارت نفت و بهداشت برای پرداخت بدهی و تجهیز و تعمیر بیمارستان کنگان و همچنین رهایی از آن اختصاص یافته است. فعلی مهم است که در کنار مطالعه و بررسی وضعیت بیمارستان نسبت به وضعیت فعلی بیمارستان اقدام شود.

وی از پیگیری و پروژه های نیمه تمام این دانشکده خبر داد و گفت: با ظرفیت موجود دانشگاه دولتی حقه کنگان و دانشکده نفت پیگیری کرده ایم و در صورت همکاری دانش پژوهان قابل اجرا است.

احمدی با اشاره به تمهیدات برای راه اندازی خانه مطبوعات و سایر انجمن های خبرنگاران در جنوب استان برای حمایت از اصحاب رسانه، ادامه داد: در حوزه ورزش به شهرستان توصیه شده و به زودی خبرهای خوبی اعلام خواهد شد. .

دکمه بازگشت به بالا