ورزش

فدراسیون‌های نجات غریق و غواصی و ورزش‌های دانش آموزی تفاهم نامه همکاری امضا کردند

فدراسیون‌های نجات غریق و غواصی و ورزش‌های دانش آموزی تفاهم نامه همکاری امضا کردند

به گفته شف ، جلسه مشترک مهدی حیدری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی و حسین بابوهر رئیس فدراسیون ورزش های دانشجویی امروز به منظور امضای تفاهم نامه همکاری بین دو فدراسیون به نقل از فدراسیون نجات غریق و غواصی برگزار شد. .

در این نشست که به همت فدراسیون ورزش دانشجویی برگزار شد ، هر دو طرف بر لزوم حمایت از وزارت آموزش و پرورش و اداره آموزش دانش آموزان در زمینه های تغییر اساسی و در زمینه استعدادیابی ، تفاهم نامه ای امضا کردند.

حسین بابا: پتانسیل خوبی برای نجات غریق و غواصی برای بهبود زندگی عمومی وجود دارد

رئیس فدراسیون ورزش های دانشجویی با بیان اینکه این فدراسیون با همکاری 33000 معلم ورزش حدود 1.5 میلیون دانش آموز را خدمت رسانی کرد ، افزود: هدف ما تحقق هدف وزارت آموزش و پرورش برای آموزش دانش آموزان است. ما می خواهیم با حضور در عرصه داخلی و بین المللی در آموزش اخلاقی و فرهنگی دانش آموزان سهیم تر شویم. در حقیقت ، هدف این است که دانش آموزان با شرکت در چنین مکان هایی اجتماعی تر شوند.

وی با تأکید بر اینکه استعدادیابی نیز در این راستا صورت گرفته است ، از مهرزاد حمیدی وزیر بهداشت از وزارت تربیت بدنی و بهداشت از فدراسیون ورزش دانش آموزی و حمایت از توسعه ورزش در سطح مدارس نام برد.

بابو با اشاره به اینکه پتانسیل قابل توجهی برای نجات غریق و غواصی برای توسعه عمومی این رشته وجود دارد ، خاطرنشان کرد: ارتباط بین دو فدراسیون کمک می کند تا زمینه لازم برای همکاری و اقدامات موثرتر فراهم شود.

مهدی حیدری: ما می توانیم 33000 سفیر نجات غریق در مدارس و دانشکده ها داشته باشیم

در ادامه جلسه ، مهدی رئیس فدراسیون ورزش دانشجویی را به دلیل میزبانی این جلسه تمجید و بر ماهیت متفاوت نجات غریق و فدراسیون غواصی از سایر فدراسیون ها تأکید کرد: “فدراسیون ما در سه زمینه نجات غریق و غواصی فعال است. بین ایمنی رابطه وجود دارد. و سلامت ، بنابراین فعالیتهای بیشتری در آموزش نیروی انسانی مورد نیاز است.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت مناسب در زمینه نیروی انسانی در سطح مدرسه و دانشکده ، شرایط ارتباط متقابل برای استعدادیابی بین دو فدراسیون مهیا است.

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با تمرکز بر آمار منابع انسانی فعال در مدارس خاطرنشان کرد: با توجه به همکاری بین دو فدراسیون و طبق این آمار ، ما به عنوان 33 هزار نفر به عنوان “سفیران نجات غریق” در جمعیت فعال ، ما باید کمک کنیم تا تعداد غرق شدگان کاهش یابد.

با تأکید بر اهمیت توانایی های وزارت آموزش و پرورش در غواصی در هیداری ، مناطق شمالی و جنوبی کشور ، می توانیم برای معلمان در برنامه آموزش غواصی بگیریم. مذاکره با فدراسیون ورزش دانشجویی می تواند به تحقق این هدف کمک کند.

وی همچنین با اشاره به شرایط کار معلمان و مربیان ، فعالیت های فدراسیون نجات غریق در زمینه آب درمانی و ارتباط دو فدراسیون را در این زمینه ذکر کرد.

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی بار دیگر بر لزوم کاهش غرق شدگی و اهمیت امدادگران در این زمینه تأکید کرد و امیدوار است با امضای تفاهم نامه اقدامات مقدماتی در این زمینه انجام شود.

در پایان این نشست ، مهدی حیدری و حسین بابووه به طور رسمی تفاهم نامه همکاری بین نجات غریق و فدراسیون غواصی را امضا کردند.

دکمه بازگشت به بالا