استانی

فداکاری ۸ هزار نفر از پرسنل دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در مقابله با کرونا

فداکاری ۸ هزار نفر از پرسنل دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در مقابله با کرونا

به گزارش دنیای 77 از استان چهارمحال و بختیاری ، دکتر شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ، آمار جدید بیماری قلبی عروق بیماری کرونا در استان را در 30 ژوئن سال 1999 شرح داد:

در 24 ساعت گذشته ، 13 بیمار بستری با علائم بالینی مشکوک به CAD 19 برای بیماران سرپایی مثبت اعلام شدند.

سخنگوی وزارت بهداشت از تعداد مبتلایان به بیماری عروق بیماری کرونا در 24 ساعت گذشته و تعداد کل این بیماران از ابتدای شیوع بیماری خبر داده است. با این حال ، در این استان پهناور تقریباً برابر با روزهای گذشته است.

در حال حاضر 45 بیمار مبتلا به بیماری عروق بیماری کرونا در مرکز پزشکی استان تحت مداوا قرار می گیرند که از این تعداد 2 نفر مثبت و بقیه منتظر نتایج آزمایش برای تأیید یا تایید بیماری خود هستند.

متأسفانه در 24 ساعت گذشته ، تعداد كل مرگ و میر ناشی از این بیماری در چهارمحال و بختیاری به علت بروز بیماری جدید در كوید در استان ، با دو مرگ جدید به 36 رسیده است.

لازم به ذکر است که سایر آمارهای مربوط به بیماری عروق بیماری کرونا قلب هر روز توسط سخنگوی وزارت بهداشت در رسانه های ملی و سایر کشورها اعلام می شود.

رعایت جدی تر فاصله جسمی و فکری و استفاده از ماسک یک ضرورت غیر قابل اجتناب این روزها و روزهای آینده است.

حدود 120 روز پس از شیوع 19 ساله کووید ، 6000 پرسنل در دانشگاه علوم پزشکی فاداکارنا در حال تلاش برای مبارزه با کروناویروس هستند.

اگرچه بحران های ترافیکی کوتاه مدت عامل شیوع این بیماری است ، اما شواهدی وجود دارد که قرار گرفتن در معرض طولانی مدت ، اجتماعات خانوادگی و حضور در استراحتگاه ها از اصلی ترین دلایل بیماری عروق بیماری کرونا قلب است. ایناهاش.

عدم توجه جوانان به نكات بهداشتي به عنوان حامل بيماري قلبي عروق كرونر يك عامل خطر جدي براي سالمندان يا افراد مبتلا به بيماري هاي زمينه اي است.

48

دکمه بازگشت به بالا