عمومی

غربالگری ۱۸۰۰ مسافر در مرز باشماق مریوان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

غربالگری ۱۸۰۰ مسافر در مرز باشماق مریوان - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

پیام باشکوه در گفتگو به من بگو وی به خبرنگار میهر گفت: “از اول مارس تا آوریل تا آوریل ، نجاتگران ما در مرز به طور متوسط ​​روزانه 100 نفر را می کشند. درست مثل آن اکران مریوان خاکستری آنها کروناس شدند.

وی افزود: در این زمان مبادلات مرزی بین ایران و اقلیم کردستان به حداقل رسیده و ورود به کشور فقط در موارد خاص مجاز است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان خاطرنشان کرد: در این بین جمعیت هلال احمر نیز آماده راه اندازی پایگاه غربال است. خاکستری به مرز نروید سیرانبند بانه اعلام کرد که به دلیل کمبود وسایل نقلیه مسافری نیازی به استقرار پایگاه در پایانه مرزی نیست.

جلالی افزود: براساس تصمیم اداره استانی ، مسافران عراقی در تعطیلات نوروز امسال از ورود به کشور منع شدند و این رقم فقط مربوط به شهروندان ایرانی بود که برای تجارت یا خدمات در اقلیم کردستان عراق حضور داشتند.

مدیر جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: مقدمات دیگری از جمله توزیع ماسک ، ژل ضد عفونی کننده و خدمات امدادی در مرز وجود داشت. درست مثل آن مریوان به مسافران ورودی اهدا شد.

جلالی تأکید کرد: یک ترتیب در مرز ، چند چادر برای استراحت مسافران ، یک چادر نماز و امکانات اولیه. درست مثل آن سازمان یافته توسط جمعیت هلال احمر مریوان.

مدیر جمعیت هلال احمر استان کردستان افزود: در زمان نوروز 1400 همزمان 23 استان امداد و نجات در استان کردستان در سراسر کشور فعال بودند که از این تعداد 13 پایگاه ثابت مراکز حمل و نقل و 10 پایگاه پشتیبانی سیار نیز مستقر بودند. در شهرهای استان.

جلالی می گوید: امروزه ، 143 کارگر پشتیبانی در روز ، ناجی و کارمندان اداری به طور شبانه روزی در پایگاه نجات استان کار می کردند.

وی تأکید کرد: برای ارائه جمعیت هلال احمر کردستان تا آنجا که لازم باشد E خدمات امداد و غربالگری خاکستری در مرز مریوان واقع شده است.

دکمه بازگشت به بالا