استانی

عملکرد شرکت ایران ترانسفو مصداق بارز ابراز رضایت مقام معظم رهبری از عملکرد شرکت است

منابع خبرگزاری اعلام کردند بارنا از استان زنجان؛ رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در مورد عملکرد سازمان ایران Transfo و در توسعه و تولید محصول استخدام نمونه بارز رضایت مقام معظم رهبری عملکرد این شرکت به صورت بصری به این مجموعه صنعتی متصل است.

اجت الله اکبری رئیس پشت سالن کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی وی در تشریح عملکرد ایران ترانسفو در شرایط تحریم و وضعیت کرونا، گفت: معتقدم اگر به مردم اجازه تولید در اقصی نقاط کشور بدهیم تحریم ها بی معنا خواهد بود و تحریم ها را زیر پا می گذاریم.

IMG_9959

وی ادامه داد: ایران ترانسفو یک شرکت برند و دارای مجموعه و تیمی یکپارچه است که به خوبی مدیریت می شود و با دیدی وسیع و بینش گرا است. و عملکرد خوب شرکت در توسعه محصول، تولید و اشتغال را نتیجه این وضعیت می داند که مصداق بارز رضایت مقام معظم رهبری از عملکرد شرکت در سال 1378 با ارتباط بصری جناب له با مجموعه صنعتی می باشد. .

این نماینده مجلس فرمان راهبردی و مدبرانه ولی فقیه رمز پایداری و مقاومت است استگلال کشور بحران را می دانست و به آن اشاره می کرد دولت سیزدهم و م. رئيس جمهور وی همکاری قوای سه گانه تحت رهبری رهبری علاقمند به خدمت به مردم و کشور را بهترین فرصت برای توسعه و آبادانی کشور برشمرد. او می گوید ایران ترانسفو چنین شرکتی است افزایش دادن بازار صادراتی خوبی دارد و توانسته نیاز بالای داخلی کشور را تامین کند. دولت هم همینطور نهادهای دولتی آنها نباید در فعالیت این شرکت و سایر تولیدکنندگان دخالت کنند و باید در داخل تولید کنند وارد كردن به شدت و بدون عنوان. این حمایت ها باید یکسان و در شعار و عمل باشد ادبیات دولت قبل با صنعتگران برخورد نکرد.

IMG_9990

اکبری با مشارکت و بهره مندی از خدمات تشکل های دانش بنیان بومی، انتشار دانش را محدودیت های لازم دانست و گفت: در این صورت با توانمندی و اطمینان از محدودیت ها عبور خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون صنعت و معدن وی افزود: مجلس آماده کمک به دولت در توسعه کشور است و تولیدکنندگان می توانند با استفاده از قدرت قانونگذاری مجلس، نظارت و قانونگذاری برای رفع موانع تولید داشته باشند و هر جا که موانعی بر سر راه قانون گذاری وجود دارد، مجلس حضور دارد. قانون دیگری را جایگزین کنید. وی افزود: با عضویت در شرکت تولید و بازرسی میدانی به شدت مشغول ساخت و ساز هستم. دشواری به آنها اطلاع داده شده است و من سعی می کنم آن را برطرف کنم.

وی در خصوص مطالبات شرکت های تولیدی از دولت توضیح داد: به دولت پیشنهاد دادم سامانه ای راه اندازی کند و موسسه یا بانکی را در جریان کار قرار دهد و زمانی که دولت با مشکل مالی مواجه شد درخواست کمک مالی فوری کرد. استفاده از این موسسات و بانک ها برای انجام.

IMG_0009

نماینده مردم تهران مجلس اسلامی وی همچنین در مجلس از طرح بررسی طرح عدم پلمب شرکت های تولیدی خبر داد که تصویب آن نتایج مثبتی به همراه داشته است. اقتصادی و اجتماعی برای پایداری تولید و اشتغال و حیات واحد تولیدی بسیار خوب خواهد بود.

رئیس کمیسیون صنایع و دکتر. مال خودم در مجلس تقویت حوزه فعالیت استانداران و دیپلماسی اقتصادی از طریق سفارتخانه های کشورمان در خارج از کشور از دیگر راهکارهای توسعه مهارت های دولت در حوزه تولید است. سرمایه گذاری وی افزود: باید از سفارتخانه ها برای سودجویی استفاده کرد امنیت ملی و از نظر اقتصادی مجهز و متحول شده است.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا