کسب و کار دنیای 77عمومی

علت خرابی باتری اصلی شیائومی  باتری اصلی گوشی خود را از کجا بخریم؟

باتری موبایل شیائومی توسط هر گوشی شیائومی استفاده می شود. پس از مدتی استفاده از گوشی شیائومی، باتری گوشی شیائومی کم می شود. این گوشی همچنین به تعویض باتری شیائومی نیاز دارد.

جهت خرید باتری اصلی گوشی شیائومی به آدرس زیر مراجعه فرمایید:

https://babaphone.ir/شیائومی-xiaomi/

چگونه متوجه خرابی باتری شیائومی شویم؟

باتری شیائومی خود را در کوتاه ترین زمان خالی می کند گاهی اوقات ممکن است باتری گوشی شیائومی شما با یک یا چند تماس کاملاً خالی شود.

  1. باتری شیائومی را وصل کنید

اتصالات باتری شیائومی: در برخی موارد باتری گوشی شیائومی شما متورم می شود. دلایل تورم باتری تلفن همراه در مقاله توضیح داده شده است. اما باید بدانید که باتری متورم بسیار خطرناک است، هرگز به باتری متورم فشار نیاورید. باتری متورم شیائومی خود را در اسرع وقت تعویض کنید. باتری متورم فشار زیادی به ال سی دی گوشی شما وارد می کند. گاهی اوقات ضربه باتری شیائومی باعث شکستن قاب پشتی گوشی شما می شود.

نکته مهم: توجه داشته باشید که نباید به باتری متورم فشار بیاورید و در اسرع وقت باتری متورم شیائومی را تعویض کنید، بسیار خطرناک است.

۲در حین مکالمه گوشی شیائومی خود را خاموش کنید

در برخی موارد، تلفن شما ممکن است هنگام چت یا مرور اینترنت خاموش شود. در این حالت گاهی اوقات گوشی خود به خود کار می کند. گاهی اوقات باید آن را به شارژر وصل کنید تا کار کند. این حالت به گوشی شما آسیب می رساند علت این وضعیت خرابی باتری گوشی شیائومی است.

  1. گوشی من فقط زمانی کار می کند که به شارژر متصل باشد!

گاهی اوقات عمر باتری گوشی شما تمام می شود و در برخی موارد گوشی تنها با اتصال به شارژر روشن می شود. به محض جدا کردن شارژر، گوشی خاموش می شود.

  1. باتری یا بدنه گوشی شیائومی بیش از حد گرم می شود

تمام باتری ها هنگام شارژ و دشارژ مقداری گرما تولید می کنند. اگر گیمر سنگینی هستید، گاهی اوقات ممکن است با داغ شدن بیش از حد باتری گوشی شیائومی خود مواجه شوید. اما این نوع گرما نشانه خرابی باتری شیائومی نیست. اگر باتری یا بدنه گوشی شیائومی شما به طور غیرعادی داغ است تا حدی که قابل لمس نیست، در تعویض باتری شیائومی تردید نکنید. در این مقاله به طور کامل نحوه تشخیص خرابی باتری تلفن همراه را توضیح داده ایم.

دلیل کار نکردن باتری شیائومی

باتری موبایل شیائومی به دلایل مختلفی ممکن است از کار بیفتد. در این مقاله به برخی از مهم ترین دلایل خرابی باتری شیائومی می پردازیم.

  1. شارژر باتری تقلبی شیائومی

استفاده از شارژر تقلبی مهم ترین دلیل آسیب باتری شیائومی است. استفاده از شارژر تقلبی می تواند صدمات جبران ناپذیری به باتری شیائومی شما وارد کند. با توجه به شباهت ظاهری شارژرهای تقلبی یا تقلبی نسبت به شارژرهای اصلی شیائومی، ممکن است لازم باشد در خرید شارژرهای اصلی از فروشگاه بابافون دقت بیشتری داشته باشید.

  1. استفاده از پاور بانک

سلام، پاوربانک ها برای مواقع اضطراری طراحی شده اند، مثلا زمانی که در سفر هستید و به شارژر دسترسی ندارید. استفاده مداوم از پاور بانک ها باعث از بین رفتن باتری شیائومی شما می شود. تنوع پاوربانک های موجود در بازار بسیار زیاد است و متاسفانه مدل های بی کیفیت و تقلبی آن بسیار زیاد است. برای استفاده از پاوربانک حتما از مدل های با کیفیت استفاده کنید.

  1. استفاده از شارژر فندکی ماشین!

دومین دلیل خرابی باتری های شیائومی استفاده از فندک های تقلبی بی کیفیت است. شارژرهای فندکی بی کیفیت ولتاژ متغیری را به گوشی شما می رسانند و به باتری و گوشی شما آسیب می رسانند. اگر برای مدت طولانی رانندگی می‌کنید و به شارژر دسترسی ندارید، حتما از شارژرهای سبک‌تر و باکیفیت استفاده کنید تا به باتری موبایل شیائومی‌تان آسیب نرسد.

  1. باتری شیائومی را از شب تا صبح شارژ کنید!

اگر گوشی شیائومی حتی پس از 100 درصد شارژ شدن به شارژر متصل شود، ممکن است باتری گوشی شیائومی آسیب ببیند. هنگامی که گوشی ها به طور کامل شارژ شوند، خود گوشی به طور خودکار شارژ را متوقف می کند. اما برنامه های پس زمینه و اینترنت از باتری گوشی شما استفاده می کنند. شیائومی مقدار کمی از باتری مصرف کرده است و شارژر باتری گوشی شما را شارژ می کند و این عمل تا صبح چندین بار تکرار می شود.

  1. اگر بیش از یک و نیم تا دو سال از گوشی شیائومی خود استفاده می کنید!

اگر برای مدت طولانی از گوشی شیائومی خود استفاده می کنید، ممکن است لازم باشد باتری گوشی را به تدریج تعویض کنید زیرا باتری جزء مصرفی گوشی شما است.

  1. دمای گوشی شیائومی خود را افزایش دهید.

انجام بازی های سنگین و استفاده از نور پس زمینه زیاد، وای فای، دیتا و بلوتوث باعث داغ شدن بیش از حد باتری می شود. بنابراین اگر گوشی شیائومی شما داغ شد، فراموش نکنید که آن را به مدت یک ربع کنار بگذارید تا باتری خنک شود.

  1. خرابی باتری شیائومی!

اگر آب یا مایعات دیگری را روی گوشی خود بپاشید یا آن را در استخر بیندازید، دوشاخه شارژ سولفاته می شود. خرابی دوشاخه باعث می شود جریان ورودی تغییر کند و پس از مدتی باتری موبایل شیائومی شما از کار بیفتد.

حتما باتری شیائومی اصل بخرید!

با کمی جستجو در اینترنت، فروشگاه های زیادی را پیدا خواهید کرد که باتری های شیائومی را می فروشند. به اطلاع شما می رساند که با توجه به شیمیایی بودن باتری موبایل، حمل و نقل آن از مبدا به ایران در شرایط خاص و نگهداری در دمای دقیق جهت عدم کاهش کیفیت الزامی است. باتری کاستن.

اکثر فروشندگان چنین شرایطی ندارند. مشکل بعدی این است که تفاوت های ظاهری باتری اصلی شیائومی نسبت به نمونه کپی یا تقلبی آنقدر زیاد است که تقریباً هیچ تفاوتی وجود ندارد. توصیه می کنیم از فروشگاهی که در زمینه باتری فعال است خرید کنید.

راهکارهایی برای افزایش سلامت و عمر باتری شیائومی

برای بهبود سلامت باتری شیائومی و افزایش عمر آن، موارد زیر را در نظر بگیرید.

  • مطمئن شوید که از شارژر اصلی یا سازگار برای شارژر گوشی خود استفاده می کنید. به عبارت دیگر، ولتاژ و قدرت جریان شارژر باید با گوشی شما مطابقت داشته باشد.
  • باتری شیائومی را بیش از حد شارژ نکنید. اجازه ندهید گوشی خاموش شود زیرا شارژر باتری تمام می شود. وقتی به 20 درصد رسید آن را شارژ کنید. همچنین هنگام خواب، تلفن همراه را به مدت طولانی به شارژر وصل نکنید.
  • به هیچ وجه از گوشی شیائومی متصل به برق استفاده نکنید! این به این دلیل است که گرمای تولید شده توسط باتری دو برابر می شود و می تواند به گوشی شما و خودتان آسیب برساند. اگر از گوشی شیائومی خود برای برقراری تماس در حین شارژ استفاده می کنید.
  • هنگام شارژ گوشی را زیر بالش یا اشیاء دیگر قرار ندهید. در این صورت به دلیل کاهش میزان تهویه و افزایش میزان گرما ممکن است باعث ترکیدن باتری شیائومی شود.

نحوه شارژ صحیح باتری شیائومی برای اولین بار پس از خرید

اکثر سوالاتی که کاربران هنگام خرید گوشی شیائومی می پرسند، درباره چند ساعت و چند ساعت شارژ گوشی برای اولین بار است. قبلاً توصیه می شد تلفن های همراه را بین 7 تا 11 ساعت شارژ کنید. اما الان لازم نیست. باتری در هنگام استفاده مقدار مشخصی شارژ دارد، اما این شارژ کاذب است و خیلی سریع تمام می شود. بهترین روش شارژ این است که گوشی را به شارژر وصل کنید و پس از 100 درصد پر شدن شارژر، یک ساعت دیگر شارژ می شود. این مرحله را فقط زمانی که برای اولین بار باتری شیائومی را شارژ می کنید توجه کنید.

باتری شیائومی را در بابافون تعویض کنید

سوالات رایج:

ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید: آیا باتری داخلی شیائومی قابل تعویض است؟

بله، تمام باتری های داخلی قابل تعویض هستند. به طور کلی، اکثر مدل های گوشی با باتری داخلی تعویض سختی ندارند و از عهده تمامی تعمیرات بر می آیند. حتی شما می توانید باتری شیائومی خود را تعویض کنید.

باتری من خوب شارژ نمی شود، آیا باید آن را تعویض کنم یا می توانم از پاور بانک استفاده کنم؟

توصیه ما این است که باتری گوشی خود را تعویض کنید، زیرا باتری ضعیف ولتاژهای مختلفی را به دستگاه شما می فرستد و در طولانی مدت می تواند به گوشی شما آسیب برساند. استفاده از پاوربانک برای مواقع اضطراری و نه برای همیشه توصیه می شود.

آیا می توانم باتری داخلی شیائومی را خودم تعویض کنم؟

باید به شما بگویم بله، اگر دست کمی دارید، اصلا سخت نیست. تو باید صبور باشی. برای بیشتر باتری های داخلی در صفحه محصول، آموزش تعویض نیز برای شما وجود دارد.

فقط باید توجه کنید. برای تعویض باتری از باتری اصلی استفاده کنید. باتری های کپی یا تقلبی می توانند عمر آن را کوتاه کنند و به گوشی آسیب جدی وارد کنند.

چگونه می توان باتری اصلی شیائومی را خریداری کرد؟

صنعت باتری یکی از تخصصی ترین صنایع است. متاسفانه اکثر فروشگاه های اینترنتی تجربه ای در این زمینه ندارند. اما آنها باتری می فروشند و همه در مورد آن می دانند. باتری بزرگ و این مشکل اولین سردرگمی را در بین خریداران ایجاد می کند. گفتنی است که ما سال هاست در زمینه باتری موبایل تخصص داریم. شاید این کار در زمینه باتری به شکلی خاص ما را از برخی مزیت های فروش اینترنتی محروم کرده باشد.

شاید ما تنها فروشگاه باتری موبایل و تبلت در ایران باشیم که به طور مستقیم باتری اورجینال را از مبدا وارد می کنیم.

آیا باتری خریداری شده را خودتان تعویض می کنید؟

ما سالها در زمینه سنگ تخصص داریم. شما می توانید باتری های اصلی شیائومی را از هر کجا که دوست دارید خریداری کنید. باتری را تعویض کنید. یا شاید بخواهید خودتان باتری شیائومی خریداری شده خود را تعویض کنید.

متأسفانه برخی از فروشگاه ها برای تعویض باتری هزینه زیادی دریافت می کنند. و نیاز به تعویض آن توسط خود باعث افزایش هزینه برای مصرف کننده می شود.

برای بسیاری از افراد این سوال پیش می آید؟ آیا باتری های شیائومی توسط شیائومی تولید می شوند؟

برای پاسخ به این سوال باید به شما عزیزان عرض کنم. شرکتی که گوشی موبایل و تبلت تولید می کند، باتری موبایل تولید نمی کند. اکثر شرکت های بزرگ چینی باتری هایی را برای برندهای تلفن همراه تولید می کنند.

تولید کنندگان باتری های زیادی در چین با کیفیت و قیمت متفاوت وجود دارد. پس از سال ها فعالیت، ما موفق به گفتگو با بزرگترین شرکت های تولید کننده باتری شده ایم و می توانیم محصولات با کیفیتی از بزرگترین شرکت های چینی ارائه دهیم.

آیا خرید یک کپی یا باتری تقلبی به گوشی آسیب می رساند؟

بله، کپی‌ها یا باتری‌های تقلبی شیائومی می‌توانند دقیقاً شبیه باتری اصلی باشند. اما طول عمر کمتری دارند و شارژ را ضعیف نگه می دارند. بعد از مدت کوتاهی باید دوباره باتری نو بخرید. خرید باتری اصلی شیائومی می تواند کمی گران تر باشد. اما طول عمر بیشتری نیز دارد. همچنین نوسانات ولتاژ به سایر قسمت های گوشی شما آسیب نمی رساند.

گارانتی باتری شیائومی شامل چه مواردی می شود؟

فروشگاه بابافون تمامی باتری ها را گارانتی می کند. حتی باد کردن باتری نیز مشمول گارانتی تعویض است. تنها چیزی که تحت گارانتی قرار نمی گیرد آسیب فیزیکی به باتری است (آسیب های فیزیکی مانند ضربه، فرورفتگی، سوراخ شدن باتری، قطع شدن باتری و در نهایت آسیب به هولوگرام و تاریخ. نصب روی باتری ها برای گارانتی تمام شده است) .

باتری ها همه کاملا نو هستند و این فقط سوء استفاده مشتری است.

وقتی گوشی های جدید وارد بازار می شوند، اگر گوشی جدید شما به هر دلیلی در چند ماه اول خراب شود، عملاً هیچ قطعه ای برای جایگزینی مدل های جدید وجود ندارد. منظور از قطعات فقط باتری نیست. گوشی جدید آسیب دیده حتی ال سی دی و قاب ندارد.

در چنین مواقعی، برخی تعمیرکاران برای تعمیر گوشی های جدیدی که هنوز قطعات ندارند، گوشی آنلاک را به قطعات تبدیل می کنند.

این کار بیشتر برای گوشی های گران قیمت انجام می شود. در بازار به این قطعات سر مقوایی می گویند. حالا شما خودتان تصمیم بگیرید که چند مورد از این موارد رخ دهد.

آیا می‌توانیم محصولات خود را برای دریافت گارانتی ارسال کنیم یا فقط حضوری می‌توان این کار را انجام داد؟

برای استفاده از گارانتی می توانید حضوری و با هماهنگی مراجعه کنید. و همچنین می توانید محصول خود را برای ما ارسال کنید. به محض رسیدن بسته شما به دفتر ما با شما تماس خواهیم گرفت. برای گارانتی حتما شماره تلفن همراه و نام کامل خود را روی بسته های خود بنویسید.

باتری شیائومی

خرید باتری اصل شیائومی باطری شیائومی اصل تمامی باتری های شیائومی اورجینال هستند و دارای 3 ماه گارانتی تعویض هستند، خرید باتری اصل شیائومی گوشی شما را سالم نگه می دارد، عمر آن بیشتر از باتری های تقلبی یا کپی است استفاده از باتری های تقلبی یا تقلبی شیائومی به گوشی شما آسیب جدی وارد می کند.

آیا باتری های شیائومی گارانتی دارند؟

بله، باتری های شیائومی در بابافون اورجینال هستند و دارای یک هفته دوره آزمایشی و 3 ماه گارانتی تعویض هستند. گارانتی همچنین تورم باتری را پوشش می دهد.

آیا شارژر باتری شیائومی گارانتی دارد؟

آره، تمامی باتری های شیائومی اورجینال و دارای گارانتی می باشند.

دکمه بازگشت به بالا