عمومی

طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سلسله اجرا شد/دستگیری۵۸متهم تحت تعقیب – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سلسله اجرا شد/دستگیری۵۸متهم تحت تعقیب - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، سردار یحیی الهی گفت: این طرح در شهرستان برای ارتقا security امنیت اجتماعی ، توسعه امنیت اجتماعی ، افزایش احساس آرامش بین افراد و مردم ، رفع تحرک از مجرمان و مجریان قانون در شهرستان اجرا شد.

وی گفت: مأموران اجرای قانون سلسله با انجام اقدامات اطلاعاتی در منطقه حفاظت شده 57 متهم تحت کنترل قضایی را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان افزود: 22 قبضه اسلحه بدون مجوز و 450 گلوله مهمات ، 686 دستگاه وسیله نقلیه و موتورسیکلت توقیف شده به دستور دادگاه ، یک میلیارد و پانصد میلیون تجمع کالای قاچاق ، 1200 کیلوگرم زغال کشف شده از درختان جنگل ، 23 طرح واحد آنلاین و موم شده. یک نتیجه دستگیری 10 متخلف و قاتل بود.

سردار الهی اظهار داشت: مشارکت شهروندان نقش مهمی در پیشگیری از وقوع جرم دارد و اجرای این طرح با هدف ارتقا سطح رفاه حال شهروندان و تنگ نمودن زمینه برای ذینفعان است.

وی از همکاری موثر و کارآمد قوه قضاییه و مشارکت مردم در برقراری نظم و امنیت تشکر کرد و از شهروندان خواست در انتخابات پیش رو قانون را رعایت کرده و از هرگونه تنش و هرگونه مشاهده موارد مشکوک در اسرع وقت خودداری کنند صحبت کنید

دکمه بازگشت به بالا