عمومی

طراح سوال جنجالی از پژمان جمشیدی: حق با تو بود

طراح سوال جنجالی از پژمان جمشیدی: حق با تو بود

در کنفرانس مطبوعاتی فیلم “خط فرضی” ، توضیحی درباره پاژمان جمشیدی درباره شخصی که س questionال او بازخورد منفی زیادی داشت ، داده شد.

امیر فرجت الله پازمان در یادداشتی خطاب به جمشیدی که برای دنیای 77 ارسال کرد ، نوشت: ما که از نظر نوع ، شکل ظاهری ، ریش ، فک و … وارد مطبوعات نمی شدیم ، به جلسات بازبینی فیلم القا شده در فیلم فجر عادت کرده ایم. جشنواره و در حالی که نه ، ما به استدلال برتری گوش نخواهیم داد.

روانشاد علی معلم یکی از بزرگترین افرادی بود که ریاست چنین جلساتی را بر عهده داشت و گفتگوهای مثبتی بین خالقین آثار ایجاد کرد. این رویکرد ، که اکنون مد شده است ، منجر به عدم تحمل و پذیرش انتقادات از سوی دبیران مختلف جشنواره در زمان های مختلف در دهه های اخیر شده است ، که جلسات بررسی فیلم را به جلسات پرسش و پاسخ تبدیل کرده است. به عبارت دیگر ، از روش قبلی ، در زمان و قبل از زمان سید محمد خاتمی ، از سال 2003 ، جشنواره فیلم فجر بسته به اندازه فکری معلمان مختلف ، برای معلمان کم و بیش قابل تحمل و قابل قبول بوده است. آنها انتقاد را تحمل نمی کردند و نظرات مختلف را تحمل نمی کردند ، آنها جلسات انتقاد را به جلسات پرسش و پاسخ تبدیل می کردند. وقت بسیار کمی برای این جلسات بود تا پرسش و پاسخ کوتاه باشد و بازتاب زیادی نداشته باشد.

همینطوریه. گاهی اوقات دوستی که می خواهد س inال را در جلسه بخواند بالای سر شما می ایستد و به دلیل احترام به شما برای س askingال کردن ، چون زمان جلسه به پایان می رسد ، به شما یادآوری می کند قبل از طرح س writeال بنویسید. س Itال می شود و اتفاق می افتد که کلمات معنی دقیق ندارند و سو and تفاهم رخ می دهد.

وقتی نوشتم که شما هیچ کجای فوتبال نیستید ، به این معنی نیست که شما یک بازیکن فوتبال در سطح کشور نیستید. این تیم محبوب ، درگیر و انسانی کردستانی چندین سال در پرسپولیس بازی کرد که گواه برتری در فوتبال بود. در نوجوانی ، در موقعیت سی و ششم ، که “Atisia” نامیده می شد ، بازیهای پرسپولیس را تماشا می کردم و از نتایج تیم ما ناراحت می شدم. من در سبک و بازیهایی استعدادی دیدم که برای فرار شما بهتر است و به خاطر شما بهتر است مرکز چابکی و دوام شما است. دقیق باشید و عکسهای بیشتری به قاب بدهید. شما اغلب برای فریب دفاع حریف به سر توپ می کوبید و او منتقد می شود. مطمئناً ، در یک درگیری پس از دیگری ، شما حریفان خود را به خوبی ترک کرده اید ، اما پنجاه و پنجاه ، تلاشی که انجام می دهید نتیجه مطلوب را منتقل می کند یا نخواهد کرد. این ما بودیم که فکر می کردیم در فوتبال به محض رسیدن به ترکیب ثابت پرسپولیس ، چند بازی موفق مقابل استقلال به دست آوردید ، به سقف رویاهای خود رسیده اید و تلاش برای موفقیت بیشتر در مسیر رسیدن به علی روز متوقف شده و سید جلال حسینی.

شما این استعداد را داشتید که سعی کنید در فوتبال موفق تر باشید ، اما نمی دانیم چرا خیلی زود اشباع شدید و سقف موفقیت در فوتبال را دنبال نکردید. منظور شما همان چیزی است که گفتم در فوتبال به هیچ جایی نرسیدید. شما می توانید حداقل یک دهه سوپراستار باشید و در رأس تیم ملی بدرخشید.

بخشی که می خواهم نگاه کنم این است که شما می دانید یک فوتبالیست معمولاً تا زمانی که فوتبال بازی نکند برای او مهم است و برخی از افراد هستند که بعد از خداحافظی از برخی از سوپراستارهای فوتبال ، پیشکسوتان را به همان اندازه که اهمیت می دهند اهمیت می دهند. دهه شصت و آنها بعد از فوتبال به دلیل عدم توجه کافی در رسانه ها و دیدن تلاشهای آنها در سطح باشگاهی و تیم ملی و توجه بیشتر به زندگی خود ، به حاشیه رانده شدند. بعد از فوتبال ، وقتی اولین بار فوتبال را ترک می کنید ، تمایل دارید که از روی فرصت یا خواسته خود عمل کنید و البته در این رویکرد ، یک میل ناخودآگاه دیده می شود.

در مصاحبه ای با مهران مودی گفتید که سعی دارید شخصیت ها را از تیپ بازیگری بیرون بیاورید. این اظهارات زمانی برای من ارزشمند بود. شما یک سفر عمیق آغاز کرده اید و موفقیت در بازیگری بسیار بیشتر از فوتبال است. من آن را در “کودکانه” دیدم. بنابراین اگر برترین تکنیک های بازیگری جهان را مطالعه کنید ، اطلاعات بیشتری در مورد استلا آدلر و روش های بازیگری کسب خواهید کرد و پس از درک کامل آن در بازی های فعلی و ساخت ساری ، می توانید در یک سطح عمیق تر و درون گرایانه اجرا کنید ، که باعث ایجاد انتقال دانش می شود. از چشم شنونده. اگر فرصت این مصاحبه ها را نمی دیدم ، در کنفرانس مطبوعاتی شرکت نمی کردم. مطمئن باشید بسیاری از کسانی که اکنون به من حمله می کنند و از شما حمایت می کنند هنگام اعلام نامزدی خود برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای سوund تفاهم در فیلم در سال 2017 ، خندیدند.

بدون شک شما در دنیای بازیگری موفق تر شده اید و با همان علاقه و تلاش به تحصیل و یادگیری بازیگری ادامه می دهید و سوپراستار می شوید. من می توانم برخی از واکنشهای فوری و عصبی طرفداران و همکاران شما را نسبت به سخنان من درک کنم. آنها برای من معنای آنچه من در اینجا نوشتم نبودند و در آن کنفرانس مطبوعاتی دیگر فرصتی برای آن نبود ، به معنای تلاش بیشتر برای ارتقا to مداوم اجرا.

همچنین به دوستم مهراب قاسم خانی بگویید که من هیچ وقت اصرار نکردم که هرگز سفارش ننویسم و ​​اعتقادی به پول درآوردن به سبک نوشتن ندارم. “کسانی که مرا خوب می شناسند می دانند که من هرگز سفارش دهنده نبوده ام و چقدر پول پرداخته و از دست داده ام و از این باخت بسیار خوشحالم.”

وی در قسمت پایانی یادداشت خود می گوید: “در این دنیای قدیمی کثیف که همه ما اسیر هستیم و به آینده چشم دوخته ایم ، من هنوز زندگی خود را دوست ندارم و علیه آن سخنی نمی گویم. ما علی انصاریان را عزادار می کنیم و مهرداد میناوند ، مردم عزیز ایران. درست است ، پیجمن ؛ “این زندگی برای این حرفه ها ارزشمند نیست.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا