عمومی

طراحی پست اینستاگرام حرفه ای، بهترین تکنیک جذب مشتری

طراحی قالب اینستاگرام

[vc_row][vc_column][vc_column_text]طراحی پست اینستاگرام که یه طراحی بصری محسوب میشه، بعد از تولید محتوای متنی، مهمترین موضوعی هست که لازمه بهش توجه کنیم.

وب سایت میلاد صادقیان به عنوان یکی از ارائه دهندگان خدمات طراحی، در این مورد توضحاتی را ارائه نموده است که در ادامه ذکر می گردد.

اما همیشه این ابهام برای ما وجود داشته که ساخت پس زمینه پست اینستاگرام چطور باشه که بتونیم کاربران پیج و اکانت اینستاگرام رو جذب کنیم و فالوورهای پیج خودمون رو افزایش بدیم؟ساخت

پست اینستاگرام حرفه ای، اولین قدم

وقتی اکانت اینستاگرام شما دارای موضوع مشخصی هست و حتی تولید محتوای مناسبی هم دارید، اما طراحی جذابی ندارید، نمی تونید توقع داشته باشید که کاربر تبدیل به مشتری بشه. خود فرآیند تبدیل یک بحث کاملاً پیچیده هست که توی حوزه اینستاگرام، فاکتور زیبایی ظاهری هم به این بحث اضافه میشه. پس طراحی زیبای پست های اینستاگرام رو باید جدی گرفت.

برای تبدیل یه فالوور به مشتری در پیج اینستاگرام خودتون، نیازمند طراحی پست اینستاگرام به صورت حرفه ای هستید.

قالب پست اینستاگرام چه مزیتی داره؟

اگر فرمت محتوای شما مشابه هست و نیازمند طراحی پست های کاملا متفاوت نیستید، شما نیازمند یک قالب پست اینستاگرام هستید که تمامی پست های خودتون رو با اون قالب طارحی کنید. این کار باعث یکپارچه و یکدست شدن پیج اینستاگرامون میشه و زیبایی فوق العاده زیادی به پیجتون میده.

در واقع با طراحی قالب اینستاگرام، تمامی پست های شما مشابه همون قالب طراحی میشن و تنها جایگاه تصویر و متن در پست های طراحی شده تغییر میکنه. قالب های اینستاگرام معمولا دارای نوار بالایی یا پایینی (هدر یا فوتر) هستند که در این نوارها، لوگو، شماره های تماس و… به صورت ثابت و همیشگی درج می شن.

پیج هایی مثل پیج های فروشگاهی، همکاری در فروش، پیج های بازاریابی و مارکتینگ معمولاً به این سبک از طراحی نیاز دارند. اگر نمیدونید که کدوم طرح و سبک طراحی اینستاگرام برای شما مناسب تره، کافیه با من در ارتباط باشید تا به طور کامل شما رو در این زمینه راهنمایی کنم.

طراحی پست اینستاگرام منحصر به فرد

شاید همیشه نیاز به قالب پست اینستاگرام نداشته باشید. بعضی از پیج های اینستاگرام به پست هایی نیاز دارند که متفاوت از بقیه پست ها باشند. در این صورت طراحی پست اینستاگرام به صورت کاملاً مستقل انجام میشه و هر پست از صفر طراحی می شه.

ساخت کلیپ برای پست اینستاگرام

ساخت کلیپ و ویدیو برای پست اینستاگرام یک مبحث کاملاً متفاوت با طراحی عکس پیج اینستاگرام هست.

در صورتی که قصد دارید محتوای ویدیویی برای پیج خودتون قرار بدید لازمه نوع ویدیو که شامل تدوین ویدیو یا طراحی موشن گرافیک است رو انتخاب کنید.

از اونجائیکه سبک های متفاوتی جهت ایجاد ویدیو وجود دارد برای دریافت راهنمایی بیشتر با ما در ارتباط باشید تا بهترین سبک طراحی با توجه به نوع کسب و کار و موضوع پیجتان به شما پیشنهاد گردد.

جهت مطالعه توضیحات بیشتر پیشنهاد می کنیم که به صفحه طراحی پست اینستاگرام مراجعه نمائید:

https://miladsadeghian.ir/instagram-post-design/

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دکمه بازگشت به بالا