حوادث و رویداد

ضرورت رسیدگی به مشکلات بانوان هلال احمری

ضرورت رسیدگی به مشکلات بانوان هلال احمری

هلال احمر ، مشاور رئیس جمهور هلال احمر ، بر لزوم رسیدگی به مسائل زنان تأکید کرد.

سمیرا فالی در مصاحبه با دنیای 77 ، وی با اشاره به سفر خود به قزاقستان برای بررسی اوضاع هلال احمر اظهار داشت: علاوه بر بازدید از جمعیت هلال احمر در قزاقستان ، ما با زنان شاغل جمعیت جلسات مشترکی برگزار کرده ایم. جلسات جداگانه ای با فرماندار ، مدیرکل امور زنان و خانواده ، مدیر صندوق کارآفرین امید و اعضای شورای شهر برگزار شد.

وی با اشاره به دیدار با استاندار کازین ، افزود: در این جلسه تأکید کردم که مبنای خوبی برای بهره مندی از پتانسیل زنان در شهرک و روستای کازین وجود دارد. البته متأسفانه جمعیت هلال احمر باید در مورد مسائل حل نشده زنان تحقیق کند که به اعتقاد من اگر بررسی های آنها برطرف شود و نتایج در برآورده کردن مطالبات زنان مؤثر باشد ، برای خانواده و کشور بسیار سودمند خواهد بود.

وی در مورد ملاقات با مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کازاوین ، گفت: “در این جلسه تأکید شد که باید اقدامات متناسب با قابلیت ها و قابلیت های ایجاد شده در جمعیت هلال احمر کازاوین و به دلیل پتانسیل بالای بانوان در این جمعیت انجام شود.” برای اینکه پسر عموی یکی از استان های فعال و پیشگام در استفاده از پتانسیل زنان باشد.

مشاور امور زنان و خانواده رئیس جمهور هلال احمر با اشاره به اینکه حضور زنان هلال احمر در بحران ستودنی است ، اظهار داشت: یکی از مطالبات زنان فعال در هلال احمر تأمین وام و کمک مالی بود. صندوق کارآفرینی امید ، موضوع را مورد بررسی قرار داده و اعلام کرده است که این صندوق آماده ارائه خدمات برای کارآفرینی های نوپا است و با توجه به استقبال گسترده مخاطبان جمعیت هلال احمر قزوین به عنوان داوطلب زن ، می تواند در جهت صحیح پیش رود. شروع یک مشاغل مستقر در خانه می تواند بسیار سودآور باشد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا