استانی

ضرب الاجل رئیس کل دادگستری هرمزگان برای تعیین تکلیف سریع پروژه شهر آفتاب کیش

به گزارش خبرگزاری دنیای 77 از کیش، هدف از این سفر علاوه بر سفر رئیس کل دادگستری استان هرمزگان به کیش و بازدید مردمی، بازدید از جزیره برای اجرای فرامین و سیاست کلان مقام معظم رهبری است. از انقلاب قوه قضائیه مبتنی بر حضور مستمر در میان مردم است. وی در این خصوص گفت: با توجه به مفاد سند خط مشی و تحول ابلاغی قوه قضائیه و با حضور در جلسات مردمی ضمن آگاهی از مشکلات موجود اقدامات لازم صورت گرفته است.

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه سفر خود به جزیره کیش که با حضور یاسین مطهری جاده رئیس کل دادگستری کیش و محمد عباسی دادستان جزیره کیش و ملک ناصر واثقی معاون اقتصادی و حقوقی منطقه آزاد کیش برگزار شد. تعدادی از مالباختگان شهر آفتاب و این پروژه مسکونی در دادسرای کیش برگزار شد و حاضرین به بیان دیدگاه ها، دغدغه ها و نظرات خود در خصوص مشکلات شهر آفتاب پرداختند.

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در این نشست بازدید و تعیین تکلیف پروژه مسکن شهر آفتاب را یکی از دلایل سفر خود به جزیره کیش برشمرد و افزود: پروژه مسکونی شهرک آفتاب کیش با 700 خریدار در حال انجام است. دستور کار دادگستری هرمزگان و کیش امیدواریم با پیگیری موانع و مشکلات پیش رو بتوانیم به زودی مشکل پروژه گمشده و تعطیل شده شهر آفتاب را برطرف کنیم.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه این پروژه در 15 سال گذشته به دلیل برخی مشکلات بلاتکلیف مانده است، افزود: با توجه به بازدیدهای میدانی که از این پروژه انجام دادیم، در تلاش هستیم از خریداران، صاحبان پروژه دعوت به عمل آوریم که وی توانست از سازمان نظارت بخواهید که راه حل مناسبی برای مشکل این پروژه بیابد و مشکل پروژه گمشده و تعطیل شده شهر آفتاب را به سرعت حل کند.

مجتبی قهرمانی در پایان با ابراز تاسف از مشکلات عدیده ای که در این سال ها برای پیش خریداران این پروژه مسکونی در جزیره کیش با تعیین مهلت یک هفته ای اعم از آژانس منطقه آزاد کیش و مالک پروژه به وجود آمده است. آماده اعلام نظرات خود در مورد چگونگی راه اندازی مجدد این پروژه.

مهلت تعیین تکلیف فوری پروژه شهر آفتاب کیش از سوی رئیس کل دادگستری هرمزگان

مهلت تعیین تکلیف فوری پروژه شهر آفتاب کیش از سوی رئیس کل دادگستری هرمزگان

48

دکمه بازگشت به بالا