عمومی

صورة و عالمٌ منَ الکلمات

از بچه های مبتلا به سرطان ظاهری در تصویر، فتوا را برگردانید و از قبل بزرگتر کنید، آن را نزدیک جدول مرجع قرار دهید و تأثیر آن را روی شانه اش نشان دهید.
نهضت همبستگی یدها با جنبش آلیاژی تماشیا الیمانی، وکالت تستین موثس آلیسری تجارت ندما اسکان آن تبر تیز آلم آلزی قد طبیینه لاتصفه، یکد، یکد، یکد، یکد، یکد، یکدک، یکدک، یکدک، یکدک، یکدک، یکدک .

متن فارسی این یادداشت را اینجا بخوانید

دنیای تصاویر و کلمات

اما عاطفه متفرقه آلت تناسلی ترتدی شلوار جین، دستبند اسدلی والالم لمم، وقد شبکت ملاقات ویژگی های راحتی بنذرها الفاحش تطل فی، … والاخری ترتدی کلی تاپ وقمسله زمستان، وتنوره وینگ الزا بطقلمی راه فترشم، کامنت ها و کامنت ها، دقیقه ها بطریثم. تشویق برای رستگاری بزرگ ….

دنیای تصاویر و کلمات

و آن طرف عکس ظاهر آدمی است که حرف هایی می شنود که دور از عالم سیاست و دور از عالم قانون و دور از همه چیز این کلمه را انسان می فهمد که انسان حرکت می کند. دست او
کسي که در چشم «السيد علي سيستاني» اميدش را برآورده کند و اگر ظاهر آيت الله صحيح باشد براي امان او، مرد استوار مي ايستد، امروز ملاقات مي کند، امام آن دو را رهبري مي کند. . یعنی با درد، تعظیم می کند، آنها را خضوع می کند.
آیت پدر مرده ائمه اطهار است و نظرات فقرا و پاکان را بازگو می کند که این تپش قلب برای شعبه عراق که تپش قلب همه دنیاست از آن می آید. ، قالت وقد إغرورقت عيناها بادموع:

دنیای تصاویر و کلمات

آیت الله سیستانی می فرماید: بنی! لافي تخفي
من از شما می خواهم که فورا بهبود پیدا کنید،
ساعتبارک کهدی بناتی، ای احفدی، وافی طلاق الحجت مشاه بیدا علی راسی، و دعای لی.
نشانه قبولی آیت الله سیستانی، مرجع عالیقدر شیعیان جهان، نشان از ابتلای کودکی به سرطان از دسامبر 2021 است. این دیدار به عنوان حضرت اوائل الاطفال.

دنیای تصاویر و کلمات

آیت الله سیستانی شاهد دیدار با فعالان بنیاد «وارث» بود که به درمان و تشخیص بیماری های سرطانی در شهر کربلا با موضوع معالجه حسین (ع) اختصاص دارد.
با تشکر از آیت الله سیستانی، کادر درمانی و بیماران برای ارائه خدمات بشردوستانه به بیماران سرطانی. گویی از پذیرش زیارت «جنین بی خطر» به عنوان یک ملت متحد در عراق خودداری می کند.

دنیای تصاویر و کلمات

در این دیدار سخنان عماد عبدالوهاب کودک مبتلا به سرطان از زبان عالی ترین مرجع شیعه به گوش می رسد. و با تشکر از مراجع تقلید، بهشت ​​مایه مریضان و نیز داروی مشروع معالجه حسینی است که برای مداوای جنازه به پیروی از تمامی مراکز کانون، زمین را ترک کردند. حسینی و بقیه بیماران

*عضو انجمن علمی پزشکی جمهوری اسلامی ایران

دکمه بازگشت به بالا