استانی

صنایع بزرگ خوزستان به دانشگاه علوم پزشکی کمک کنند

صنایع بزرگ خوزستان به دانشگاه علوم پزشکی کمک کنند

به گزارش خبرگزاری خوزستان، مهرداد شریفی افزود: در سال 80 به علوم پزشکی واگذار شد و هم اکنون این بیمارستان با 220 تخت با 300 پرسنل و در سه شیفت با بهترین کیفیت خدمات درمانی ارائه می شود. : وقتی به این بیمارستان آمدم، بیمارانی بودند که چند سال پیش باید ترخیص می شدند و به آغوش خانواده برمی گشتند. اما به دلایل مختلف انجام شد. ما برای این منظور و در اوج احترام و احترامی که برای همه داریم یک تیم ترخیص تخصصی تشکیل داده ایم. مسائل اخلاقی و انسانی، امدادگران به خانواده های آنها تحویل داده شده است.

وی ادامه داد: با این کار ماهانه 18 میلیارد ریال صرفه جویی داشته ایم و 120 بیمار نیازمند مراقبت های حاد و اورژانسی در بیمارستان بستری شدند.رئیس بیمارستان بهداشت اهواز گفت: و هیچ رصدی برای ادامه وجود نداشت. درمان که منجر به بیمار شدن مجدد و بستری شدن بیماران پس از مدتی شد.120 بیمار اولیه توسط متخصصین سلامت روان شهرستان ترخیص و تحت درمان قرار گرفتند.حضور پرستار مجرب و ده ها روانشناس و روانپزشک متخصصان در سه شیفت کار می کنند. .

رئیس بیمارستان بهداشت اهواز ادامه داد: برای تکمیل کادر پرستاری به 70 پرستار نیازمندیم و درمان در این بیمارستان کاملاً علمی است و مردم باید مطمئن باشند که از نظر کیفیت خدمات بیمارستانی تلاش می کنیم بهترین خدمات درمانی را در بیمارستان ارائه دهیم. استان.” شریفی می گوید: انتقال بیماری در کشور ما تغییر کرده و از واگیر به بیماری غیرواگیر تبدیل شده است. مشکلی که در کشور ما وجود دارد این است که 80 درصد بیماری ها را بیماری های غیرواگیر و 90 درصد مرگ و میرها را بیماری های غیرواگیر تشکیل می دهند.

وی یادآور می شود: قبل از کرونا 30 درصد از مردم دارای اختلالات روانی خفیف تا شدید بودند و کرونا، گرد و غبار و گرما تأثیر مستقیمی بر سلامت روان داشت. رئیس بیمارستان بهداشت اهواز در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: یک کشور بر اساس شاخص های بهداشتی مانند سواد سلامت، مرگ و میر مادران، مرگ و میر نوزادان و نرخ مرگ و میر نوزادان سنجیده می شود.

وی افزود: در بیمارستان سلامت به صورت مستقیم و غیرمستقیم پذیرای بیماران هستیم. بطور غیرمستقیم با ارجاع بیماران به مطب روانپزشک خصوصی و معرفی آنها به بیمارستان، بیمار بستری می شود و یا بیمار مستقیماً به بیمارستان می رود. ما با بحران حاد بستر و فضای فیزیکی مواجه هستیم. رسانه ها باید سلامت را ارتقا دهند. با توجه به تقاضای استان، خیرین در بخش سلامت استقبال بیشتری خواهند کرد.

رئیس بیمارستان بهداشت اهواز گفت: اورژانس بیمارستان در سال 85 آسیب دید و حدود 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشت و این پروژه که بر اساس اعتبار نفتی بود از سال 87 تعطیل شده است. شریفی ادامه داد: به دلیل برنامه و بودجه استان و به دلیل جاده ترانزیتی، مسیر کاروان راهیان نور، مهمانان نوروزی و جمع کثیری از اهالی روستا در دستور کار بودم که ساخت و ساز را ادامه دهم. وی تصریح کرد: 90 درصد بیماران بستری از سلامت جوانان برخوردار هستند.

رئیس بیمارستان بهداشت اهواز گفت: بزرگترین چالش ما در بیمارستان سلامت این است که به خدمات تربیت بدنی و ورزشی نیاز داریم. اداره کل ورزش و جوانان قول مساعدت را به ما داده است اما هنوز هیچ کدام از آنها اجرایی نشده و در خدمات شهری به ما خدمات خوبی داده نشده است. شغل ها. کسانی که مسئولیت اجتماعی زیادی در صنایع بزرگ خوزستان دارند پای کار می آیند و به دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان های بهداشت کمک می کنند. وی با بیان اینکه سبک زندگی ما در ایران و خوزستان اشتباه است و 80 درصد مردم خوزستان این گونه نیستند، گفت: فعال خاطرنشان کرد: فضای مجازی تاثیر بسیار منفی بر سلامت روان افراد دارد. رئیس بیمارستان بهداشت اهواز گفت: معیارهای معنوی سلامت در ایران رعایت نمی شود و افراد مبتلا به بیماری و اختلال روانی از سلامت معنوی ضعیف رنج می برند.

48

دکمه بازگشت به بالا