جامعه و خانواده

صرف ماهانه چهار میلیارد تومان برای کیت‌های تشخیص کرونا در لرستان

صرف ماهانه چهار میلیارد تومان برای کیت‌های تشخیص کرونا در لرستان

دنیای 77 / لرستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان می گوید: هر هفته یک میلیارد تومان برای خرید کیت های تشخیص کرونا در استان هزینه می شود.

محمدرضا نیکبخت امروز ، 4 مهرماه گزارش داد: دانشگاه علوم پزشکی لرستان ماهانه 4 میلیارد تومان برای کیت های پزشکی قانونی و 1 میلیارد تومان برای پزشکان مسکونی هزینه می کند.

وی با اشاره به انتقال داروهای موثر برای بیماری کوید 19 در لرستان ، افزود: اگرچه هزینه درمان هر بیمار کرونا ویروس به طور متوسط ​​30 میلیون تومان است اما در حال حاضر این دانشگاه در اولویت است.

نکات بهداشتی Coroner ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان ، با تأکید بر اهمیت نظارت بر مردم خاطرنشان کرد: مسئولان دانشگاه باید با حضور در رسانه های ملی و محلی برای ارتقا this این مهم گام بردارند.

نیک باخت افزود: از نظر تأمین داروهای کرونا مشکلی وجود ندارد ، 66 هزار و 600 کپسول اکسیژن خریداری شده و لرستان از نظر تجهیزات یکی از استان های برتر کشور است.

وی افزود: تاکنون بیش از 100 هزار نمونه برای تشخیص به آزمایشگاه ارسال شده است که 33 هزار و 400 مورد آزمایش مثبت داشته اند.

این مقام مسئول افزود: از ابتدای شیوع تاج در لرستان تا 14 اکتبر ، کوید 19 منجر به کشته شدن 68683 نفر در لرستان شد.

کرونا ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان ، با اشاره به وضعیت لرستان در یک کشور قرمز از مردم استان خواست ضمن حضور در پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی از حضور در جلسات ، به ویژه فاتحه و مراسم عروسی خودداری کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا