ورزش

صحبت‌های عزیزی‌خادم درباره مشکل طارمی و اسکوچیچ

صحبت‌های عزیزی‌خادم درباره مشکل طارمی و اسکوچیچ

به گزارش خبرگزاری دنیای 77؛ شهاب الدین عزیزی خادم در حاشیه سفرش به استان خوزستان درباره بازی مقابل تیم ملی اظهار داشت: اول اینکه فراموش نکنیم سال گذشته و این روزها فوتبال ملی در تنگنای تاریخی قرار داشت اما امروز ممنون. به خدا و با تلاش همه عوامل فدراسیون، تکنسین های تیم ملی و بازیکنان ارزنده ایران در صدر جدول رده بندی فیفا آسیا و مقدماتی جام جهانی قرار دارند و با پیروزی های متوالی 2021 پشت سر گذاشتیم و خود را معرفی کردیم. به عنوان یک تیم بدون شکست در بالاترین سطح جهان اما نکته قابل توجه این است که برای تاریخ سازی، رسیدن به جام جهانی به سریع ترین شکل و شکستن رکورد فوتبال ملی باید پیروز شویم. در بازی های پیش رو این مشکل با اتحاد و همدلی انشاءالله محقق خواهد شد.

عزیزی خادم در ادامه با اعلام طرح استعدادیابی گفت: فلسفه جدیدی از کار در فدراسیون فوتبال و مسیر استعدادیابی که یکی از شعارهای انتخاباتی من در سال گذشته بود ادغام شده است و این کار توسط همکارانم به خوبی انجام می شود.بخش های مختلف. فدراسیون.” برای توسعه متوازن فوتبال در کشور، استعدادیابی به عنوان یک پیش نیاز اساسی باید به درستی مدیریت و مورد نیاز باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: با توجه به برنامه اجرایی جام حذفی ایران که یک پروژه ملی است می توان در سال های آینده بار استعدادیابی را کم کرد و به رشد و رشد متوازن و همگانی در فوتبال دست یافت. ما به دنبال اجرای شعار «فوتبال برای همه» هستیم و البته باید در کنار هم باشیم و در این راستا تلاش کنیم و کارها را با وحدت پیش ببریم.

بیشتر بخوانید:

توهین باورنکردنی به تنیسور شماره یک جهان

+ تصاویری از تصمیم تکان دهنده کی روش برای بازنشستگی

پرسپولیس و بدهی تمام نشدنی

ادامه عزیزی خادم در جام ایران: این سخنرانی توسعه گفتار فدراسیون. در این راستا جام ایران نیز ابزار توسعه است که می توان آن را دلیلی برای اتحاد ایران دانست. زیرا باعث ایجاد توسعه متوازن در هر دو کشور و تقویت وحدت ملی می شود. از سوی دیگر، ملت های مختلف و استان های مختلف در این ساختار گرد هم می آیند و به اتفاق آرا با هم کار می کنند.

عزیزی خادم گفت: مهدی طارمی برای فوتبال ملی ایران زحمت کشیده است. وی درباره حضور این مهاجم در بازی آینده تیم ملی گفت: به شخصه امیدوارم مهدی پوشکش این جایزه را کسب کند. او شخصیتی با اخلاق، منضبط، منظم، متعهد و پرتلاش فوتبال ایران است که افتخارات زیادی برای فوتبال ما به دست آورده و یکی از سفیران فوتبال ایران و آسیا برای جهان است. مشکل طارمی شدید نبود، امیدواریم در اردوی بعدی او را ببینیم. آنچه برای ما مهم بود و باقی خواهد ماند، انضباط و احترام متقابل است. این یکی از خواسته های تیم ملی است. حفظ احترام و نگاه حرفه ای امری است که باید رعایت شود و همه به آن پایبند باشند.

رئیس فدراسیون فوتبال در خاتمه گفت: از کادر فنی تیم ملی حمایت می کنیم. فدراسیون از اصول حرفه ای و اخلاقی خود عدول نمی کند و تصمیم سرمربی در چارچوب رفتار حرفه ای حمایت خواهد شد. امیدواریم همه به سمت رفتار حرفه ای حرکت کنیم. ارزش های اخلاقی برای ما مهم است. امیدوارم طارمی در اردوهای بعدی در کنار تیم ملی بماند. ما فکر نمی کنیم از یک مانع تاریخی برای رسیدن به این مرحله عبور کرده باشیم. تیم عراق حریف بعدی ما در 5 بهمن سال گذشته در همان مقطعی ایستاد که می توانست تیم ملی فوتبال ایران را حذف کند اما امروز بحمدالله تیم ملی ایران سال 2021 را بدون شکست پشت سر گذاشت. ، و در نتیجه گیری یکی از تیم های برتر جهان بود. امیدواریم در سال 2022 بتوانیم این روند را ادامه دهیم. امسال سال جام جهانی است. برای ما بسیار مهم است که بتوانیم تاریخ سازی کنیم و تمام تلاش خود را برای انتقال رکوردهای تاریخی فوتبال ایران و کسب بهترین نتایج برای فوتبال ملی ایران انجام دهیم.

258 256

دکمه بازگشت به بالا