ورزش

شلیک 45 متری و توقف آبی‌ها/ استقلالی‌های نساجی شانس قهرمانی استقلال را گرفتند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری بورنا ؛ تیم های نساجی استقلال تهران و مازندران در ورزشگاهی با تماشاگر صفر مقابل رضا کرمشاهی به رقابت پرداختند.

در اوایل بازی ، نساجی توپ را به استقلال واگذار کرد و به عقب نشست تا برای ضدحمله کار کند ، تاکتیک را با چند شانس ترک کرد که نتیجه ای نداشت.

با درک اینکه نساجی در ضدحمله خطرناک است ، آبی ها سعی کردند حمله خود را تشدید کنند و گلزنی کردند و در دقیقه 40 یک پنالتی دریافت کرد که با وجود حرکت علیرضا هاجر روی شیخ دیبا به یک گل تبدیل شد.

فقط دو دقیقه بعد از گل ، سید محمد میری از فاصله 45 متری شوت عالی را گرفت و توپ را در سه گوشه دروازه های استقلال و سیدحسین حسینی قرار داد و نساجی را برای صعود به بازی مساوی کرد.

در نیمه دوم ، نساجی دوباره خطرناک به نظر می رسید و چندین فرصت ضدحمله داشت و از طرف دیگر استقلال دوست نداشت که به گل برسد ، بنابراین او از هر طرف به اهداف مگنیاها حمله کرد ، اما همه این حملات نتیجه بخش نبود. آنها با تساوی یک بر صفر رضایت داشتند تا شانس قهرمانی در استقلال را به کلی از دست بدهند.

در این بازی مسعود ریگی ، Farsbad باقری (استقلال تهران) و حسین ماهینی (نشاعی مینندار) کارت های زرد دریافت کردند.

عکس_2020-07-23_22-57-05

استقلال تهران: سیدحسین حسینی ، میلاد ذکی پور ، مسعود ریگی (-5- ارسلان مطهری) ، فرشید اسماعیلی ، فرشید باقری ، علی کریمی ، شیخ دیاباته ، روزبه چشمی ، ورا غفوری ، هیروی میلیچ (-5- امیر هودی) )

سرمربی: فرهاد مجیدی

نساجی مازندران: علیرضا حقیقی ، مجتبی بیژن ، مجتبی مامشالی ، حسین ماهینی ، حامد شیری ، علی اصغر عاشوری ، محمد عرفان معصومی ، سید محمد موری (90- روح الله باقری) ، علی شجاعی (-66- رضا دهقانی) ، حسین محمدی

سرمربی: محمود فكری

دکمه بازگشت به بالا