عمومی

شش اثر افسردگی بر زندگی شخصی و کاری

شش اثر افسردگی بر زندگی شخصی و کاری

افسردگی افراد را از رفتن به محل کار، مدرسه یا دانشگاه باز می دارد. ناامیدی در واقع انرژی و انگیزه را از فعالیت می گیرد.

روزنامه دنیای 77 گزارش داد مربای مربا او می‌نویسد: «افسردگی می‌تواند نظم زندگی را مختل کند و به زندگی آب بدهد. افسردگی بر فردی که زنده ماندن را فراموش می کند، تأثیر غیرقابل برگشتی دارد. تاثیری که در صورت بروز آنها بهتر است افراد به روان درمانگر مراجعه کنند.

افراد افسرده معمولاً شب ها نمی خوابند. به همین دلیل در طول روز خواب آلود و خسته هستند. در واقع، افسردگی می تواند باعث مشکلات خواب شود. افسردگی بر عملکرد مغز تأثیر منفی می گذارد. فرد افسرده معمولاً از تمرکز خارج می شود و بیشتر چیزها را فراموش می کند. افراد افسرده معمولاً از چیزهای لذت بخش لذت نمی برند و مدام از زندگی شکایت می کنند. آنها دیدگاه مثبت و خوش بینانه خود را نسبت به زندگی از دست داده اند. افسردگی افراد را از رفتن به محل کار، مدرسه یا دانشگاه باز می دارد. ناامیدی در واقع انرژی و انگیزه را از فعالیت می گیرد. افسردگی می تواند باعث از هم گسیختگی یک رابطه یا از هم پاشیدن یک دوستی شود.

انزوای اجتماعی یکی از اثرات افسردگی بر زندگی است. کاهش عزت نفس نیز یکی از عوارض افسردگی است. افراد افسرده از موقعیت خود در جامعه ناراضی هستند و نسبت به خود احساس بدی دارند. بنابراین می بینید که برای داشتن یک زندگی سالم، افسردگی باید در اسرع وقت درمان شود.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا