استانی

شرکت آریان فولاد اکسیژن مورد نیاز واحدهای درمانی استان قزوین را تامین می کند

به گزارش خبرگزاری دنیای 77 از کازوین ؛ حمید وطندوست ، مدیر تضمین کیفیت و روابط عمومی شرکت نورد آریان فولاد ، در مصاحبه با خبرگزاری دنیای 77 گفت که هموطنانش در پنجمین اوج ویروس کرونا در وضعیت سختی قرار دارند.

وی افزود: بی تردید رعایت بهداشت توسط انسان یکی از بهترین و م strategiesثرترین راهکارها برای مقابله با گسترش ویروس جهش یافته کرون است. آنها با ویروس کشنده کرونا سروکار دارند. برای همه قسمتها لازم است. انجام و انجام به کادر پزشکی کمک کند

وطن دوست می گوید: از بین بردن ویروس کرونا مستلزم رعایت پروتکل های بهداشتی و همکاری همه بخش ها با یکدیگر است و خوشبختانه در استان با ایجاد این تعامل ، شاهد اضافه شدن امکانات برای کمک به بیماران کرونا هستیم.

image_2021_8_18-0_13_51_688_pkR

آرین فولاد ، مدیر روابط عمومی شرکت رولینگ ، یادآور شد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا ، مدیریت این شرکت تولیدی با مسئولیت اجتماعی و افراد و کادر پزشکی داوطلبانه عمل کرده است و از کمک به تأمین سلامتی خود دریغ نکرده است. شهروندان.

وی گفت: از زمان شروع همه گیری ویروس کرونا ، مدیریت شرکت نورد فولاد آریان از تمام توان خود برای انجام مسئولیت های دینی ، ملی ، اخلاقی و اجتماعی خود و کمک به افسران و اجرای کامل پروتکل بهداشت و سلامت استفاده کرده است. کاملاً آماده خدمت است. “

مدیر تضمین کیفیت شرکت آریان فولاد گفت: در حال حاضر تعداد زیادی از بیماران کرونری دچار مشکل و کمبود اکسیژن هستند ، بنابراین در حد توان شرکت آرین فولاد ، ما از تمام امکانات برای تأمین اکسیژن مورد نیاز بیمارستان استفاده کرده ایم. . “

وی خاطرنشان کرد: به همه شهروندان اعلام کرده ایم که در هر قسمتی از استان که بیماران کرونری با مشکل یا کمبود اکسیژن مواجه هستند ، می توانند مستقیماً به شرکت فولاد آریان واقع در محور بوئن زهرا مراجعه کنند تا اکسیژن مورد نیاز خود را دریافت کنند. ” صورت را کاملاً آزاد کنید.

وطن دوست اعلام می کند که اکسیژن شرکت آرین فولاد از کیفیت بالا و خلوص 99٪ برخوردار است و ما آمادگی داریم به سرعت نیاز به اکسیژن در این مراکز درمانی و بیمارستان ها را برطرف کنیم.

وی گفت: “این شرکت با تجهیزات لازم مانند تریلر و مخازن 2 تنی آماده خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کرونا است و در حال حاضر روزانه حدود 25 تن اکسیژن تحت نظارت این شرکت به واحدهای پزشکی عرضه می کند. مدیریت بحران در استان.”

image_2021_8_17-22_32_4_369_NfN

آرین فولاد ، مدیر داخلی این شرکت یادآور شد: در این شرکت ، اگر زیرساخت ها و عرضه یکپارچه ای داشته باشیم ، آمادگی داریم اکسیژن لازم را به بیماران کرونا و بیماران این بیمارستان شهر بوئین زهرا ارائه دهیم.

وطن دوست گفت: برای توقف تولید اکسیژن ، قسمتهای مختلف این شرکت در حال کار است و اکسیژن رسانی به بیماران کرونری و واحدهای پزشکی تا عادی شدن وضعیت توسط شرکت فولاد آریان ادامه می یابد.

وی یادآور شد: در زمان اعلام قرنطینه ملی و تعطیلی کارخانه به دلیل پیک کرونا ، حقوق کارگران به طور کامل و به موقع پرداخت شد ، همچنین تجهیزات و مخازن برای ذخیره اکسیژن پزشکی و بستری شدن در بیمارستان ارائه شد. استان قزوین و آزاد در خارج از استان.

وی در بخشی دیگر از اظهارات خود در مورد فعالیت های رفاهی مدیریت شرکت فولاد آریان در دو سال گذشته گفت: آنها را خریداری و بین دانش آموزان نیازمند توزیع کرد.

آرین فولاد ، مدیر داخلی شرکت می گوید: “قطعی های مکرر برق در این واحدهای تولیدی که بیشتر از سایر واحدها بود ، ما را مجبور به فعالیت و تولید با کمتر از 20 درصد ظرفیت کرد.”

image_2021_8_18-0_14_2_272_k8F

وی افزود: با توجه به پیگیری های اداره سکوت استان ، از مدیریت برق منطقه ای زنجان خواسته ایم تا خدمات خود را به شرکت فولاد آریان ادامه دهد و از هرگونه اختلال در اکسیژن رسانی به واحدهای پزشکی و بیماران نیازمند جلوگیری کند. ” و قطع آن و یا کاهش میزان خاموشی را متوقف کنید.

میهن پرست آزخارا امیدوار بود که با همکاری مقامات استانی و منطقه ای و کاهش خاموشی ، روند تولید اکسیژن مانند گذشته در شرایط بحرانی کنونی ادامه یابد و جان بیماران مزمن به خطر نیفتد.

دکمه بازگشت به بالا